Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

[vr. 22-02-2013] SC Cambuur - FC Den Bosch

Gestart door Galdiano, februari 18, 2013, 23:17:36

Vorige topic - Volgende topic

Andre-Lwd

Citaat van: grijskijker op februari 22, 2013, 22:00:13
Ik zie het positief we hebben de nul gehouden en zijn de op 1 na minst gepasseerde verdediging |:)

Ook gezien hoeveel goals we zelf maken, van de top8 de minste, schandalig voetbal gewoon deze week in EIGEN stadion. Die Arts mut gewoon lekker wegblijven de rest van dit seizoen.

denistel

Citaat van: marrumer op februari 23, 2013, 17:57:20
ik denk eigenlijk dat er nog veel meer gezeur is als we met 3-4 op de plaat gaan.

bij mij never nooit niet het gaat om het id achter het voetbal en voor het seizoen is
gezegd we gaan druk geven en aantrekkelijk voetbal bieden. nou en dat zie ik
niet hoor.gister was het veld ook zeker niet goed om snel spel te spelen maar
waarom zoek je het dan niet wat meer in het engelse spel..zoek de 16 meter
van de tegenstander op zet de middenvelders verder naar voren en je hebt die
lui in een wurggreep maar ja dat durven we niet en das de keuze van de trainer
maar daar zit ik en ik denk velen met mij niet op te wachten.
tis een wisselwerking,,,straal je wat uit dan slaat dat over op ons en als je
risicoloos speelt dan valt het sneller stil he.zeker als het oek nog -3 is.

als su vaak seit voetbal visie weten hoe je wilt spelen en dat 34 wedstrijden doen
dan komt het vanzelf en play offs haal je toch wel.dus wat heb je te verliezen.


Grijskijkert

#107
Citaat van: Andre-Lwd op februari 23, 2013, 20:23:02
Citaat van: grijskijker op februari 22, 2013, 22:00:13
Ik zie het positief we hebben de nul gehouden en zijn de op 1 na minst gepasseerde verdediging |:)

Ook gezien hoeveel goals we zelf maken, van de top8 de minste, schandalig voetbal gewoon deze week in EIGEN stadion. Die Arts mut gewoon lekker wegblijven de rest van dit seizoen.
Ik probeerde het positief te houden ;).. Maar we scoren inderdaad niet heel veel, dat klopt..

Maar qua verliespunten staan we 3e, en dat was voorgaande jaren wel anders.. Maar ik wil net als velen ook wel weer eens een mooie pot zien, maar voor een mooie pot voetbal zijn er 2 nodig en Den Bosch en Eindhoven kwamen niet om te voetballen..
En om de trainer eruit te gooien moet een goede reden zijn en als die er niet is.. en kost een club vaak veel geld,dus nog tot juli de tanden op elkaar en doorbijten.
IN HENK WE TRUST!!!

denistel

die lui moet je dan bij de strot pakken en ja dat is misschien gevaarlijk
maar dan creer je zelf ook meer..maar ik zeg er verder niks meer over.
vergeefse energie zo langzamerhand

Grijskijkert

Citaat van: denistel op februari 23, 2013, 23:37:54
die lui moet je dan bij de strot pakken en ja dat is misschien gevaarlijk
maar dan creer je zelf ook meer..maar ik zeg er verder niks meer over.
vergeefse energie zo langzamerhand
Ja vorig jaar(voorgaande jaren) liepen we tegen dit soort tegenstanders in de val en stonden we met lege handen, dus ja overal valt iets voor te zeggen..
IN HENK WE TRUST!!!

vialli

Citaat van: grijskijker op februari 23, 2013, 23:40:15
Citaat van: denistel op februari 23, 2013, 23:37:54
die lui moet je dan bij de strot pakken en ja dat is misschien gevaarlijk
maar dan creer je zelf ook meer..maar ik zeg er verder niks meer over.
vergeefse energie zo langzamerhand
Ja vorig jaar(voorgaande jaren) liepen we tegen dit soort tegenstanders in de val en stonden we met lege handen, dus ja overal valt iets voor te zeggen..

Dit binne van die wedstrieden dan weet je al dat ut moeilijk wud en dan mutte je
oek wat geluk heffe maar soms lukt ut krek niet, en as ik dan die halfvolle bus
met Fc DB supporters weer in het donker richting Brabant verdwienen sien dan denk
ik vooruit allebei een punt want we hadden oek wel verlieze kennen maar as we dan
maandag maar WINNE!!

Grijskijkert

Citaat van: vialli op februari 24, 2013, 00:02:06
Citaat van: grijskijker op februari 23, 2013, 23:40:15
Citaat van: denistel op februari 23, 2013, 23:37:54
die lui moet je dan bij de strot pakken en ja dat is misschien gevaarlijk
maar dan creer je zelf ook meer..maar ik zeg er verder niks meer over.
vergeefse energie zo langzamerhand
Ja vorig jaar(voorgaande jaren) liepen we tegen dit soort tegenstanders in de val en stonden we met lege handen, dus ja overal valt iets voor te zeggen..

Dit binne van die wedstrieden dan weet je al dat ut moeilijk wud en dan mutte je
oek wat geluk heffe maar soms lukt ut krek niet, en as ik dan die halfvolle bus
met Fc DB supporters weer in het donker richting Brabant verdwienen sien dan denk
ik vooruit allebei een punt want we hadden oek wel verlieze kennen maar as we dan
maandag maar WINNE!!

