Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:51:44

Vorige topic - Volgende topic

gewoon een fan

Citaat van: Clint op september 30, 2014, 07:25:25
Inderdaad. Als kleine meiskes met hun telefoontjes.
Vast berichtjes te sturen dat ze het zo niet eens zijn met de trainer dat ze gewisseld zijn  ;(

Eewal

Ik vind de reacties op De Ridder en Bakker met hun telefoon een beetje overtrokken eerlijk gezegd. Kijk, als ze later tweede helft nog 2  keer zo'n shot in beeld brengen is het idd vrij waardeloos, maar nu worden ze aan de hand van 1 shot helemaal neergesabeld. Misschien zaten ze wel op teletekstpagina 819 wat de gevolgen zijn voor de stand. Je weet het niet....

Clint

Of hun facespuit-status bijwerken. :R

okkele

Citaat van: Tukker op september 29, 2014, 21:32:50
Iemand die het uitvak zo begroet als Henk dat deed kan imo niet de zwakste schakel zijn. Er is meer in het voetbal dan 11 spelers neerzetten en Henk voelt dat haarfijn aan. Hij weet waarom het uitvak zo leeg is en heeft ook respect voor de fans die er wel waren.

Daarnaast moet hij 11 spelers kiezen op basis van kwaliteit, motivatie, vorm, tegenstander, pijntjes, ervaring e.d.

Nienhuis, Reijnen, Vytas, Perreira, Makrini, Rusnak, Bakker, Ogbeche, De ridder zijn toch logische keuzes. Noodgedwongen Slijngard er in en Barto als spits. Tuurlijk hebben anderen een andere voorkeur (ik zie zelf liever ook Streek voor Bakker en Hemmen ipv Barto op dit moment) maar zoveel wijkt dit team toch niet af van het team dat het tot nu toe zo geweldig doet?

We hebben nu een prachtselectie met bijv. Narsingh, Steblecki, Schet, Zeinstra, Meleg nog op de bank. Wat een verschil met een jaar geleden.

Om Henk deze 1-1 aan te rekenen (hoeveel punten pakten we vorig seizoen uit?) gaat me wat te ver.
je hebt helemaal gelijk.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

okkele

Citaat van: Eewal op september 30, 2014, 07:37:59
Ik vind de reacties op De Ridder en Bakker met hun telefoon een beetje overtrokken eerlijk gezegd. Kijk, als ze later tweede helft nog 2  keer zo'n shot in beeld brengen is het idd vrij waardeloos, maar nu worden ze aan de hand van 1 shot helemaal neergesabeld. Misschien zaten ze wel op teletekstpagina 819 wat de gevolgen zijn voor de stand. Je weet het niet....
ook dat is mogelijk.
niet te snel oordelen.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Lore

Citaat van: carlo de leeuw op september 29, 2014, 19:57:10
Gisteren zwaar balen, maar na een nachtje slapen toch wel tevreden.
Een degradatie kandidaat word daar kansloos weggespeeld als het niet loopt, maar Cambuur pakt dan dus een punt.
Je kon ook, ondanks een slechte dag, duidelijk zien dat Cambuur meer kwaliteit heeft dan Ekskelsior.
!

Precies. Leek op Den Haag uit van vorig jaar in de eerste helft. Maar toen pakte wij geen punten en nu toch nog eentje

De Gast

Henkie kan mooi weer met Barto beginnen. De komende wedstrijden zal hij voor de goal vast wel weer eens tegen de bal aanlopen waarna het voorlopig Barto in de basis blijft. Ondertussen Ogbeche blijven misbruiken voor de flank en andere spelers frusti op de bank laten zitten.

:zucht


sunderland

Citaat van: De Gast op oktober 02, 2014, 17:15:38
Henkie kan mooi weer met Barto beginnen. De komende wedstrijden zal hij voor de goal vast wel weer eens tegen de bal aanlopen waarna het voorlopig Barto in de basis blijft. Ondertussen Ogbeche blijven misbruiken voor de flank en andere spelers frusti op de bank laten zitten.

:zucht
niet zo zeiken op henk .Hij probeerde zondag iets en gaf voor de wedstr uitleg waarom .Dit kwam niet zo uit in de wedstr .Kan gebeuren .Henk heeft in de voorgaande wedstr verder alleen maar logische dingen gedaan .Toen de comp begon moest hij iets voorin .Toen koos hij voor Ogbeche op de buiten en dat heeft 12 pnt opgebracht .

Cambuur Groningen

Citaat van: De Gast op oktober 02, 2014, 17:15:38
Henkie kan mooi weer met Barto beginnen. De komende wedstrijden zal hij voor de goal vast wel weer eens tegen de bal aanlopen waarna het voorlopig Barto in de basis blijft. Ondertussen Ogbeche blijven misbruiken voor de flank en andere spelers frusti op de bank laten zitten.

:zucht
Ouwe zanikerd  :zucht

De Gast

Citaat van: sunderland op oktober 02, 2014, 20:32:55
niet zo zeiken op henk .Hij probeerde zondag iets en gaf voor de wedstr uitleg waarom .Dit kwam niet zo uit in de wedstr .Kan gebeuren .Henk heeft in de voorgaande wedstr verder alleen maar logische dingen gedaan .Toen de comp begon moest hij iets voorin .Toen koos hij voor Ogbeche op de buiten en dat heeft 12 pnt opgebracht .

Punt is.. waarom probeer je iets als het andere goed ging? En met een reden waarvan iedereen denkt: hoe komt ie erbij

Dokkumer

Citaat van: De Gast op oktober 03, 2014, 09:29:27
Punt is.. waarom probeer je iets als het andere goed ging? En met een reden waarvan iedereen denkt: hoe komt ie erbij
Omdat iets anders (in ieder geval op papier) nog beter lijkt :P

Scc01

Citaat van: De Gast op oktober 03, 2014, 09:29:27
Punt is.. waarom probeer je iets als het andere goed ging? En met een reden waarvan iedereen denkt: hoe komt ie erbij

Andere tegenstander? Minder voorspelbaar? Hij ook niet kan helpen dat het zon beetje het hele team een off day had?..

De Gast

Hemmen scoort tegen Vitesse, scoort tegen Heracles en nu moeten we in 1 keer minder voorspelbaar worden en omdat ook nog de tegenstander Excelsior heet moeten we helemaal Barto opstellen.. het zal wel

Vriendjespolitiek

Scc01

Ik heb ook liever Ochbeche in de spits.... Maar helaas.

Maar laten we ons er niet te druk om maken.

Hopelijk morgen gewoon met twee buitens en ochbeche

Cambuur Groningen

Citaat van: De Gast op oktober 03, 2014, 19:43:54
Hemmen scoort tegen Vitesse, scoort tegen Heracles en nu moeten we in 1 keer minder voorspelbaar worden en omdat ook nog de tegenstander Excelsior heet moeten we helemaal Barto opstellen.. het zal wel

Vriendjespolitiek
Hou toch eens op de zeuren man, vriendjespolitiek laat me niet lachten. Het is een profclub en Henk doet het gewoon goed. We hebben nog nooit zo hoog gestaan als nu dus wat zeur je nu. En Michiel moet eerst maar naar zichzelf kijken. Ik zie net die beelden op TV. "Een vol punt" volgens Gijp en dat is het, was een bewuste elleboog.