Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:51:44

Vorige topic - Volgende topic

Scc01

Leuk tv promotie stukje voor cambuur op vi, janmer dat die derksen zo zuur is. En helemaal geen idee heeft hoe het zit tussen scc en dkv.

Cambuur LWD

Citaat van: Scc01 op oktober 03, 2014, 21:41:36
Leuk tv promotie stukje voor cambuur op vi, janmer dat die derksen zo zuur is. En helemaal geen idee heeft hoe het zit tussen scc en dkv.

Ook jammer dat Henk zei dat hij nooit rechtstreeks naar DKV zou gaan vertrekken..  :0= Je moet nooit naar die boeren vertrekken, ook niet via een omweg!!

legeips

Citaat van: Cambuur Groningen op oktober 03, 2014, 21:35:06
Hou toch eens op de zeuren man, vriendjespolitiek laat me niet lachten. Het is een profclub en Henk doet het gewoon goed. We hebben nog nooit zo hoog gestaan als nu dus wat zeur je nu. En Michiel moet eerst maar naar zichzelf kijken. Ik zie net die beelden op TV. "Een vol punt" volgens Gijp en dat is het, was een bewuste elleboog.

Prima allemaal, maar het feit blijft dat we sterker zijn met ogbeche in de punt en 2 echte buitenspelers..

Ik heb stille hoop dat het morgen ook ook zo is, aangezien Henk niet wilde ingaan op de vraag of Barto start en hoe de opstelling er uit ziet..

poelie-lwd

Dat kan bijna niet anders. Ogbeche op de vleugel was een noodgreep. Nu Narsingh topfit is MOET je met 2 snelle vleugels spelen.

De Ridder-Ogbeche-Narsingh

Heb het vermoeden dat de Jong nog een konijn uit de hoge hoed tovert. Vd Streek of Steblecki voor Bakker.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Lore

Citaat van: poelie-lwd op oktober 04, 2014, 10:25:51
Dat kan bijna niet anders. Ogbeche op de vleugel was een noodgreep. Nu Narsingh topfit is MOET je met 2 snelle vleugels spelen.

De Ridder-Ogbeche-Narsingh

Heb het vermoeden dat de Jong nog een konijn uit de hoge hoed tovert. Vd Streek of Steblecki voor Bakker.

Hij reageerde expliciet niet op de vraag of Barto speelde! Ik verwacht ogbeche

SCC

Mooi natuurlijk dat Henk bij VI mocht aanschuiven, maar hij zat daar overduidelijk ook om reclame voor zichzelf te maken (zijn goed recht natuurlijk).

Maar door het "ontwijkende" antwoord: nooit rechtstreeks naar H'veen bleek wel dat hij hengelt om daar op termijn aan het roer te staan. We willen het niet zien allicht, maar je kan hem ook geen ongelijk geven. Ons sentiment daarin geldt voor trainers en spelers natuurlijk niet.

gewoon een fan

Citaat van: SCC op oktober 04, 2014, 11:29:40
Mooi natuurlijk dat Henk bij VI mocht aanschuiven, maar hij zat daar overduidelijk ook om reclame voor zichzelf te maken (zijn goed recht natuurlijk).

Maar door het "ontwijkende" antwoord: nooit rechtstreeks naar H'veen bleek wel dat hij hengelt om daar op termijn aan het roer te staan. We willen het niet zien allicht, maar je kan hem ook geen ongelijk geven. Ons sentiment daarin geldt voor trainers en spelers natuurlijk niet.
Hij sloot het niet uit maar was niet openlijk aan het solliciteren volgens mij, hij verwoorde het netjes.
Dat hij niet zegt dat hij daar nooit aan de bak gaat begrijp ik wel, wel mooi om te horen dat hij vertelde dat hij nooit gelijk van Cambuur naar dkv zal gaan  _O_

De Gast

Nu het hier zo goed gaat azen die boeren al helemaal op Henk natuurlijk. Kwestie van een paar jaar.


Marc S

Citaat van: De Gast op oktober 04, 2014, 13:38:14
Nu het hier zo goed gaat azen die boeren al helemaal op Henk natuurlijk. Kwestie van een paar jaar.

Zo gaat dat helaas in het voetbal, "If you can't beat them, buy them" Een tactiek dat Bayern Munchen al een aantal jaar succesvol gebruikt.

Cor

Wordt tijd dat een aantal mensen hier die eierdop eens afzetten

el haj

Citaat van: Cor op oktober 04, 2014, 17:35:42
Wordt tijd dat een aantal mensen hier die eierdop eens afzetten

Eens. Kwestie van Cambuur dat haar zaakjes goed op orde moet hebben. Als we het over een paar jaar hebben mogen we verwachten dat we er nóg beter voor staan -of is dat teveel verwacht; financieel zie ik de club echt nog wel stappen maken- en dan moet je hoofdtrainer gewoon een goed contract hebben. In dat geval moet welke club dan ook die boel gewoon afkopen.


EdsjeSCC

Henk man of the match  :devil

PePe

VI = Cambuur Promotion vandaag.  :thumbsup