En het veld en temperatuur waren nou ook niet je van het.... Het voetbal wat beter op zacht veld en een temperatuur van in ieder geval boven 0..
IN HENK WE TRUST!!!

papagaaiensoep

Citeer
Ik vind dat de spelers wel degelijk hun best doen. Het probleem is dat er domweg te weinig voetballend vermogen is (vooral op het middenveld).
Vorig seizoen hadden we daar Turk en Sandor lopen en daar zijn geen goede vervangers voor gehaald.
Waar ik me wel aan erger is dat er geen risico genomen wordt. Gister zou je bijvoorbeeld Schokker op 10 kunnen zetten. Hemmen en Barto voorop en snelheid op de flanken. En anders in de laatste 20 minuten alle ballen hoog op Hemmen en Barto en hopen dat de bal een keer goed valt.
Natuurlijk heb je dan kans om op je bek te gaan, maar daar heb ik dan vrede mee.


Vind ik ok.

Plus: wat verwacht een trainer eigenlijk van een Barto, om hem minuut of 6, 7 voor tijd nog eens in te brengen? Of een Hiwat, alsof die de wedstrijd nog open kan breken, terwijl een Oepie volgens mij altijd van die momenten heeft om dat ook te realiseren? Snap niks van de gedachte van Arts hier achter.

brambo3004

Citaat van: papagaaiensoep op februari 24, 2013, 13:12:01
Citeer
Ik vind dat de spelers wel degelijk hun best doen. Het probleem is dat er domweg te weinig voetballend vermogen is (vooral op het middenveld).
Vorig seizoen hadden we daar Turk en Sandor lopen en daar zijn geen goede vervangers voor gehaald.
Waar ik me wel aan erger is dat er geen risico genomen wordt. Gister zou je bijvoorbeeld Schokker op 10 kunnen zetten. Hemmen en Barto voorop en snelheid op de flanken. En anders in de laatste 20 minuten alle ballen hoog op Hemmen en Barto en hopen dat de bal een keer goed valt.
Natuurlijk heb je dan kans om op je bek te gaan, maar daar heb ik dan vrede mee.

Vind ik ok.

Plus: wat verwacht een trainer eigenlijk van een Barto, om hem minuut of 6, 7 voor tijd nog eens in te brengen? Of een Hiwat, alsof die de wedstrijd nog open kan breken, terwijl een Oepie volgens mij altijd van die momenten heeft om dat ook te realiseren? Snap niks van de gedachte van Arts hier achter.

ja, of je zet Dijkstra in de spits...als die schijtluis-voetballer eens de middenlijn over durft tenminste...of Bakens nog even 10 min. in de spits...die torent toch boven iedereen uit

sunderland

Citaat van: grijskijker op februari 24, 2013, 00:04:30
Citaat van: vialli op februari 24, 2013, 00:02:06
Citaat van: grijskijker op februari 23, 2013, 23:40:15
Citaat van: denistel op februari 23, 2013, 23:37:54
die lui moet je dan bij de strot pakken en ja dat is misschien gevaarlijk
maar dan creer je zelf ook meer..maar ik zeg er verder niks meer over.
vergeefse energie zo langzamerhand
Ja vorig jaar(voorgaande jaren) liepen we tegen dit soort tegenstanders in de val en stonden we met lege handen, dus ja overal valt iets voor te zeggen..

Dit binne van die wedstrieden dan weet je al dat ut moeilijk wud en dan mutte je
oek wat geluk heffe maar soms lukt ut krek niet, en as ik dan die halfvolle bus
met Fc DB supporters weer in het donker richting Brabant verdwienen sien dan denk
ik vooruit allebei een punt want we hadden oek wel verlieze kennen maar as we dan
maandag maar WINNE!!

En het veld en temperatuur waren nou ook niet je van het.... Het voetbal wat beter op zacht veld en een temperatuur van in ieder geval boven 0..
de intentie was om 0-0 te spelen en dat is gelukt .2 wissels waardoor er helemaal niks veranderde.en vooral geen  aansluiting bij hemmen ..Niks veranderen en aanmodderen maar

Destroyer

Je mist grote creativiteit op het middenveld vorig jaar hadden we turk en Sandor, dit jaar hebreeën we gewoon niet van dit soort technische jongens. Supporters zijn klaar met dat gehakkekruk en staan niet meer achter de club als in het verleden. Groot probleem, de strijd kracht wordt door spelers TS en BVO niet uitdragen. Als nacompetitie genoeg mag zijn blijft het dit, niks meer.

Hoop dat ze volgens jaar eens durven uit te spreken voor kampioenschap te gaan.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

John Hiatt

Na vanavond staat de uitslag van vrijdag wel in een iets ander perspectief. Blijkbaar is Den Bosch een goede ploeg.

denistel

elke wedstrijd is weer anders he,,,,vrijdag was gewoon een wedstrijd waarin beide
teams niet met risico speelden dus weinig kansen en geen goals.

en vanavond waren er wedstrijden waar wel opener werd gespeeld denk ik
en de ploegen gaan de dubbele wedstrijden voelen waardoor je misschien
deze hoge uitslagen krijgt.

mij hoor je ook niet zeggen dat d.bosch een slechte ploeg heeft maar je zult
er stevig tegen moeten spelen en soms op zijn engels denk ik.