Cambuur Online

Cambuur => Wedstrijden => Topic gestart door: Galdiano op februari 18, 2013, 23:17:36

Titel: [vr. 22-02-2013] SC Cambuur - FC Den Bosch
Bericht door: Galdiano op februari 18, 2013, 23:17:36
Ik verwacht weer een zware pot!
Titel: Re: [vr. 23-02-2013] SC Cambuur - FC Den Bosch
Bericht door: maikcambuur op februari 19, 2013, 02:09:16
Thuis, gewoon 3 punten |:)
Titel: Re: [vr. 23-02-2013] SC Cambuur - FC Den Bosch
Bericht door: 666 op februari 19, 2013, 08:32:05
Ik ga weer voor een 1-0... 2x verloren dit seizoen, nu maar even niet dacht ik zo.
Titel: Re: [vr. 23-02-2013] SC Cambuur - FC Den Bosch
Bericht door: Grijskijkert op februari 19, 2013, 10:00:16
Wordt een moeilijke pot , Den Bosch wacht tegenwoordig ook op zijn kans, dus speelt verdedigend en wacht op fouten van Cambuur en Arts zal daar zeker rekenschap mee houden..

Maar ik verwacht wel 3 punten en zeg 3-2..
Titel: Re: [vr. 23-02-2013] SC Cambuur - FC Den Bosch
Bericht door: oost058 op februari 19, 2013, 11:57:32
Moeilijke pot, maar beter dan afgelopen maandag
3-1

|:)
Titel: Re: [vr. 23-02-2013] SC Cambuur - FC Den Bosch
Bericht door: dennisw8 op februari 19, 2013, 15:34:06
denk wel 2-0 ook al wordt het wat moeilijk.
Titel: Re: [vr. 23-02-2013] SC Cambuur - FC Den Bosch
Bericht door: denistel op februari 19, 2013, 15:38:55
net zo beginnen als gister maar dan je kansen afmaken.

---------------------------------telegenkamp-----------------------------

droste----------------------bakens------------vd laan--------------------bijker


------------------------makrini--------------------------bakker--------------------

------------------------------------schokker------------------------------------------

hiwat-----------------------------hemmen----------------------------------adnane
Titel: Re: [vr. 23-02-2013] SC Cambuur - FC Den Bosch
Bericht door: brambo3004 op februari 19, 2013, 15:50:25
Ja, hier ben ik het wel mee eens w:)
Titel: Re: [vr. 23-02-2013] SC Cambuur - FC Den Bosch
Bericht door: piene hassus op februari 19, 2013, 15:54:26
Niet slecht, nou nog even Bakker dr uut, mut mar even bijkomme, vd Laan op syn plak en Dykstra met Bakens achterin. De Leeuw foor Hiwat? kweet ut niet.
Titel: Re: [vr. 23-02-2013] SC Cambuur - FC Den Bosch
Bericht door: denistel op februari 19, 2013, 19:15:10
hele winter stop werd er seit we hevve een snelle buiten nodig en nou
hevve we er 1 en die zit al1 op de bank

zoals gister 1-0 voor die lui gaan steeds meer drukken dan zet je toch
zo,n snelle speler voorin om te kunnen counteren.

soms ken ik er met mien volle verstand niet bij
Titel: Re: [vr. 23-02-2013] SC Cambuur - FC Den Bosch
Bericht door: Ruppppert op februari 19, 2013, 19:22:23
Citaat van: denistel op februari 19, 2013, 19:15:10
hele winter stop werd er seit we hevve een snelle buiten nodig en nou
hevve we er 1 en die zit al1 op de bank

zoals gister 1-0 voor die lui gaan steeds meer drukken dan zet je toch
zo,n snelle speler voorin om te kunnen counteren.

soms ken ik er met mien volle verstand niet bij

mee eens Denistel, misschien dacht Arts dat 2 lange spitsen de bal wel vast zouden houden voorin dat is de enige reden die ik kon bedenken.

Ze hebben nog wat goed te maken tegen Den Bosch, uit verloren met slecht voetbal en de blamage in de Beker
er vol op knallen vrijdag en de 3 punten mooi in LWD houden en als dkv ek nog eens verliest heb ik een geweldig weekend
Titel: Re: [vr. 23-02-2013] SC Cambuur - FC Den Bosch
Bericht door: Galdiano op februari 19, 2013, 19:38:05
Komt Joepie nu vrijdag in het hertje?
Titel: Re: [vr. 23-02-2013] SC Cambuur - FC Den Bosch
Bericht door: Ruppppert op februari 19, 2013, 20:21:54
Citaat van: Galdiano op februari 19, 2013, 19:38:05
Komt Joepie nu vrijdag in het hertje?
jep derde helft hertje
Titel: Re: [vr. 23-02-2013] SC Cambuur - FC Den Bosch
Bericht door: Destroyer op februari 19, 2013, 20:30:22
Wordt zeker weer pittig, maar denk dat er meer goals vallen! Ga voor de drie één!
Titel: Re: [vr. 23-02-2013] SC Cambuur - FC Den Bosch
Bericht door: marrumer op februari 19, 2013, 20:34:00
Citaat van: Destroyer op februari 19, 2013, 20:30:22
Wordt zeker weer pittig, maar denk dat er meer goals vallen! Ga voor de drie één!
YEAH 3-1  |:)
Titel: Re: [vr. 23-02-2013] SC Cambuur - FC Den Bosch
Bericht door: De Gast op februari 20, 2013, 10:02:42
Citaat van: denistel op februari 19, 2013, 15:38:55
net zo beginnen als gister maar dan je kansen afmaken.

---------------------------------telegenkamp-----------------------------

droste----------------------bakens------------vd laan--------------------bijker


------------------------makrini--------------------------bakker--------------------

------------------------------------schokker------------------------------------------

hiwat-----------------------------hemmen----------------------------------adnane

Misschien idd vd Laan op de midden ipv Bakker. Probeer eens wat anders want zoals we voetbalden tegen Eindhoven en Den Bosch 2x kan niet
Titel: Re: [vr. 23-02-2013] SC Cambuur - FC Den Bosch
Bericht door: richard op februari 20, 2013, 12:02:53
Citaat van: Ruppppert op februari 19, 2013, 20:21:54
Citaat van: Galdiano op februari 19, 2013, 19:38:05
Komt Joepie nu vrijdag in het hertje?
jep derde helft hertje

Dan wut ut 44 bier ole :proost
Titel: Re: [vr. 22-02-2013] SC Cambuur - FC Den Bosch
Bericht door: denistel op februari 21, 2013, 14:21:14
zelfde opstelling weer als maandag,,zal me benieuwen.

bakens traint volop mee dus waarom speelt ie dan niet?

waarom oepie niet eens op 10 en bakker wat terug en hiwat
er in.waarom hebben we hiwat anders überhaupt gehaald??

in ieder geval aanpakken die Bosschenaren want 3 x verliezen
van die lui mag absoluut niet

3-1 denk ik 6.135 6x geel 1 x rood.

joepie en 33 bier.
Titel: Re: [vr. 22-02-2013] SC Cambuur - FC Den Bosch
Bericht door: Bernardo op februari 21, 2013, 14:22:07
Cambuur in dezelfde samenstelling

Gepubliceerd op 21 februari 2013, 14:01
Laatst bijgewerkt op 21 februari 2013, 14:12

LEEUWARDEN - Cambuur speelt vrijdagavond in de thuiswedstrijd tegen FC Den Bosch in dezelfde samenstelling als maandagavond in de met 1-0 gewonnen wedstrijd tegen Eindhoven.

