Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

SC Cambuur - Go Ahead Eagles! 01-04-2013!

Gestart door Thieske, maart 15, 2013, 16:07:48

Vorige topic - Volgende topic

Holwerd voor Cambuur

#90
Citaat van: Destroyer op maart 31, 2013, 09:42:27
Citaat van: gewoon een fan op maart 31, 2013, 00:08:14
Citaat van: De Gast op maart 30, 2013, 23:20:01
Laat ze gvd een voorbeeld nemen aan de pompebleden. De presteren wel met een matig team.
Wil jij wel eens ophouden met dit dom praat  :? wij zullen nooit een voorbeeld aan dkv nemen vergeet dat nooit  :proost

Behalve dat het die stink boeren zijn, vind ik wel dat hij gelijk heeft. Ze winnen nu al de zoveelste op rij.

5e pas hoor... Hier wordt nu gedaan alsof ze bovenaan staan met een matig team :?
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

nepomuk

Hebben we het hier nu over dat clubje uit het zuiden van Friesland of gaat het hier over de wedstrijd van morgen tegen Go Ahead?

Ik hoop dat de TS het team met dezelfde aanvallende opdracht als tegen Almere het veld instuurt. De effectiviteit moet dan wel wat beter, geraffineerder. Dus niet alles hoog voor de pot op Hemmen, maar meer over de vleugels en de opkomende backs. En verder wat schoten uit de tweede lijn.

Liever met 2-1 de boot in dan een zouteloze nul nul. ik verwacht zelf dat het een gelijkspel gaat worden. 2-2.

denistel

zelfde team als vrjdag inde basis....komen 12 man uit deventer hoorder ivm de hoge kosten van 35 euro

Dokkumer

Dat is nou net het enige waar ik me op verheugd had... Een leuke opkomst van Egeltjes.
Nu die dus niet komen blijf ik ook maar thuis  :|

Len Cantello

Citaat van: Dokkumer op maart 31, 2013, 12:56:43
Nu die dus niet komen blijf ik ook maar thuis  :|
Zullen we allemaal maar thuisblijven? Wordt het vast beter van.
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Goudvinger

Citaat van: denistel op maart 31, 2013, 12:47:51
zelfde team als vrjdag inde basis....komen 12 man uit deventer hoorder ivm de hoge kosten van 35 euro

En gelijk hebben ze. 35 euro voor een wedstrijd in de Jupiler League, dat is toch gekkenwerk.

TM

Citaat van: Goudvinger op maart 31, 2013, 14:47:35
Citaat van: denistel op maart 31, 2013, 12:47:51
zelfde team als vrjdag inde basis....komen 12 man uit deventer hoorder ivm de hoge kosten van 35 euro

En gelijk hebben ze. 35 euro voor een wedstrijd in de Jupiler League, dat is toch gekkenwerk.

Het is 30 euro, maar dat is nog vrij prijzig. Wel jammer dat er zo weinig komen.

Ruppppert

om ff in het sfeertje te komen  :thumbsup

vorig jaar speelden we ek op 1 april toen tegen hun vriendjes uit olle



en dit deden we 2 jaar terug tegende egels


vorig jaar trouwens 1-1 thuis

Mp


SCCornjum

Watching Football Is Not A Crime

SCCornjum

Natuurlijk kom je naar het stadion............
maar anders.
http://www.firstrow1.eu/
Watching Football Is Not A Crime

Galdiano

MATCHDAY!!!!!

Wat heb ik er een zin in!!!  :proost
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Drumfather SCC


De Gast

Henk probeert er tenminste iets van te maken. Respect.

Neemt niet weg dat ik uitkijk naar het einde van het seizoen.

denistel

ja en weer 2 maanden wachten tot we los gaan ,,,schiet oek niet op.

vlammen vanmiddag tis heerlijk voetbal weer aanpakken die koekvreters.