Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

[vr. 22-02-2013] SC Cambuur - FC Den Bosch

Gestart door Galdiano, februari 18, 2013, 23:17:36

Vorige topic - Volgende topic

veroen

Citaat van: De Gast op februari 22, 2013, 14:02:36
Citaat van: veroen op februari 22, 2013, 13:45:48
Citaat van: marrumer op februari 22, 2013, 12:52:02
Citaat van: Bernardo op februari 22, 2013, 12:14:35
De meesten hebben vast al een kaartje, door die actie met eindhoven |:)
ik denk dat de meesten hier een seizoenskaart hebben, ik in ieder geval wel :P

de gast blijkbaar niet :P

Oost beste jonge.. Voorheen zuid. Zo'n 15 jaar.

nou dan vanavond gewoon een kussentsje onder de bips, dekentsje over en een thermosje koffie met ;)

Fijne wedstrijd  :zweep

Ronnie tng

Citaat van: De Gast op februari 22, 2013, 12:07:04
Immers geen malloot die vanavond een kaartje koopt. Kost de club handen vol geld dit

Ieder z'n eigen natuurlijk, maar ik denk dat het wel mee valt. Er zullen vast een aantal zijn die door de kou niet gaan maar ik denk dat dat aantal wel mee valt. Hoe dan ook,  :0= WINNEN VANAVOND!!!

richard

Citaat van: De Gast op februari 22, 2013, 14:01:23
Citaat van: richard op februari 22, 2013, 12:29:28
Citaat van: De Gast op februari 22, 2013, 09:55:30
Gooi die wedstrijd er toch lekker uit.. lekker verkleumen op de tribune. Wie doe je er een plezier mee. Het voetbal was al slecht, laat staan op een bevroren veld

Lekker thuis blijven jonge, aan sukken as dei heffe niks!!

Nee an sukke stokers als dei wel..

Ik stook niet ik geef mijn menig!! :devil

Sander Scc

Ik heb er wel een goed gevoel over vanavond!  |:)

4-1 

En mooiweer-supporters blieven maar lekker thuus  |:)

Ronnie tng

Citaat van: Sander Scc op februari 22, 2013, 15:08:24
Ik heb er wel een goed gevoel over vanavond!  |:)

4-1 

En mooiweer-supporters blieven maar lekker thuus  |:)

Is goed Sander, dan zie je me in de zomer wel weer  :zweep

Sander Scc

Ik trek mien ski broek wel aan vanavond. Er is toch een apreski feestje in t hertje  :ams

Ronnie tng

Kom straks even in de Kleine Leeuwarder maatje, uur of 16:00 ben ik er!  :proost

gewoon een fan

Citaat van: De Gast op februari 22, 2013, 12:07:04
Immers geen malloot die vanavond een kaartje koopt. Kost de club handen vol geld dit
Het zal altijd een aantal mensen schelen maar altijd nog minder dan bij de inhaalwedstrijd op een maandag  :proost
Gewoon lekker spelen,tegen de kou kun je jezelf kleden.

Sonnema

Je club blijf je steunen met wat voor weer dan ook. Thuis blijven omdat het wat koud is, daar kun je je op kleden en anders maar een deken met.

Sander Scc

Citaat van: Ronnie tng op februari 22, 2013, 15:15:24
Kom straks even in de Kleine Leeuwarder maatje, uur of 16:00 ben ik er!  :proost

Ik ga zo eerst even een uurtje pitten. Ben al vanaf 5 uur op en ik ga vanavond nog op stap. Kom na de wedstrijd wel even in de kleine.  :proost

marrumer

wanneer is de laatste keer dat er uitsupporters waren bij thuiswedstrijden van cambuur? (excelsior niet meegerekend)

666

Ik hoop op 3 punten... Ik neem iig wat antifries voor de wedstrijd om warm te blijven. Oh ja en ook na de wedstrijd om weer warm te worden.  8)
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Destroyer

ligt het aan mij of werkt CO niet. Oudste post van 17.30 ca
** Poolwinner 18/19 - 21/22

okkele

het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Destroyer

** Poolwinner 18/19 - 21/22