,,We hadden met Tim Bakens een plannetje, maar die heeft daar nog geen goed gevoel bij'', zegt Cambuur-trainer Alfons Arts. Dat heeft met de gesteldheid van het veld in het stadion te maken. Er wordt vorst verwacht en de kans is groot dat op een harde ondergrond wordt gespereld.

Bakens en ook Yuri Rose zijn herstellende van achillespeesblessures. Bij Cambuur zitten alleen Marco van der Heide en Léon Broekhof in de ziekenboeg.

Opstelling Cambuur: Telgenkamp; Droste, Dijkstra, Van der Laan, Bijker; El Makrini, Bakker, Keurntjes; Schokker, Hemmen, Tighadouini.

Weer die Keurntjes... :zucht
Titel: Re: [vr. 22-02-2013] SC Cambuur - FC Den Bosch
Bericht door: Lwdscc op februari 21, 2013, 14:37:56
Tja middenveld versterken he.. Den Bosch heeft immers de laatste vier wedstrijden op rij gewonnen  8P
Titel: Re: [vr. 22-02-2013] SC Cambuur - FC Den Bosch
Bericht door: speculeter op februari 21, 2013, 16:07:44
Arts had een plannetje?Met bakens.......
Op goal? Voor de hoge ballen?
In de spits?
Titel: Re: [vr. 22-02-2013] SC Cambuur - FC Den Bosch
Bericht door: veroen op februari 21, 2013, 16:49:05
Citaat van: peter op februari 21, 2013, 16:07:44
Arts had een plannetje?Met bakens.......
Op goal? Voor de hoge ballen?
In de spits?

Plan met Bakens was hem op de buiten te zetten en dan op snelheid zijn man voorbij en uiteindelijk zelf de bal inkoppen na zijn eigen voorzet, door het harde veld word dit echter lastig :P
Titel: Re: [vr. 22-02-2013] SC Cambuur - FC Den Bosch
Bericht door: denistel op februari 21, 2013, 23:36:41
als ie fit is hoort ie gewoon te spelen punt uit.maar ja wat is logica
Titel: Re: [vr. 22-02-2013] SC Cambuur - FC Den Bosch
Bericht door: John Hiatt op februari 22, 2013, 00:00:04
Denk dat Bakens zou keepen.
Titel: Re: [vr. 22-02-2013] SC Cambuur - FC Den Bosch
Bericht door: John Hiatt op februari 22, 2013, 00:00:31
Overigens matchday!  |:)
Titel: Re: [vr. 22-02-2013] SC Cambuur - FC Den Bosch
Bericht door: Galdiano op februari 22, 2013, 00:07:34
 :0= MATCHDAY!!!!! Heb er zin in!  |:)
Titel: Re: [vr. 22-02-2013] SC Cambuur - FC Den Bosch
Bericht door: richard op februari 22, 2013, 00:44:53
Een plannetje met bakens........stel hem gewoon op man, fit is fit en de sterksten spelen, dus Dijkstra eruit!!
Titel: Re: [vr. 22-02-2013] SC Cambuur - FC Den Bosch
Bericht door: SCCornjum op februari 22, 2013, 03:14:11
Match Day
Titel: Re: [vr. 22-02-2013] SC Cambuur - FC Den Bosch
Bericht door: Trebor op februari 22, 2013, 08:35:27
Onbegrijpelijk dat Bakens niet gaat spelen als hij fit is. Hij steekt letterlijk en figuurlijk met kop en schouders boven de rest van de verdedigers uit. Daarnaast maakte Dijkstra maandag een niet al te beste indruk op mij. Dom geouwehoer over een plannetje met Bakens????
De beste 11 moeten spelen!
Titel: Re: [vr. 22-02-2013] SC Cambuur - FC Den Bosch
Bericht door: Clint op februari 22, 2013, 08:42:31
Citaat van: Trebor op februari 22, 2013, 08:35:27
Dom geouwehoer over een plannetje met Bakens????

Nou, spannend zeg. Wat voor plannetje moet je nou wel niet hebben dan?

:?
Titel: Re: [vr. 22-02-2013] SC Cambuur - FC Den Bosch
Bericht door: 666 op februari 22, 2013, 08:47:22
Een plannetje???? het lijkt GVD wel op een aflevering van Bassie en Adriaan. Bakens moet gewoon spelen als hij fit is,,, ik hoop dat onze volgende trainer een beetje professioneler te werk gaat.

Ik denk vanavond een 2-1 overwinning, laat in de 2e helft...  |:) :devil |:)
Titel: Re: [vr. 22-02-2013] SC Cambuur - FC Den Bosch
Bericht door: Trebor op februari 22, 2013, 08:48:58
Citaat van: clint op februari 22, 2013, 08:42:31
Citaat van: Trebor op februari 22, 2013, 08:35:27
Dom geouwehoer over een plannetje met Bakens????

Nou, spannend zeg. Wat voor plannetje moet je nou wel niet hebben dan?

:?

Dat moeten we aan onze trainer vragen. Die geeft aan plannetjes met Bakens te hebben

O ja, 3-1 winst vanavond
Titel: Re: [vr. 22-02-2013] SC Cambuur - FC Den Bosch
Bericht door: speculeter op februari 22, 2013, 09:51:28
Word het veld ook nog gekeurd?
Of is het al zeker dat het gewoon doorgaat?

Rij liever niet voor jan... vanavond. :wall
Titel: Re: [vr. 22-02-2013] SC Cambuur - FC Den Bosch
Bericht door: De Gast op februari 22, 2013, 09:55:30
Gooi die wedstrijd er toch lekker uit.. lekker verkleumen op de tribune. Wie doe je er een plezier mee. Het voetbal was al slecht, laat staan op een bevroren veld
Titel: Re: [vr. 22-02-2013] SC Cambuur - FC Den Bosch
Bericht door: denistel op februari 22, 2013, 09:58:37
toe even zeg we spelen straks al1 maar uitwedstrijden vanavond mooi
ff los,,voorlopig al 1 veldkeuring bij de graafschap
Titel: Re: [vr. 22-02-2013] SC Cambuur - FC Den Bosch
Bericht door: Galdiano op februari 22, 2013, 10:48:46
Citaat van: De Gast op februari 22, 2013, 09:55:30
Gooi die wedstrijd er toch lekker uit.. lekker verkleumen op de tribune. Wie doe je er een plezier mee. Het voetbal was al slecht, laat staan op een bevroren veld

Zuurtje! Blijf jij maar lekker thuis! Kopje thee, koekje, dekentje, the voice kijken!
Doe mij dan maar -3, en Cambuur!
Titel: Re: [vr. 22-02-2013] SC Cambuur - FC Den Bosch
Bericht door: marrumer op februari 22, 2013, 11:03:47
Citaat van: De Gast op februari 22, 2013, 09:55:30
Gooi die wedstrijd er toch lekker uit.. lekker verkleumen op de tribune. Wie doe je er een plezier mee. Het voetbal was al slecht, laat staan op een bevroren veld
lekker positief, ik heb er zin in hoor!
Titel: Re: [vr. 22-02-2013] SC Cambuur - FC Den Bosch
Bericht door: veroen op februari 22, 2013, 11:28:16
Citaat van: De Gast op februari 22, 2013, 09:55:30
Gooi die wedstrijd er toch lekker uit.. lekker verkleumen op de tribune. Wie doe je er een plezier mee. Het voetbal was al slecht, laat staan op een bevroren veld

en dan straks weer zeiken dat er steeds op maandag gevoetbald word zeker?
Gewoon lekker ballen man, trek je maar thermoslip aan om warm te blieven

MATCHDAY!! w:)
Titel: Re: [vr. 22-02-2013] SC Cambuur - FC Den Bosch
Bericht door: De Gast op februari 22, 2013, 12:07:04
Citaat van: Galdiano op februari 22, 2013, 10:48:46
Citaat van: De Gast op februari 22, 2013, 09:55:30
Gooi die wedstrijd er toch lekker uit.. lekker verkleumen op de tribune. Wie doe je er een plezier mee. Het voetbal was al slecht, laat staan op een bevroren veld

Zuurtje! Blijf jij maar lekker thuis! Kopje thee, koekje, dekentje, the voice kijken!
Doe mij dan maar -3, en Cambuur!

