Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

[vr. 22-02-2013] SC Cambuur - FC Den Bosch

Gestart door Galdiano, februari 18, 2013, 23:17:36

Vorige topic - Volgende topic

Galdiano

Ik verwacht weer een zware pot!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

maikcambuur


666

Ik ga weer voor een 1-0... 2x verloren dit seizoen, nu maar even niet dacht ik zo.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Grijskijkert

Wordt een moeilijke pot , Den Bosch wacht tegenwoordig ook op zijn kans, dus speelt verdedigend en wacht op fouten van Cambuur en Arts zal daar zeker rekenschap mee houden..

Maar ik verwacht wel 3 punten en zeg 3-2..
IN HENK WE TRUST!!!

oost058

Moeilijke pot, maar beter dan afgelopen maandag
3-1

|:)

dennisw8

denk wel 2-0 ook al wordt het wat moeilijk.

denistel

net zo beginnen als gister maar dan je kansen afmaken.

---------------------------------telegenkamp-----------------------------

droste----------------------bakens------------vd laan--------------------bijker


------------------------makrini--------------------------bakker--------------------

------------------------------------schokker------------------------------------------

hiwat-----------------------------hemmen----------------------------------adnane

brambo3004


piene hassus

Niet slecht, nou nog even Bakker dr uut, mut mar even bijkomme, vd Laan op syn plak en Dykstra met Bakens achterin. De Leeuw foor Hiwat? kweet ut niet.

denistel

hele winter stop werd er seit we hevve een snelle buiten nodig en nou
hevve we er 1 en die zit al1 op de bank

zoals gister 1-0 voor die lui gaan steeds meer drukken dan zet je toch
zo,n snelle speler voorin om te kunnen counteren.

soms ken ik er met mien volle verstand niet bij

Ruppppert

Citaat van: denistel op februari 19, 2013, 19:15:10
hele winter stop werd er seit we hevve een snelle buiten nodig en nou
hevve we er 1 en die zit al1 op de bank

zoals gister 1-0 voor die lui gaan steeds meer drukken dan zet je toch
zo,n snelle speler voorin om te kunnen counteren.

soms ken ik er met mien volle verstand niet bij

mee eens Denistel, misschien dacht Arts dat 2 lange spitsen de bal wel vast zouden houden voorin dat is de enige reden die ik kon bedenken.

Ze hebben nog wat goed te maken tegen Den Bosch, uit verloren met slecht voetbal en de blamage in de Beker
er vol op knallen vrijdag en de 3 punten mooi in LWD houden en als dkv ek nog eens verliest heb ik een geweldig weekend

Galdiano

When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Ruppppert


Destroyer

Wordt zeker weer pittig, maar denk dat er meer goals vallen! Ga voor de drie één!
** Poolwinner 18/19 - 21/22

marrumer

Citaat van: Destroyer op februari 19, 2013, 20:30:22
Wordt zeker weer pittig, maar denk dat er meer goals vallen! Ga voor de drie één!
YEAH 3-1  |:)