Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

SC Cambuur - Go Ahead Eagles! 01-04-2013!

Gestart door Thieske, maart 15, 2013, 16:07:48

Vorige topic - Volgende topic

SCC-J


Goudvinger

Citaat van: SCC-J op april 01, 2013, 17:02:20
Veld van ons DRAMA . SCHANDALIG!

Werd bij daglicht opeens pijnlijk duidelijk. En toch, hier zullen we het mee moeten doen.

Galdiano

Citaat van: SCC-J op april 01, 2013, 17:02:20
Veld van ons DRAMA . SCHANDALIG!

Vond het meevallen! Veel zand erop, maar dat hou je met deze tempraturen! Straks een graad of 15 af en toe een bui, en met de play offs hebben we een top mat!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

marrumer


Lwdscc

Keurige overwinning; jammer dat het niveau inzakte na de wissel van Hemmen!
:0= Vrijdag weer drie punten  |:) |:) |:)

SCC-J

Citaat van: Galdiano op april 01, 2013, 17:11:42
Citaat van: SCC-J op april 01, 2013, 17:02:20
Veld van ons DRAMA . SCHANDALIG!

Vond het meevallen! Veel zand erop, maar dat hou je met deze tempraturen! Straks een graad of 15 af en toe een bui, en met de play offs hebben we een top mat!
Dan verdampt het?

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: drg op maart 31, 2013, 00:24:27
Mooi op Eredivisie kijken, dan kan ik tenminste direct wat anders doen zodra de eerste dramatische actie voorkomt...

Bekijk 't maar, ga niet weer in de kou lopen ergeren om vervolgens van de rest van een kutweek te genieten.

Heb je genoten kerel?? :proost
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Sampdoria

Voetbal was niet echt mogelijk op zo'n schandalig slechte mat, maar wat een strijdlust en passie in het spel, heerlijk! Direct er bovenop. Gozubuyuk floot ook weer heerlijk. Niet kinderachtig, niet te snel kaarten trekken. Heerlijke overwinning.

De Jager

Citaat van: SCC-J op april 01, 2013, 17:21:51
Citaat van: Galdiano op april 01, 2013, 17:11:42
Citaat van: SCC-J op april 01, 2013, 17:02:20
Veld van ons DRAMA . SCHANDALIG!

Vond het meevallen! Veel zand erop, maar dat hou je met deze tempraturen! Straks een graad of 15 af en toe een bui, en met de play offs hebben we een top mat!
Dan verdampt het?
Ophouden met dat domme praat,  zand erover en klaar!

Holwerd voor Cambuur

Je ziet wat je bereikt met 100% inzet en aanvallend willen voetballen!

Dat GAE ook wilde voetballen hielp natuurlijk ook mee.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

GerardFraneker


Pracht pot gezien!
Complimenten aan het gehele team!

drg

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op april 01, 2013, 17:23:38
Citaat van: drg op maart 31, 2013, 00:24:27
Mooi op Eredivisie kijken, dan kan ik tenminste direct wat anders doen zodra de eerste dramatische actie voorkomt...

Bekijk 't maar, ga niet weer in de kou lopen ergeren om vervolgens van de rest van een kutweek te genieten.

Heb je genoten kerel?? :proost

Jazeker, en velen met mij.

Maar goed, 1x winnen zegt op dit moment nog even niks, er zaten leuke combinaties en acties tussen maar ik vond de tegenstander nou ook niet bepaald op topniveau spelen.

Galdiano

Nienhuis al hoge ballen vast! Terwijl hij 1 van de kleinsten is!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Bernardo

En kunnen we deze scheidsrechter niet elke week krijgen?  :thumbsup

sunderland

Citaat van: drg op april 01, 2013, 17:46:34
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op april 01, 2013, 17:23:38
Citaat van: drg op maart 31, 2013, 00:24:27
Mooi op Eredivisie kijken, dan kan ik tenminste direct wat anders doen zodra de eerste dramatische actie voorkomt...

Bekijk 't maar, ga niet weer in de kou lopen ergeren om vervolgens van de rest van een kutweek te genieten.

Heb je genoten kerel?? :proost

Jazeker, en velen met mij.

Maar goed, 1x winnen zegt op dit moment nog even niks, er zaten leuke combinaties en acties tussen maar ik vond de tegenstander nou ook niet bepaald op topniveau spelen.
och och nu is de tegenstander opeens weer niet goed .Cambuur zat er boven op ,2e goal zei genoeg over inzet .En Bijkertje wat bist dou goed bezig