Ja hoor galdiano jij bent de man
Immers geen malloot die vanavond een kaartje koopt. Kost de club handen vol geld dit
Titel: Re: [vr. 22-02-2013] SC Cambuur - FC Den Bosch
Bericht door: Bernardo op februari 22, 2013, 12:14:35
De meesten hebben vast al een kaartje, door die actie met eindhoven |:)
Titel: Re: [vr. 22-02-2013] SC Cambuur - FC Den Bosch
Bericht door: richard op februari 22, 2013, 12:29:28
Citaat van: De Gast op februari 22, 2013, 09:55:30
Gooi die wedstrijd er toch lekker uit.. lekker verkleumen op de tribune. Wie doe je er een plezier mee. Het voetbal was al slecht, laat staan op een bevroren veld

Lekker thuis blijven jonge, aan sukken as dei heffe niks!!
Titel: Re: [vr. 22-02-2013] SC Cambuur - FC Den Bosch
Bericht door: marrumer op februari 22, 2013, 12:52:02
Citaat van: Bernardo op februari 22, 2013, 12:14:35
De meesten hebben vast al een kaartje, door die actie met eindhoven |:)
ik denk dat de meesten hier een seizoenskaart hebben, ik in ieder geval wel :P
Titel: Re: [vr. 22-02-2013] SC Cambuur - FC Den Bosch
Bericht door: veroen op februari 22, 2013, 13:45:48
Citaat van: marrumer op februari 22, 2013, 12:52:02
Citaat van: Bernardo op februari 22, 2013, 12:14:35
De meesten hebben vast al een kaartje, door die actie met eindhoven |:)
ik denk dat de meesten hier een seizoenskaart hebben, ik in ieder geval wel :P

de gast blijkbaar niet :P
Titel: Re: [vr. 22-02-2013] SC Cambuur - FC Den Bosch
Bericht door: De Gast op februari 22, 2013, 14:01:23
Citaat van: richard op februari 22, 2013, 12:29:28
Citaat van: De Gast op februari 22, 2013, 09:55:30
Gooi die wedstrijd er toch lekker uit.. lekker verkleumen op de tribune. Wie doe je er een plezier mee. Het voetbal was al slecht, laat staan op een bevroren veld

Lekker thuis blijven jonge, aan sukken as dei heffe niks!!

Nee an sukke stokers als dei wel..
Titel: Re: [vr. 22-02-2013] SC Cambuur - FC Den Bosch
Bericht door: De Gast op februari 22, 2013, 14:02:36
Citaat van: veroen op februari 22, 2013, 13:45:48
Citaat van: marrumer op februari 22, 2013, 12:52:02
Citaat van: Bernardo op februari 22, 2013, 12:14:35
De meesten hebben vast al een kaartje, door die actie met eindhoven |:)
ik denk dat de meesten hier een seizoenskaart hebben, ik in ieder geval wel :P

de gast blijkbaar niet :P

Oost beste jonge.. Voorheen zuid. Zo'n 15 jaar.
Titel: Re: [vr. 22-02-2013] SC Cambuur - FC Den Bosch
Bericht door: veroen op februari 22, 2013, 14:32:17
Citaat van: De Gast op februari 22, 2013, 14:02:36
Citaat van: veroen op februari 22, 2013, 13:45:48
Citaat van: marrumer op februari 22, 2013, 12:52:02
Citaat van: Bernardo op februari 22, 2013, 12:14:35
De meesten hebben vast al een kaartje, door die actie met eindhoven |:)
ik denk dat de meesten hier een seizoenskaart hebben, ik in ieder geval wel :P

de gast blijkbaar niet :P

Oost beste jonge.. Voorheen zuid. Zo'n 15 jaar.

nou dan vanavond gewoon een kussentsje onder de bips, dekentsje over en een thermosje koffie met ;)

Fijne wedstrijd  :zweep
Titel: Re: [vr. 22-02-2013] SC Cambuur - FC Den Bosch
Bericht door: Ronnie tng op februari 22, 2013, 15:00:23
Citaat van: De Gast op februari 22, 2013, 12:07:04
Immers geen malloot die vanavond een kaartje koopt. Kost de club handen vol geld dit

Ieder z'n eigen natuurlijk, maar ik denk dat het wel mee valt. Er zullen vast een aantal zijn die door de kou niet gaan maar ik denk dat dat aantal wel mee valt. Hoe dan ook,  :0= WINNEN VANAVOND!!!
Titel: Re: [vr. 22-02-2013] SC Cambuur - FC Den Bosch
Bericht door: richard op februari 22, 2013, 15:05:32
Citaat van: De Gast op februari 22, 2013, 14:01:23
Citaat van: richard op februari 22, 2013, 12:29:28
Citaat van: De Gast op februari 22, 2013, 09:55:30
Gooi die wedstrijd er toch lekker uit.. lekker verkleumen op de tribune. Wie doe je er een plezier mee. Het voetbal was al slecht, laat staan op een bevroren veld

Lekker thuis blijven jonge, aan sukken as dei heffe niks!!

Nee an sukke stokers als dei wel..

Ik stook niet ik geef mijn menig!! :devil
Titel: Re: [vr. 22-02-2013] SC Cambuur - FC Den Bosch
Bericht door: Sander Scc op februari 22, 2013, 15:08:24
Ik heb er wel een goed gevoel over vanavond!  |:)

4-1 

En mooiweer-supporters blieven maar lekker thuus  |:)
Titel: Re: [vr. 22-02-2013] SC Cambuur - FC Den Bosch
Bericht door: Ronnie tng op februari 22, 2013, 15:09:09
Citaat van: Sander Scc op februari 22, 2013, 15:08:24
Ik heb er wel een goed gevoel over vanavond!  |:)

4-1 

En mooiweer-supporters blieven maar lekker thuus  |:)

