Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

[vr. 22-02-2013] SC Cambuur - FC Den Bosch

Gestart door Galdiano, februari 18, 2013, 23:17:36

Vorige topic - Volgende topic

marrumer

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op februari 22, 2013, 22:58:10
Citaat van: marrumer op februari 22, 2013, 22:49:04
Citaat van: scclwd op februari 22, 2013, 22:43:36
Hele slechte wedstrijd, 2e helft een iets beter Cambuur. Droste en Bakker waren dramatisch. Wat is er met hen gebeurd?
uhm hun zijn altijd slecht....

Met "altijd" bedoel je hopelijk alleen dit seizoen?

Vorig seizoen hoorden ze bij de besten!
alleen dit seizoen ja.  de scheidsrechter is trouwens ook de ergste van dit seizoen volgens mij...

Ruppppert

jammer van het punt verlies, Cambuur kon geen vuist maken tegen den Bosch dat zeer compact en verdedigend speelde. die kans van van der Laan had er in gemogen en had je 3 punten gehad. maar ja op naar maandag uit tegen Fortuna daar moet je weer winnen wil je mee blijven doen boven in

Ruppppert


Beelden: S.C. Cambuur- F.C. Den Bosch

Sfeer + Sfeer Actie


Samenvatting + Interviews: Later

SCCornjum

Achteraf gezien, moet je blij zijn met 1 punt.
Net als afgelopen maandag zat ook deze scheids er volledig naast, door de goal van db af te keuren,
ik (en met mij nog een aantal supporters op zuid) zag geen duidelijke overtreding op Telgenkamp.
van de Graaf wees al naar de middenstip!
Jeffry Vlug (nummer 7) kon tot 2 keer toe uithalen net buiten de 16, zijn vizier stond gelukkig niet scherp.
MOTM Bijker, dit zegt genoeg over het vertoonde spel....................................

Oja, dat Bakker de 90 minuten heeft volgemaakt is voor mij een wonder, had Barto zijn plaats niet in moeten nemen de laatste 30 minuten, en met 2 diepe spitsen te spelen?
Watching Football Is Not A Crime

Bascambuur

Den Bosch kwam voor een punt en kreeg hem ook. Hele tweede helft niet één keer in de buurt geweest van Telgenkamp. Cambuur kon er niet doorheen komen.

richard

Citaat van: Bascambuur op februari 23, 2013, 00:40:55
Den Bosch kwam voor een punt en kreeg hem ook. Hele tweede helft niet één keer in de buurt geweest van Telgenkamp. Cambuur kon er niet doorheen komen.

En waar lag dat aan?

denistel

omdat we achter in met 4 tegen 2 spelen.droste kon er wel af die had geen directe tegenstander.barto naast hemmen en die spitsen opzoeken met 1 of 2 middenvelders er onder maar ja dat gebeurde weer niet.

voor het seizoen werd spectakel voetbal beloofd de tegen stander vast zetten enz
nou sorry maar ik zie er niks van terug.

top 9 speelt play offs zoals het nu staat dus dat haal je altijd waarom spelen we dan
niet volle bak zeker in eigen huis. ga je eens op je bek jammer dan maar ik kan nu
niet zeggen dat we er alles aan hebben gedaan om die 3 pt te pakken.

richard

Sprookje arts.....praatjes vullen geen gaatjes!!

sunderland


sunderland

slappe zak. Hew geen zin om een heel verhaal hier op te  hangen .Iedereen weet wel waarom

De Raaf


AL

En weer wordt duidelijk dat dit team voetballend vermogen mist!!
Het middenveld is bijzonder zwak met totaal geen creativiteit.
Arts maakte een grote fout door de Leeuw te brengen voor Keurntjes, waarom Schokker niet centraal op het middenveld laten spelen?
Hij is namelijk de enige speler die wel rustig is aan de bal en een (steek)pass kan geven.
En waarom Barto pas 5 minuten voor tijd brengen, terwijl Hemmen onthutsend zwak speelt (de laatste weken).
Petje af voor Bijker. Groeit met de week en kan onze vaste linksback worden voor de komende jaren.
Maandag uit bij Fortuna Droste en Hemmen maar eens op de bank en geef de Vries en Barto maar een kans.

Ik kijk nu al weer uit naar volgend seizoen!

De Gast

Geen spektakel geen gedurfd voetbal. Weer hetzelfde zwakke elftal als maandag en weer punten laten liggen. Zouden we nog een bloemetje uit Rotterdam krijgen? We hebben ze per slot van rekening een duwtje in de goede richting gegeven en doen er niks aan ze weer bij te halen.

RotterdamLeeuwarden

Slechte wedstrijd gisteren.
Hoop niet dat dit een trend wordt want het is niet om aan te zien :(
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

Sonnema

Verschrikkelijke potje voetbal die door wissels van de trainer alleen maar slechter werd. Keurntjes had hij niet eens op moeten stellen en hij had bakker eraf moeten halen. Hemmen laten staan en echt buitens opstellen want hemmen krijgt geen ballen voor de goal hij moet ze halen omdat er geen voorzet komt of omdat ze vanuit het middenveld geen bal naar voren kunnen krijgen. Makrini was gisteren de beste van het veld ook al deed bijker het niet verkeerd. Waarom ga je 5 minuten voor tijd een spits voor een spits brengen terwijl je 3 punten wilt halen maar nee deze trainer was blij met een punt. En de sfeer in het stadion is stil het is niet des Cambuurs. Het werd tijd dat er veranderingen komen want dit gaat helemaal de verkeerde kant op.