Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

[vr. 22-02-2013] SC Cambuur - FC Den Bosch

Gestart door Galdiano, februari 18, 2013, 23:17:36

Vorige topic - Volgende topic

666

Een plannetje???? het lijkt GVD wel op een aflevering van Bassie en Adriaan. Bakens moet gewoon spelen als hij fit is,,, ik hoop dat onze volgende trainer een beetje professioneler te werk gaat.

Ik denk vanavond een 2-1 overwinning, laat in de 2e helft...  |:) :devil |:)
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Trebor

Citaat van: clint op februari 22, 2013, 08:42:31
Citaat van: Trebor op februari 22, 2013, 08:35:27
Dom geouwehoer over een plannetje met Bakens????

Nou, spannend zeg. Wat voor plannetje moet je nou wel niet hebben dan?

:?

Dat moeten we aan onze trainer vragen. Die geeft aan plannetjes met Bakens te hebben

O ja, 3-1 winst vanavond

speculeter

Word het veld ook nog gekeurd?
Of is het al zeker dat het gewoon doorgaat?

Rij liever niet voor jan... vanavond. :wall

De Gast

Gooi die wedstrijd er toch lekker uit.. lekker verkleumen op de tribune. Wie doe je er een plezier mee. Het voetbal was al slecht, laat staan op een bevroren veld

denistel

toe even zeg we spelen straks al1 maar uitwedstrijden vanavond mooi
ff los,,voorlopig al 1 veldkeuring bij de graafschap

Galdiano

Citaat van: De Gast op februari 22, 2013, 09:55:30
Gooi die wedstrijd er toch lekker uit.. lekker verkleumen op de tribune. Wie doe je er een plezier mee. Het voetbal was al slecht, laat staan op een bevroren veld

Zuurtje! Blijf jij maar lekker thuis! Kopje thee, koekje, dekentje, the voice kijken!
Doe mij dan maar -3, en Cambuur!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

marrumer

Citaat van: De Gast op februari 22, 2013, 09:55:30
Gooi die wedstrijd er toch lekker uit.. lekker verkleumen op de tribune. Wie doe je er een plezier mee. Het voetbal was al slecht, laat staan op een bevroren veld
lekker positief, ik heb er zin in hoor!

veroen

Citaat van: De Gast op februari 22, 2013, 09:55:30
Gooi die wedstrijd er toch lekker uit.. lekker verkleumen op de tribune. Wie doe je er een plezier mee. Het voetbal was al slecht, laat staan op een bevroren veld

en dan straks weer zeiken dat er steeds op maandag gevoetbald word zeker?
Gewoon lekker ballen man, trek je maar thermoslip aan om warm te blieven

MATCHDAY!! w:)

De Gast

Citaat van: Galdiano op februari 22, 2013, 10:48:46
Citaat van: De Gast op februari 22, 2013, 09:55:30
Gooi die wedstrijd er toch lekker uit.. lekker verkleumen op de tribune. Wie doe je er een plezier mee. Het voetbal was al slecht, laat staan op een bevroren veld

Zuurtje! Blijf jij maar lekker thuis! Kopje thee, koekje, dekentje, the voice kijken!
Doe mij dan maar -3, en Cambuur!

Ja hoor galdiano jij bent de man
Immers geen malloot die vanavond een kaartje koopt. Kost de club handen vol geld dit

Bernardo

De meesten hebben vast al een kaartje, door die actie met eindhoven |:)

richard

Citaat van: De Gast op februari 22, 2013, 09:55:30
Gooi die wedstrijd er toch lekker uit.. lekker verkleumen op de tribune. Wie doe je er een plezier mee. Het voetbal was al slecht, laat staan op een bevroren veld

Lekker thuis blijven jonge, aan sukken as dei heffe niks!!

marrumer

Citaat van: Bernardo op februari 22, 2013, 12:14:35
De meesten hebben vast al een kaartje, door die actie met eindhoven |:)
ik denk dat de meesten hier een seizoenskaart hebben, ik in ieder geval wel :P

veroen

Citaat van: marrumer op februari 22, 2013, 12:52:02
Citaat van: Bernardo op februari 22, 2013, 12:14:35
De meesten hebben vast al een kaartje, door die actie met eindhoven |:)
ik denk dat de meesten hier een seizoenskaart hebben, ik in ieder geval wel :P

de gast blijkbaar niet :P

De Gast

Citaat van: richard op februari 22, 2013, 12:29:28
Citaat van: De Gast op februari 22, 2013, 09:55:30
Gooi die wedstrijd er toch lekker uit.. lekker verkleumen op de tribune. Wie doe je er een plezier mee. Het voetbal was al slecht, laat staan op een bevroren veld

Lekker thuis blijven jonge, aan sukken as dei heffe niks!!

Nee an sukke stokers als dei wel..

De Gast

Citaat van: veroen op februari 22, 2013, 13:45:48
Citaat van: marrumer op februari 22, 2013, 12:52:02
Citaat van: Bernardo op februari 22, 2013, 12:14:35
De meesten hebben vast al een kaartje, door die actie met eindhoven |:)
ik denk dat de meesten hier een seizoenskaart hebben, ik in ieder geval wel :P

de gast blijkbaar niet :P

Oost beste jonge.. Voorheen zuid. Zo'n 15 jaar.