Is goed Sander, dan zie je me in de zomer wel weer  :zweep
Titel: Re: [vr. 22-02-2013] SC Cambuur - FC Den Bosch
Bericht door: Sander Scc op februari 22, 2013, 15:12:36
Ik trek mien ski broek wel aan vanavond. Er is toch een apreski feestje in t hertje  :ams
Titel: Re: [vr. 22-02-2013] SC Cambuur - FC Den Bosch
Bericht door: Ronnie tng op februari 22, 2013, 15:15:24
Kom straks even in de Kleine Leeuwarder maatje, uur of 16:00 ben ik er!  :proost
Titel: Re: [vr. 22-02-2013] SC Cambuur - FC Den Bosch
Bericht door: gewoon een fan op februari 22, 2013, 15:20:26
Citaat van: De Gast op februari 22, 2013, 12:07:04
Immers geen malloot die vanavond een kaartje koopt. Kost de club handen vol geld dit
Het zal altijd een aantal mensen schelen maar altijd nog minder dan bij de inhaalwedstrijd op een maandag  :proost
Gewoon lekker spelen,tegen de kou kun je jezelf kleden.
Titel: Re: [vr. 22-02-2013] SC Cambuur - FC Den Bosch
Bericht door: Sonnema op februari 22, 2013, 15:27:14
Je club blijf je steunen met wat voor weer dan ook. Thuis blijven omdat het wat koud is, daar kun je je op kleden en anders maar een deken met.
Titel: Re: [vr. 22-02-2013] SC Cambuur - FC Den Bosch
Bericht door: Sander Scc op februari 22, 2013, 15:27:27
Citaat van: Ronnie tng op februari 22, 2013, 15:15:24
Kom straks even in de Kleine Leeuwarder maatje, uur of 16:00 ben ik er!  :proost

Ik ga zo eerst even een uurtje pitten. Ben al vanaf 5 uur op en ik ga vanavond nog op stap. Kom na de wedstrijd wel even in de kleine.  :proost
Titel: Re: [vr. 22-02-2013] SC Cambuur - FC Den Bosch
Bericht door: marrumer op februari 22, 2013, 16:08:39
wanneer is de laatste keer dat er uitsupporters waren bij thuiswedstrijden van cambuur? (excelsior niet meegerekend)
Titel: Re: [vr. 22-02-2013] SC Cambuur - FC Den Bosch
Bericht door: 666 op februari 22, 2013, 17:27:09
Ik hoop op 3 punten... Ik neem iig wat antifries voor de wedstrijd om warm te blijven. Oh ja en ook na de wedstrijd om weer warm te worden.  8)
Titel: Re: [vr. 22-02-2013] SC Cambuur - FC Den Bosch
Bericht door: Destroyer op februari 22, 2013, 21:33:12
ligt het aan mij of werkt CO niet. Oudste post van 17.30 ca
Titel: Re: [vr. 22-02-2013] SC Cambuur - FC Den Bosch
Bericht door: okkele op februari 22, 2013, 21:38:09
21:38
Titel: Re: [vr. 22-02-2013] SC Cambuur - FC Den Bosch
Bericht door: Destroyer op februari 22, 2013, 21:40:18
Citaat van: okkele op februari 22, 2013, 21:38:09
21:38
Heeft er niemand verder gepost?
Titel: Re: [vr. 22-02-2013] SC Cambuur - FC Den Bosch
Bericht door: Galdiano op februari 22, 2013, 21:44:26
Volgende week droste maar op de bank! Drama!
Titel: Re: [vr. 22-02-2013] SC Cambuur - FC Den Bosch
Bericht door: okkele op februari 22, 2013, 21:48:18
valt niks te melden vanuit slaapzaal cambuurplein. :(
Titel: Re: [vr. 22-02-2013] SC Cambuur - FC Den Bosch
Bericht door: okkele op februari 22, 2013, 21:50:26
Citaat van: Galdiano op februari 22, 2013, 21:44:26
Volgende week droste maar op de bank! Drama!

tussen hemmen en keurntjes in.
Titel: Re: [vr. 22-02-2013] SC Cambuur - FC Den Bosch
Bericht door: Destroyer op februari 22, 2013, 21:50:50
Te triest. Zonde. concurrenten laten weer punten liggen en Cambuur dan natuurlijk ook weer  :zucht
Titel: Re: [vr. 22-02-2013] SC Cambuur - FC Den Bosch
Bericht door: okkele op februari 22, 2013, 21:52:03
lucas bijker m.o.t.m.
i rest my case.
Titel: Re: [vr. 22-02-2013] SC Cambuur - FC Den Bosch
Bericht door: Destroyer op februari 22, 2013, 21:56:41
Niet raar bedoelt  maar voor mij voelt dit weer als of hei niks wordt dit jaar
Titel: Re: [vr. 22-02-2013] SC Cambuur - FC Den Bosch
Bericht door: Grijskijkert op februari 22, 2013, 21:56:51
Citaat van: Galdiano op februari 22, 2013, 21:44:26
Volgende week droste maar op de bank! Drama!
Praten we hier over de bij Cambuur uitgeleerde Droste?
Titel: Re: [vr. 22-02-2013] SC Cambuur - FC Den Bosch
Bericht door: Grijskijkert op februari 22, 2013, 22:00:13
Citaat van: Destroyer op februari 22, 2013, 21:56:41
Niet raar bedoelt  maar voor mij voelt dit weer als of hei niks wordt dit jaar
Alleen omdat het nu 0-0 is geworden,de laatste jaren winnen we heel moeilijk van Den Bosch.. Vorig jaar verloren we dit soort wedstrijden..

Ik zie het positief we hebben de nul gehouden en zijn de op 1 na minst gepasseerde verdediging |:)
Titel: Re: [vr. 22-02-2013] SC Cambuur - FC Den Bosch
Bericht door: mario op februari 22, 2013, 22:09:34
Den Bosch moet  :rodekaart krijgen voor anti-voetbal
Titel: Re: [vr. 22-02-2013] SC Cambuur - FC Den Bosch
Bericht door: marrumer op februari 22, 2013, 22:33:13
het is gewoon een middelmatige wedstrijd. een boel uitsupporters trouwens die de hele wedstrijd muisstil waren.....
Titel: Re: [vr. 22-02-2013] SC Cambuur - FC Den Bosch
Bericht door: scclwd op februari 22, 2013, 22:43:36
Hele slechte wedstrijd, 2e helft een iets beter Cambuur. Droste en Bakker waren dramatisch. Wat is er met hen gebeurd?
Titel: Re: [vr. 22-02-2013] SC Cambuur - FC Den Bosch
Bericht door: marrumer op februari 22, 2013, 22:49:04
Citaat van: scclwd op februari 22, 2013, 22:43:36
Hele slechte wedstrijd, 2e helft een iets beter Cambuur. Droste en Bakker waren dramatisch. Wat is er met hen gebeurd?
uhm hun zijn altijd slecht....
Titel: Re: [vr. 22-02-2013] SC Cambuur - FC Den Bosch
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op februari 22, 2013, 22:58:10
Citaat van: marrumer op februari 22, 2013, 22:49:04
Citaat van: scclwd op februari 22, 2013, 22:43:36
Hele slechte wedstrijd, 2e helft een iets beter Cambuur. Droste en Bakker waren dramatisch. Wat is er met hen gebeurd?
uhm hun zijn altijd slecht....

Met "altijd" bedoel je hopelijk alleen dit seizoen?

Vorig seizoen hoorden ze bij de besten!
Titel: Re: [vr. 22-02-2013] SC Cambuur - FC Den Bosch
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op februari 22, 2013, 23:03:57
Het zat er niet in vanavond. Ik heb trouwens ook geen moment t idee gehad dat we een goal tegen zouden krijgen..

