Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

[vr. 22-02-2013] SC Cambuur - FC Den Bosch

Gestart door Galdiano, februari 18, 2013, 23:17:36

Vorige topic - Volgende topic

marrumer

Citaat van: SCCornjum op februari 23, 2013, 00:28:19
Achteraf gezien, moet je blij zijn met 1 punt.
Net als afgelopen maandag zat ook deze scheids er volledig naast, door de goal van db af te keuren,
ik (en met mij nog een aantal supporters op zuid) zag geen duidelijke overtreding op Telgenkamp.
van de Graaf wees al naar de middenstip!
Jeffry Vlug (nummer 7) kon tot 2 keer toe uithalen net buiten de 16, zijn vizier stond gelukkig niet scherp.
MOTM Bijker, dit zegt genoeg over het vertoonde spel....................................

Oja, dat Bakker de 90 minuten heeft volgemaakt is voor mij een wonder, had Barto zijn plaats niet in moeten nemen de laatste 30 minuten, en met 2 diepe spitsen te spelen?
ik zit ook op zuid en het was wel degelijk een overtreding op telgenkamp hoor....

Dokkumer

Gisteren helemaal niks van de wedstrijd meegekregen, zelfs de uitslag niet.. Maar blijkbaar niets gemist dus.

Nightmarelwd

Een trainer die speelt om niet te verliezen.  :(

MI-Sider for Life

Nightmarelwd

Citaat van: Nightmarelwd op februari 23, 2013, 10:27:01
Een trainer die speelt om niet te verliezen.  :(

Ondertussen verlies je twee dure punten.
MI-Sider for Life

Dokkumer

Dus niks gemist behalve een hoop ergernis...

Lore

Citaat van: SCCornjum op februari 23, 2013, 00:28:19
Achteraf gezien, moet je blij zijn met 1 punt.
Net als afgelopen maandag zat ook deze scheids er volledig naast, door de goal van db af te keuren,
ik (en met mij nog een aantal supporters op zuid) zag geen duidelijke overtreding op Telgenkamp.


Niet? Veel duidelijker duwen kan in mijn ogen niet! Misschien vanaf Zuienkant niet  goed zichtbaar, maar vanaf West (zuid-kant) geen twijfel mogelijk

Len Cantello

Schoon genoeg heb ik van dit angsthazen voetbal. Door met de handrem er op te spelen (laag tempo, superslordige passing) kom je nooit een stap verder. Het wordt de hoogste tijd dat men eens wedstrijden gaan spelen om te winnen. En niet om niet te verliezen. Wie vraagt Arts even om het pand te verlaten?
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

denistel

ja en je sust je eigen spelers en publiek in slaap man.

top 9 haal je altijd dus gooi nou eens alle remmen los
ga je een sop je bek nou jammer dan maar dan win je
ook vaker,,,,,,,,,,,,en na de tijd gaat het al1 over hoe goed
de tegenstander weer was,,ja omdat wij ze niet bij de strot pakke

Cambo

Wat een bagger gisteren. Ongelofelijk. Het leek gisteren wel of ze niet durfden te voetballen. Een wedstrijd om heel snel te vergeten. :R
Een goede neus voor de bal leidt tot doelpunten!

dennisw8

Dit is gewoon een wedstrijd om in slaap te vallen heb niks gezien. (alleen 1 mooi aanval van Martijn Van Der Laan) Hoop dat het tegen Fortuna beter gaat. :thumbsup

Treb

Áls er een kans is om rechtstreeks te promoveren dan is het dit jaar wel. Juist in deze tijden van slecht voetbal moeten we als 12e man er achter gaan staan. Helaas zijn we een beetje succes supporters geworden. We hebben er godverdegodver nog nooit zo goed voor gestaan de laatste jaren.

Wij als supporters kunnen het laatste zetje geven. Helaas zijn we verwend geraakt en het gekkenhuis wat het ooit was in ons stadion is over.

Sonnema

Als je zo slecht voetbalt en je trainer gaat er lekker mee verder met zijn wisselbeleid dan weet je dat het publiek ontevreden is. En dit publiek staat vaak genoeg achter de club zie maar eens ff naar de wedstrijd sparta, maar het is gewoon een keer genoeg geweest. Als je als team zo'n inzet vertoond en je beloofd als trainer aantrekkelijk voetbal en je kan het niet waar maken ja dan is het geduld van de supporter eens op. En dat heeft niks met succes supporter te maken als team moet je de steun van je supporter ook verdienen.

AL

Citaat van: Sonnema op februari 23, 2013, 17:05:16
Als je zo slecht voetbalt en je trainer gaat er lekker mee verder met zijn wisselbeleid dan weet je dat het publiek ontevreden is. En dit publiek staat vaak genoeg achter de club zie maar eens ff naar de wedstrijd sparta, maar het is gewoon een keer genoeg geweest. Als je als team zo'n inzet vertoond en je beloofd als trainer aantrekkelijk voetbal en je kan het niet waar maken ja dan is het geduld van de supporter eens op. En dat heeft niks met succes supporter te maken als team moet je de steun van je supporter ook verdienen.

Ik vind dat de spelers wel degelijk hun best doen. Het probleem is dat er domweg te weinig voetballend vermogen is (vooral op het middenveld).
Vorig seizoen hadden we daar Turk en Sandor lopen en daar zijn geen goede vervangers voor gehaald.
Waar ik me wel aan erger is dat er geen risico genomen wordt. Gister zou je bijvoorbeeld Schokker op 10 kunnen zetten. Hemmen en Barto voorop en snelheid op de flanken. En anders in de laatste 20 minuten alle ballen hoog op Hemmen en Barto en hopen dat de bal een keer goed valt.
Natuurlijk heb je dan kans om op je bek te gaan, maar daar heb ik dan vrede mee.

marrumer

ik denk eigenlijk dat er nog veel meer gezeur is als we met 3-4 op de plaat gaan.

Ruppppert

#104