Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

[vr. 22-02-2013] SC Cambuur - FC Den Bosch

Gestart door Galdiano, februari 18, 2013, 23:17:36

Vorige topic - Volgende topic

De Gast

Citaat van: denistel op februari 19, 2013, 15:38:55
net zo beginnen als gister maar dan je kansen afmaken.

---------------------------------telegenkamp-----------------------------

droste----------------------bakens------------vd laan--------------------bijker


------------------------makrini--------------------------bakker--------------------

------------------------------------schokker------------------------------------------

hiwat-----------------------------hemmen----------------------------------adnane

Misschien idd vd Laan op de midden ipv Bakker. Probeer eens wat anders want zoals we voetbalden tegen Eindhoven en Den Bosch 2x kan niet

richard


denistel

zelfde opstelling weer als maandag,,zal me benieuwen.

bakens traint volop mee dus waarom speelt ie dan niet?

waarom oepie niet eens op 10 en bakker wat terug en hiwat
er in.waarom hebben we hiwat anders überhaupt gehaald??

in ieder geval aanpakken die Bosschenaren want 3 x verliezen
van die lui mag absoluut niet

3-1 denk ik 6.135 6x geel 1 x rood.

joepie en 33 bier.

Bernardo

Cambuur in dezelfde samenstelling

Gepubliceerd op 21 februari 2013, 14:01
Laatst bijgewerkt op 21 februari 2013, 14:12

LEEUWARDEN - Cambuur speelt vrijdagavond in de thuiswedstrijd tegen FC Den Bosch in dezelfde samenstelling als maandagavond in de met 1-0 gewonnen wedstrijd tegen Eindhoven.

,,We hadden met Tim Bakens een plannetje, maar die heeft daar nog geen goed gevoel bij'', zegt Cambuur-trainer Alfons Arts. Dat heeft met de gesteldheid van het veld in het stadion te maken. Er wordt vorst verwacht en de kans is groot dat op een harde ondergrond wordt gespereld.

Bakens en ook Yuri Rose zijn herstellende van achillespeesblessures. Bij Cambuur zitten alleen Marco van der Heide en Léon Broekhof in de ziekenboeg.

Opstelling Cambuur: Telgenkamp; Droste, Dijkstra, Van der Laan, Bijker; El Makrini, Bakker, Keurntjes; Schokker, Hemmen, Tighadouini.

Weer die Keurntjes... :zucht

Lwdscc

Tja middenveld versterken he.. Den Bosch heeft immers de laatste vier wedstrijden op rij gewonnen  8P

speculeter

Arts had een plannetje?Met bakens.......
Op goal? Voor de hoge ballen?
In de spits?

veroen

Citaat van: peter op februari 21, 2013, 16:07:44
Arts had een plannetje?Met bakens.......
Op goal? Voor de hoge ballen?
In de spits?

Plan met Bakens was hem op de buiten te zetten en dan op snelheid zijn man voorbij en uiteindelijk zelf de bal inkoppen na zijn eigen voorzet, door het harde veld word dit echter lastig :P

denistel

als ie fit is hoort ie gewoon te spelen punt uit.maar ja wat is logica

John Hiatt


John Hiatt


Galdiano

When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

richard

Een plannetje met bakens........stel hem gewoon op man, fit is fit en de sterksten spelen, dus Dijkstra eruit!!

SCCornjum

Watching Football Is Not A Crime

Trebor

Onbegrijpelijk dat Bakens niet gaat spelen als hij fit is. Hij steekt letterlijk en figuurlijk met kop en schouders boven de rest van de verdedigers uit. Daarnaast maakte Dijkstra maandag een niet al te beste indruk op mij. Dom geouwehoer over een plannetje met Bakens????
De beste 11 moeten spelen!

Clint

Citaat van: Trebor op februari 22, 2013, 08:35:27
Dom geouwehoer over een plannetje met Bakens????

Nou, spannend zeg. Wat voor plannetje moet je nou wel niet hebben dan?

:?