Schokker liet met name de eerste helft een paar heerlijke dingen zien. Wordt volgens mij tijd dat hij op 10 komt te spelen.
Motm absoluut Bijker. En spelend gelijk aan de temperatuur: Droste, Bakker en Hemmen. Dikke vormcrisis, tering he. Zo kunnen ze die stap hogerop wel vergeten. Wat dat betreft misschien wel positief voor ons, hehe ;)

Zeer matig leidende scheids. Wat een tegenstelling tov maandag.
Titel: Re: [vr. 22-02-2013] SC Cambuur - FC Den Bosch
Bericht door: scclwd op februari 22, 2013, 23:10:18
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op februari 22, 2013, 23:03:57
Het zat er niet in vanavond. Ik heb trouwens ook geen moment t idee gehad dat we een goal tegen zouden krijgen..

Schokker liet met name de eerste helft een paar heerlijke dingen zien. Wordt volgens mij tijd dat hij op 10 komt te spelen.
Motm absoluut Bijker. En spelend gelijk aan de temperatuur: Droste, Bakker en Hemmen. Dikke vormcrisis, tering he. Zo kunnen ze die stap hogerop wel vergeten. Wat dat betreft misschien wel positief voor ons, hehe ;)

Zeer matig leidende scheids. Wat een tegenstelling tov maandag.

Matige scheids? Het was verschrikkelijk. Wie was dat?
Titel: Re: [vr. 22-02-2013] SC Cambuur - FC Den Bosch
Bericht door: marrumer op februari 22, 2013, 23:13:31
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op februari 22, 2013, 22:58:10
Citaat van: marrumer op februari 22, 2013, 22:49:04
Citaat van: scclwd op februari 22, 2013, 22:43:36
Hele slechte wedstrijd, 2e helft een iets beter Cambuur. Droste en Bakker waren dramatisch. Wat is er met hen gebeurd?
uhm hun zijn altijd slecht....

Met "altijd" bedoel je hopelijk alleen dit seizoen?

Vorig seizoen hoorden ze bij de besten!
alleen dit seizoen ja.  de scheidsrechter is trouwens ook de ergste van dit seizoen volgens mij...
Titel: Re: [vr. 22-02-2013] SC Cambuur - FC Den Bosch
Bericht door: Ruppppert op februari 22, 2013, 23:19:30
jammer van het punt verlies, Cambuur kon geen vuist maken tegen den Bosch dat zeer compact en verdedigend speelde. die kans van van der Laan had er in gemogen en had je 3 punten gehad. maar ja op naar maandag uit tegen Fortuna daar moet je weer winnen wil je mee blijven doen boven in
Titel: Re: [vr. 22-02-2013] SC Cambuur - FC Den Bosch
Bericht door: Ruppppert op februari 22, 2013, 23:39:27
(https://new.cambuuronline.nl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fruppppert.webklik.nl%2Fuser_files%2F2010_11%2F190258%2Fphotos%2F5bdf4d811ab0927a89c3682ec5bab15c.jpg&hash=5ea01e4a34b6a41758b3e1ba03e7b798b2554eae)

Beelden: S.C. Cambuur- F.C. Den Bosch

Sfeer + Sfeer Actie


Samenvatting + Interviews: Later
Titel: Re: [vr. 22-02-2013] SC Cambuur - FC Den Bosch
Bericht door: SCCornjum op februari 23, 2013, 00:28:19
Achteraf gezien, moet je blij zijn met 1 punt.
Net als afgelopen maandag zat ook deze scheids er volledig naast, door de goal van db af te keuren,
ik (en met mij nog een aantal supporters op zuid) zag geen duidelijke overtreding op Telgenkamp.
van de Graaf wees al naar de middenstip!
Jeffry Vlug (nummer 7) kon tot 2 keer toe uithalen net buiten de 16, zijn vizier stond gelukkig niet scherp.
MOTM Bijker, dit zegt genoeg over het vertoonde spel....................................

Oja, dat Bakker de 90 minuten heeft volgemaakt is voor mij een wonder, had Barto zijn plaats niet in moeten nemen de laatste 30 minuten, en met 2 diepe spitsen te spelen?
Titel: Re: [vr. 22-02-2013] SC Cambuur - FC Den Bosch
Bericht door: Bascambuur op februari 23, 2013, 00:40:55
Den Bosch kwam voor een punt en kreeg hem ook. Hele tweede helft niet één keer in de buurt geweest van Telgenkamp. Cambuur kon er niet doorheen komen.
Titel: Re: [vr. 22-02-2013] SC Cambuur - FC Den Bosch
Bericht door: richard op februari 23, 2013, 01:19:29
Citaat van: Bascambuur op februari 23, 2013, 00:40:55
Den Bosch kwam voor een punt en kreeg hem ook. Hele tweede helft niet één keer in de buurt geweest van Telgenkamp. Cambuur kon er niet doorheen komen.

En waar lag dat aan?
Titel: Re: [vr. 22-02-2013] SC Cambuur - FC Den Bosch
Bericht door: denistel op februari 23, 2013, 01:27:25
omdat we achter in met 4 tegen 2 spelen.droste kon er wel af die had geen directe tegenstander.barto naast hemmen en die spitsen opzoeken met 1 of 2 middenvelders er onder maar ja dat gebeurde weer niet.

voor het seizoen werd spectakel voetbal beloofd de tegen stander vast zetten enz
nou sorry maar ik zie er niks van terug.

top 9 speelt play offs zoals het nu staat dus dat haal je altijd waarom spelen we dan
niet volle bak zeker in eigen huis. ga je eens op je bek jammer dan maar ik kan nu
niet zeggen dat we er alles aan hebben gedaan om die 3 pt te pakken.
Titel: Re: [vr. 22-02-2013] SC Cambuur - FC Den Bosch
Bericht door: richard op februari 23, 2013, 01:37:12
Sprookje arts.....praatjes vullen geen gaatjes!!
Titel: Re: [vr. 22-02-2013] SC Cambuur - FC Den Bosch
Bericht door: sunderland op februari 23, 2013, 02:42:58
gefeliciteerd arts  :_spank
Titel: Re: [vr. 22-02-2013] SC Cambuur - FC Den Bosch
Bericht door: sunderland op februari 23, 2013, 02:44:28
slappe zak. Hew geen zin om een heel verhaal hier op te  hangen .Iedereen weet wel waarom
Titel: Re: [vr. 22-02-2013] SC Cambuur - FC Den Bosch
Bericht door: De Raaf op februari 23, 2013, 04:05:29
Es ist zum kotsen
Titel: Re: [vr. 22-02-2013] SC Cambuur - FC Den Bosch
Bericht door: AL op februari 23, 2013, 08:17:57
En weer wordt duidelijk dat dit team voetballend vermogen mist!!
Het middenveld is bijzonder zwak met totaal geen creativiteit.
Arts maakte een grote fout door de Leeuw te brengen voor Keurntjes, waarom Schokker niet centraal op het middenveld laten spelen?
Hij is namelijk de enige speler die wel rustig is aan de bal en een (steek)pass kan geven.
En waarom Barto pas 5 minuten voor tijd brengen, terwijl Hemmen onthutsend zwak speelt (de laatste weken).
Petje af voor Bijker. Groeit met de week en kan onze vaste linksback worden voor de komende jaren.
Maandag uit bij Fortuna Droste en Hemmen maar eens op de bank en geef de Vries en Barto maar een kans.

