Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

[vr. 22-02-2013] SC Cambuur - FC Den Bosch

Gestart door Galdiano, februari 18, 2013, 23:17:36

Vorige topic - Volgende topic

Galdiano

Volgende week droste maar op de bank! Drama!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

okkele

valt niks te melden vanuit slaapzaal cambuurplein. :(
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

okkele

het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Destroyer

Te triest. Zonde. concurrenten laten weer punten liggen en Cambuur dan natuurlijk ook weer  :zucht
** Poolwinner 18/19 - 21/22

okkele

het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Destroyer

Niet raar bedoelt  maar voor mij voelt dit weer als of hei niks wordt dit jaar
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Grijskijkert

Citaat van: Galdiano op februari 22, 2013, 21:44:26
Volgende week droste maar op de bank! Drama!
Praten we hier over de bij Cambuur uitgeleerde Droste?
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Citaat van: Destroyer op februari 22, 2013, 21:56:41
Niet raar bedoelt  maar voor mij voelt dit weer als of hei niks wordt dit jaar
Alleen omdat het nu 0-0 is geworden,de laatste jaren winnen we heel moeilijk van Den Bosch.. Vorig jaar verloren we dit soort wedstrijden..

Ik zie het positief we hebben de nul gehouden en zijn de op 1 na minst gepasseerde verdediging |:)
IN HENK WE TRUST!!!

mario

Den Bosch moet  :rodekaart krijgen voor anti-voetbal

marrumer

het is gewoon een middelmatige wedstrijd. een boel uitsupporters trouwens die de hele wedstrijd muisstil waren.....

scclwd

Hele slechte wedstrijd, 2e helft een iets beter Cambuur. Droste en Bakker waren dramatisch. Wat is er met hen gebeurd?

marrumer

Citaat van: scclwd op februari 22, 2013, 22:43:36
Hele slechte wedstrijd, 2e helft een iets beter Cambuur. Droste en Bakker waren dramatisch. Wat is er met hen gebeurd?
uhm hun zijn altijd slecht....

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: marrumer op februari 22, 2013, 22:49:04
Citaat van: scclwd op februari 22, 2013, 22:43:36
Hele slechte wedstrijd, 2e helft een iets beter Cambuur. Droste en Bakker waren dramatisch. Wat is er met hen gebeurd?
uhm hun zijn altijd slecht....

Met "altijd" bedoel je hopelijk alleen dit seizoen?

Vorig seizoen hoorden ze bij de besten!
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Holwerd voor Cambuur

Het zat er niet in vanavond. Ik heb trouwens ook geen moment t idee gehad dat we een goal tegen zouden krijgen..

Schokker liet met name de eerste helft een paar heerlijke dingen zien. Wordt volgens mij tijd dat hij op 10 komt te spelen.
Motm absoluut Bijker. En spelend gelijk aan de temperatuur: Droste, Bakker en Hemmen. Dikke vormcrisis, tering he. Zo kunnen ze die stap hogerop wel vergeten. Wat dat betreft misschien wel positief voor ons, hehe ;)

Zeer matig leidende scheids. Wat een tegenstelling tov maandag.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

scclwd

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op februari 22, 2013, 23:03:57
Het zat er niet in vanavond. Ik heb trouwens ook geen moment t idee gehad dat we een goal tegen zouden krijgen..

Schokker liet met name de eerste helft een paar heerlijke dingen zien. Wordt volgens mij tijd dat hij op 10 komt te spelen.
Motm absoluut Bijker. En spelend gelijk aan de temperatuur: Droste, Bakker en Hemmen. Dikke vormcrisis, tering he. Zo kunnen ze die stap hogerop wel vergeten. Wat dat betreft misschien wel positief voor ons, hehe ;)

Zeer matig leidende scheids. Wat een tegenstelling tov maandag.

Matige scheids? Het was verschrikkelijk. Wie was dat?