Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:51:44

Vorige topic - Volgende topic

dit is mien club

Als ik dit hoor, ben ik heel bang dat hij weg gaat.
Ik hoop dat van der Belt heel snel zijn contract verlengt met 10 jaar
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Cambuur LWD

http://nos.nl/video/710738-wie-wordt-kampioen-van-friesland.html

Ik citeer:
"We moeten op beide clubs passen zowel Cambuur als Dkv, die heel goed in NL bekend staan nu. Dat moet altijd zo blijven."   

In de Cambuur doc.
Praat ie met de "harde kern" van die boeren. Zij gunnen het hem en Cambuur allemaal zo :S  Gaat met een boer vissen.. Waarom praat hij altijd zo vaak over die boeren, waar meestal geen enkele aanleiding over is om over die club te praten.. Dat je niet negatief over dkv wil praten, nouja ok je vertegenwoordigd een andere collega-club, maar je hoeft er niet altijd over te praten.. Ben je ze aan het pleasen ofzo

Dokkumer

Ik zeg... Fut oprotte!

Zonder gekheid, hij kent natuurlijk overal veel mensen en heeft die rivaliteit cq. haat niet zoals wij als supporters hebben.

Len Cantello

Laat de nuance maar lekker aan de trainer. De rest verzorgen wij wel.
:zweep
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

pvanbuijtene

Citaat van: dit is mien club op oktober 16, 2014, 08:54:31
Als ik dit hoor, ben ik heel bang dat hij weg gaat.
Ik hoop dat van der Belt heel snel zijn contract verlengt met 10 jaar

Ik merk dat je de laatste weken vaak bang bent zeg  :devil

Cor

Citaat van: Dokkumer op oktober 16, 2014, 21:02:56
Ik zeg... Fut oprotte!

Zonder gekheid, hij kent natuurlijk overal veel mensen en heeft die rivaliteit cq. haat niet zoals wij als supporters hebben.

Unknown

Is mij ook wel opgevallen dat hij zijn best doet om bij dkv niet negatief over te komen. Weet haast wel zeker dat hij daar nog eens heen wil, maar niet rechtstreeks.

Ach ja, hij kon natuurlijk ook niet perfect zijn.

carlo de leeuw

Citaat van: Unknown op oktober 16, 2014, 21:40:27
Is mij ook wel opgevallen dat hij zijn best doet om bij dkv niet negatief over te komen. Weet haast wel zeker dat hij daar nog eens heen wil, maar niet rechtstreeks.

Ach ja, hij kon natuurlijk ook niet perfect zijn.
hij is dan ook voetbaltrainer van beroep en geen supporter hè.

Unknown

Ja, dat weet ik Johan Derksen


dit is mien club

Citaat van: pvanbuijtene op oktober 16, 2014, 21:13:35
Ik merk dat je de laatste weken vaak bang bent zeg  :devil

Ik heb de klote jaren ook mee gemaakt en wil daar nooit weer in terug komen dus ik ben waakzaam.
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

pvanbuijtene

Citaat van: dit is mien club op oktober 17, 2014, 09:39:13
Ik heb de klote jaren ook mee gemaakt en wil daar nooit weer in terug komen dus ik ben waakzaam.
ik ook ;).
Maar je kan beter genieten van nu dan bang zijn wat misschien ooit es gaat gebeuren...  :insane :proost


Lore

Citaat van: dit is mien club op oktober 17, 2014, 09:39:13
Ik heb de klote jaren ook mee gemaakt en wil daar nooit weer in terug komen dus ik ben waakzaam.

Herkenbaar! Ik heb dat met de financiën. Gelukkig laten zij nu de cijfers elk jaar gewoon zien, maar wat zijn daar vaak lijken uit de kast gevallen! Heb heel lang moeite gehad om te geloven dat het daadwerkelijk wat beter gaat!

dit is mien club

#883
Citaat van: pvanbuijtene op oktober 17, 2014, 10:27:39
ik ook ;).
Maar je kan beter genieten van nu dan bang zijn wat misschien ooit es gaat gebeuren...  :insane :proost

Doe ik ook wel, ik zit bom vol van de spanning (met mij velen).
Ik blijf sceptisch over de uitslag, ik vindt dat we te veel naast onze schoenen lopen.
Maar natuurlijk gaan we vol voor de winst.
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

pvanbuijtene

Citaat van: dit is mien club op oktober 17, 2014, 10:55:32
Doe ik ook wel, ik zit bom vol van de spanning (met mij velen).
Ik blijf sceptisch over de uitslag, ik vindt dat we te veel naast onze schoenen lopen.
Maar natuurlijk gaan we vol voor de winst.

Zie t voornamelijk bij supporters... Spelers vallen wel mee... Henk is nuchter genoeg.. We willen tnie, maar qua budget etc gezeik is tnie raar as je daar verliest..gevoelsmatig een raml natrlk!