Ik kijk nu al weer uit naar volgend seizoen!
Titel: Re: [vr. 22-02-2013] SC Cambuur - FC Den Bosch
Bericht door: De Gast op februari 23, 2013, 09:06:49
Geen spektakel geen gedurfd voetbal. Weer hetzelfde zwakke elftal als maandag en weer punten laten liggen. Zouden we nog een bloemetje uit Rotterdam krijgen? We hebben ze per slot van rekening een duwtje in de goede richting gegeven en doen er niks aan ze weer bij te halen.
Titel: Re: [vr. 22-02-2013] SC Cambuur - FC Den Bosch
Bericht door: RotterdamLeeuwarden op februari 23, 2013, 09:15:49
Slechte wedstrijd gisteren.
Hoop niet dat dit een trend wordt want het is niet om aan te zien :(
Titel: Re: [vr. 22-02-2013] SC Cambuur - FC Den Bosch
Bericht door: Sonnema op februari 23, 2013, 10:00:33
Verschrikkelijke potje voetbal die door wissels van de trainer alleen maar slechter werd. Keurntjes had hij niet eens op moeten stellen en hij had bakker eraf moeten halen. Hemmen laten staan en echt buitens opstellen want hemmen krijgt geen ballen voor de goal hij moet ze halen omdat er geen voorzet komt of omdat ze vanuit het middenveld geen bal naar voren kunnen krijgen. Makrini was gisteren de beste van het veld ook al deed bijker het niet verkeerd. Waarom ga je 5 minuten voor tijd een spits voor een spits brengen terwijl je 3 punten wilt halen maar nee deze trainer was blij met een punt. En de sfeer in het stadion is stil het is niet des Cambuurs. Het werd tijd dat er veranderingen komen want dit gaat helemaal de verkeerde kant op.
Titel: Re: [vr. 22-02-2013] SC Cambuur - FC Den Bosch
Bericht door: marrumer op februari 23, 2013, 10:20:03
Citaat van: SCCornjum op februari 23, 2013, 00:28:19
Achteraf gezien, moet je blij zijn met 1 punt.
Net als afgelopen maandag zat ook deze scheids er volledig naast, door de goal van db af te keuren,
ik (en met mij nog een aantal supporters op zuid) zag geen duidelijke overtreding op Telgenkamp.
van de Graaf wees al naar de middenstip!
Jeffry Vlug (nummer 7) kon tot 2 keer toe uithalen net buiten de 16, zijn vizier stond gelukkig niet scherp.
MOTM Bijker, dit zegt genoeg over het vertoonde spel....................................

Oja, dat Bakker de 90 minuten heeft volgemaakt is voor mij een wonder, had Barto zijn plaats niet in moeten nemen de laatste 30 minuten, en met 2 diepe spitsen te spelen?
ik zit ook op zuid en het was wel degelijk een overtreding op telgenkamp hoor....
Titel: Re: [vr. 22-02-2013] SC Cambuur - FC Den Bosch
Bericht door: Dokkumer op februari 23, 2013, 10:25:09
Gisteren helemaal niks van de wedstrijd meegekregen, zelfs de uitslag niet.. Maar blijkbaar niets gemist dus.
Titel: Re: [vr. 22-02-2013] SC Cambuur - FC Den Bosch
Bericht door: Nightmarelwd op februari 23, 2013, 10:27:01
Een trainer die speelt om niet te verliezen.  :(

Titel: Re: [vr. 22-02-2013] SC Cambuur - FC Den Bosch
Bericht door: Nightmarelwd op februari 23, 2013, 10:31:26
Citaat van: Nightmarelwd op februari 23, 2013, 10:27:01
Een trainer die speelt om niet te verliezen.  :(

Ondertussen verlies je twee dure punten.
Titel: Re: [vr. 22-02-2013] SC Cambuur - FC Den Bosch
Bericht door: Dokkumer op februari 23, 2013, 10:36:08
Dus niks gemist behalve een hoop ergernis...
Titel: Re: [vr. 22-02-2013] SC Cambuur - FC Den Bosch
Bericht door: Lore op februari 23, 2013, 11:13:47
Citaat van: SCCornjum op februari 23, 2013, 00:28:19
Achteraf gezien, moet je blij zijn met 1 punt.
Net als afgelopen maandag zat ook deze scheids er volledig naast, door de goal van db af te keuren,
ik (en met mij nog een aantal supporters op zuid) zag geen duidelijke overtreding op Telgenkamp.


Niet? Veel duidelijker duwen kan in mijn ogen niet! Misschien vanaf Zuienkant niet  goed zichtbaar, maar vanaf West (zuid-kant) geen twijfel mogelijk
Titel: Re: [vr. 22-02-2013] SC Cambuur - FC Den Bosch
Bericht door: Len Cantello op februari 23, 2013, 13:21:03
Schoon genoeg heb ik van dit angsthazen voetbal. Door met de handrem er op te spelen (laag tempo, superslordige passing) kom je nooit een stap verder. Het wordt de hoogste tijd dat men eens wedstrijden gaan spelen om te winnen. En niet om niet te verliezen. Wie vraagt Arts even om het pand te verlaten?
Titel: Re: [vr. 22-02-2013] SC Cambuur - FC Den Bosch
Bericht door: denistel op februari 23, 2013, 13:49:38
ja en je sust je eigen spelers en publiek in slaap man.

top 9 haal je altijd dus gooi nou eens alle remmen los
ga je een sop je bek nou jammer dan maar dan win je
ook vaker,,,,,,,,,,,,en na de tijd gaat het al1 over hoe goed
de tegenstander weer was,,ja omdat wij ze niet bij de strot pakke
Titel: Re: [vr. 22-02-2013] SC Cambuur - FC Den Bosch
Bericht door: Cambo op februari 23, 2013, 14:23:52
Wat een bagger gisteren. Ongelofelijk. Het leek gisteren wel of ze niet durfden te voetballen. Een wedstrijd om heel snel te vergeten. :R
Titel: Re: [vr. 22-02-2013] SC Cambuur - FC Den Bosch
Bericht door: dennisw8 op februari 23, 2013, 14:32:10
Dit is gewoon een wedstrijd om in slaap te vallen heb niks gezien. (alleen 1 mooi aanval van Martijn Van Der Laan) Hoop dat het tegen Fortuna beter gaat. :thumbsup
Titel: Re: [vr. 22-02-2013] SC Cambuur - FC Den Bosch
Bericht door: Treb op februari 23, 2013, 16:17:18
Áls er een kans is om rechtstreeks te promoveren dan is het dit jaar wel. Juist in deze tijden van slecht voetbal moeten we als 12e man er achter gaan staan. Helaas zijn we een beetje succes supporters geworden. We hebben er godverdegodver nog nooit zo goed voor gestaan de laatste jaren.

Wij als supporters kunnen het laatste zetje geven. Helaas zijn we verwend geraakt en het gekkenhuis wat het ooit was in ons stadion is over.
Titel: Re: [vr. 22-02-2013] SC Cambuur - FC Den Bosch
Bericht door: Sonnema op februari 23, 2013, 17:05:16
Als je zo slecht voetbalt en je trainer gaat er lekker mee verder met zijn wisselbeleid dan weet je dat het publiek ontevreden is. En dit publiek staat vaak genoeg achter de club zie maar eens ff naar de wedstrijd sparta, maar het is gewoon een keer genoeg geweest. Als je als team zo'n inzet vertoond en je beloofd als trainer aantrekkelijk voetbal en je kan het niet waar maken ja dan is het geduld van de supporter eens op. En dat heeft niks met succes supporter te maken als team moet je de steun van je supporter ook verdienen.
Titel: Re: [vr. 22-02-2013] SC Cambuur - FC Den Bosch
Bericht door: AL op februari 23, 2013, 17:21:38
Citaat van: Sonnema op februari 23, 2013, 17:05:16
Als je zo slecht voetbalt en je trainer gaat er lekker mee verder met zijn wisselbeleid dan weet je dat het publiek ontevreden is. En dit publiek staat vaak genoeg achter de club zie maar eens ff naar de wedstrijd sparta, maar het is gewoon een keer genoeg geweest. Als je als team zo'n inzet vertoond en je beloofd als trainer aantrekkelijk voetbal en je kan het niet waar maken ja dan is het geduld van de supporter eens op. En dat heeft niks met succes supporter te maken als team moet je de steun van je supporter ook verdienen.

Ik vind dat de spelers wel degelijk hun best doen. Het probleem is dat er domweg te weinig voetballend vermogen is (vooral op het middenveld).
Vorig seizoen hadden we daar Turk en Sandor lopen en daar zijn geen goede vervangers voor gehaald.
Waar ik me wel aan erger is dat er geen risico genomen wordt. Gister zou je bijvoorbeeld Schokker op 10 kunnen zetten. Hemmen en Barto voorop en snelheid op de flanken. En anders in de laatste 20 minuten alle ballen hoog op Hemmen en Barto en hopen dat de bal een keer goed valt.
Natuurlijk heb je dan kans om op je bek te gaan, maar daar heb ik dan vrede mee.
Titel: Re: [vr. 22-02-2013] SC Cambuur - FC Den Bosch
Bericht door: marrumer op februari 23, 2013, 17:57:20
ik denk eigenlijk dat er nog veel meer gezeur is als we met 3-4 op de plaat gaan.
Titel: Re: [vr. 22-02-2013] SC Cambuur - FC Den Bosch
Bericht door: Ruppppert op februari 23, 2013, 18:19:24
(https://new.cambuuronline.nl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fruppppert.webklik.nl%2Fuser_files%2F2010_11%2F190258%2Fphotos%2F5bdf4d811ab0927a89c3682ec5bab15c.jpg&hash=5ea01e4a34b6a41758b3e1ba03e7b798b2554eae)

Beelden: S.C. Cambuur- F.C. Den Bosch

Sfeer + Sfeer Actie


Samenvatting


Interviews:

Arts & Schokker
http://www.omropfryslan.nl/nijs/cambuur-net-lans-den-bosch

vd Laan
http://www.jupilerleague.nl/video/1011480.php

Schokker
http://www.jupilerleague.nl/video/1011479.php

Arts
http://www.jupilerleague.nl/video/1011493.php
Titel: Re: [vr. 22-02-2013] SC Cambuur - FC Den Bosch
Bericht door: Andre-Lwd op februari 23, 2013, 20:23:02
Citaat van: grijskijker op februari 22, 2013, 22:00:13
Ik zie het positief we hebben de nul gehouden en zijn de op 1 na minst gepasseerde verdediging |:)

Ook gezien hoeveel goals we zelf maken, van de top8 de minste, schandalig voetbal gewoon deze week in EIGEN stadion. Die Arts mut gewoon lekker wegblijven de rest van dit seizoen.
Titel: Re: [vr. 22-02-2013] SC Cambuur - FC Den Bosch
Bericht door: denistel op februari 23, 2013, 21:03:27
Citaat van: marrumer op februari 23, 2013, 17:57:20
ik denk eigenlijk dat er nog veel meer gezeur is als we met 3-4 op de plaat gaan.

bij mij never nooit niet het gaat om het id achter het voetbal en voor het seizoen is
gezegd we gaan druk geven en aantrekkelijk voetbal bieden. nou en dat zie ik
niet hoor.gister was het veld ook zeker niet goed om snel spel te spelen maar
waarom zoek je het dan niet wat meer in het engelse spel..zoek de 16 meter
van de tegenstander op zet de middenvelders verder naar voren en je hebt die
lui in een wurggreep maar ja dat durven we niet en das de keuze van de trainer
maar daar zit ik en ik denk velen met mij niet op te wachten.
tis een wisselwerking,,,straal je wat uit dan slaat dat over op ons en als je
risicoloos speelt dan valt het sneller stil he.zeker als het oek nog -3 is.

als su vaak seit voetbal visie weten hoe je wilt spelen en dat 34 wedstrijden doen
dan komt het vanzelf en play offs haal je toch wel.dus wat heb je te verliezen.

Titel: Re: [vr. 22-02-2013] SC Cambuur - FC Den Bosch
Bericht door: Grijskijkert op februari 23, 2013, 23:25:21
Citaat van: Andre-Lwd op februari 23, 2013, 20:23:02
Citaat van: grijskijker op februari 22, 2013, 22:00:13
Ik zie het positief we hebben de nul gehouden en zijn de op 1 na minst gepasseerde verdediging |:)

Ook gezien hoeveel goals we zelf maken, van de top8 de minste, schandalig voetbal gewoon deze week in EIGEN stadion. Die Arts mut gewoon lekker wegblijven de rest van dit seizoen.
Ik probeerde het positief te houden ;).. Maar we scoren inderdaad niet heel veel, dat klopt..

Maar qua verliespunten staan we 3e, en dat was voorgaande jaren wel anders.. Maar ik wil net als velen ook wel weer eens een mooie pot zien, maar voor een mooie pot voetbal zijn er 2 nodig en Den Bosch en Eindhoven kwamen niet om te voetballen..
En om de trainer eruit te gooien moet een goede reden zijn en als die er niet is.. en kost een club vaak veel geld,dus nog tot juli de tanden op elkaar en doorbijten.
Titel: Re: [vr. 22-02-2013] SC Cambuur - FC Den Bosch
Bericht door: denistel op februari 23, 2013, 23:37:54
die lui moet je dan bij de strot pakken en ja dat is misschien gevaarlijk
maar dan creer je zelf ook meer..maar ik zeg er verder niks meer over.
vergeefse energie zo langzamerhand
Titel: Re: [vr. 22-02-2013] SC Cambuur - FC Den Bosch
Bericht door: Grijskijkert op februari 23, 2013, 23:40:15
Citaat van: denistel op februari 23, 2013, 23:37:54
die lui moet je dan bij de strot pakken en ja dat is misschien gevaarlijk
maar dan creer je zelf ook meer..maar ik zeg er verder niks meer over.
vergeefse energie zo langzamerhand
Ja vorig jaar(voorgaande jaren) liepen we tegen dit soort tegenstanders in de val en stonden we met lege handen, dus ja overal valt iets voor te zeggen..
Titel: Re: [vr. 22-02-2013] SC Cambuur - FC Den Bosch
Bericht door: vialli op februari 24, 2013, 00:02:06
Citaat van: grijskijker op februari 23, 2013, 23:40:15
Citaat van: denistel op februari 23, 2013, 23:37:54
die lui moet je dan bij de strot pakken en ja dat is misschien gevaarlijk
maar dan creer je zelf ook meer..maar ik zeg er verder niks meer over.
vergeefse energie zo langzamerhand
Ja vorig jaar(voorgaande jaren) liepen we tegen dit soort tegenstanders in de val en stonden we met lege handen, dus ja overal valt iets voor te zeggen..

Dit binne van die wedstrieden dan weet je al dat ut moeilijk wud en dan mutte je
oek wat geluk heffe maar soms lukt ut krek niet, en as ik dan die halfvolle bus
met Fc DB supporters weer in het donker richting Brabant verdwienen sien dan denk
ik vooruit allebei een punt want we hadden oek wel verlieze kennen maar as we dan
maandag maar WINNE!!
Titel: Re: [vr. 22-02-2013] SC Cambuur - FC Den Bosch
Bericht door: Grijskijkert op februari 24, 2013, 00:04:30
Citaat van: vialli op februari 24, 2013, 00:02:06
Citaat van: grijskijker op februari 23, 2013, 23:40:15
Citaat van: denistel op februari 23, 2013, 23:37:54
die lui moet je dan bij de strot pakken en ja dat is misschien gevaarlijk
maar dan creer je zelf ook meer..maar ik zeg er verder niks meer over.
vergeefse energie zo langzamerhand
Ja vorig jaar(voorgaande jaren) liepen we tegen dit soort tegenstanders in de val en stonden we met lege handen, dus ja overal valt iets voor te zeggen..

Dit binne van die wedstrieden dan weet je al dat ut moeilijk wud en dan mutte je
oek wat geluk heffe maar soms lukt ut krek niet, en as ik dan die halfvolle bus
met Fc DB supporters weer in het donker richting Brabant verdwienen sien dan denk
ik vooruit allebei een punt want we hadden oek wel verlieze kennen maar as we dan
maandag maar WINNE!!

En het veld en temperatuur waren nou ook niet je van het.... Het voetbal wat beter op zacht veld en een temperatuur van in ieder geval boven 0..
Titel: Re: [vr. 22-02-2013] SC Cambuur - FC Den Bosch
Bericht door: papagaaiensoep op februari 24, 2013, 13:12:01
Citeer
Ik vind dat de spelers wel degelijk hun best doen. Het probleem is dat er domweg te weinig voetballend vermogen is (vooral op het middenveld).
Vorig seizoen hadden we daar Turk en Sandor lopen en daar zijn geen goede vervangers voor gehaald.
Waar ik me wel aan erger is dat er geen risico genomen wordt. Gister zou je bijvoorbeeld Schokker op 10 kunnen zetten. Hemmen en Barto voorop en snelheid op de flanken. En anders in de laatste 20 minuten alle ballen hoog op Hemmen en Barto en hopen dat de bal een keer goed valt.
Natuurlijk heb je dan kans om op je bek te gaan, maar daar heb ik dan vrede mee.


Vind ik ok.

Plus: wat verwacht een trainer eigenlijk van een Barto, om hem minuut of 6, 7 voor tijd nog eens in te brengen? Of een Hiwat, alsof die de wedstrijd nog open kan breken, terwijl een Oepie volgens mij altijd van die momenten heeft om dat ook te realiseren? Snap niks van de gedachte van Arts hier achter.
Titel: Re: [vr. 22-02-2013] SC Cambuur - FC Den Bosch
Bericht door: brambo3004 op februari 24, 2013, 13:50:56
Citaat van: papagaaiensoep op februari 24, 2013, 13:12:01
Citeer
Ik vind dat de spelers wel degelijk hun best doen. Het probleem is dat er domweg te weinig voetballend vermogen is (vooral op het middenveld).
Vorig seizoen hadden we daar Turk en Sandor lopen en daar zijn geen goede vervangers voor gehaald.
Waar ik me wel aan erger is dat er geen risico genomen wordt. Gister zou je bijvoorbeeld Schokker op 10 kunnen zetten. Hemmen en Barto voorop en snelheid op de flanken. En anders in de laatste 20 minuten alle ballen hoog op Hemmen en Barto en hopen dat de bal een keer goed valt.
Natuurlijk heb je dan kans om op je bek te gaan, maar daar heb ik dan vrede mee.

Vind ik ok.

Plus: wat verwacht een trainer eigenlijk van een Barto, om hem minuut of 6, 7 voor tijd nog eens in te brengen? Of een Hiwat, alsof die de wedstrijd nog open kan breken, terwijl een Oepie volgens mij altijd van die momenten heeft om dat ook te realiseren? Snap niks van de gedachte van Arts hier achter.

ja, of je zet Dijkstra in de spits...als die schijtluis-voetballer eens de middenlijn over durft tenminste...of Bakens nog even 10 min. in de spits...die torent toch boven iedereen uit
Titel: Re: [vr. 22-02-2013] SC Cambuur - FC Den Bosch
Bericht door: sunderland op februari 24, 2013, 16:05:46
Citaat van: grijskijker op februari 24, 2013, 00:04:30
Citaat van: vialli op februari 24, 2013, 00:02:06
Citaat van: grijskijker op februari 23, 2013, 23:40:15
Citaat van: denistel op februari 23, 2013, 23:37:54
die lui moet je dan bij de strot pakken en ja dat is misschien gevaarlijk
maar dan creer je zelf ook meer..maar ik zeg er verder niks meer over.
vergeefse energie zo langzamerhand
Ja vorig jaar(voorgaande jaren) liepen we tegen dit soort tegenstanders in de val en stonden we met lege handen, dus ja overal valt iets voor te zeggen..

Dit binne van die wedstrieden dan weet je al dat ut moeilijk wud en dan mutte je
oek wat geluk heffe maar soms lukt ut krek niet, en as ik dan die halfvolle bus
met Fc DB supporters weer in het donker richting Brabant verdwienen sien dan denk
ik vooruit allebei een punt want we hadden oek wel verlieze kennen maar as we dan
maandag maar WINNE!!

En het veld en temperatuur waren nou ook niet je van het.... Het voetbal wat beter op zacht veld en een temperatuur van in ieder geval boven 0..
de intentie was om 0-0 te spelen en dat is gelukt .2 wissels waardoor er helemaal niks veranderde.en vooral geen  aansluiting bij hemmen ..Niks veranderen en aanmodderen maar
Titel: Re: [vr. 22-02-2013] SC Cambuur - FC Den Bosch
Bericht door: Destroyer op februari 24, 2013, 22:08:34
Je mist grote creativiteit op het middenveld vorig jaar hadden we turk en Sandor, dit jaar hebreeën we gewoon niet van dit soort technische jongens. Supporters zijn klaar met dat gehakkekruk en staan niet meer achter de club als in het verleden. Groot probleem, de strijd kracht wordt door spelers TS en BVO niet uitdragen. Als nacompetitie genoeg mag zijn blijft het dit, niks meer.

Hoop dat ze volgens jaar eens durven uit te spreken voor kampioenschap te gaan.
Titel: Re: [vr. 22-02-2013] SC Cambuur - FC Den Bosch
Bericht door: John Hiatt op februari 25, 2013, 23:12:17
Na vanavond staat de uitslag van vrijdag wel in een iets ander perspectief. Blijkbaar is Den Bosch een goede ploeg.
Titel: Re: [vr. 22-02-2013] SC Cambuur - FC Den Bosch
Bericht door: denistel op februari 25, 2013, 23:58:49
elke wedstrijd is weer anders he,,,,vrijdag was gewoon een wedstrijd waarin beide
teams niet met risico speelden dus weinig kansen en geen goals.

en vanavond waren er wedstrijden waar wel opener werd gespeeld denk ik
en de ploegen gaan de dubbele wedstrijden voelen waardoor je misschien
deze hoge uitslagen krijgt.

mij hoor je ook niet zeggen dat d.bosch een slechte ploeg heeft maar je zult
er stevig tegen moeten spelen en soms op zijn engels denk ik.