Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:51:44

Vorige topic - Volgende topic

Grijskijkert

Citaat van: Dokkumer op september 29, 2014, 18:43:47
Grootste probleem lag in nagenoeg het hele team. Omdat wij in de eerste helft geen druk konden zetten, werd er veel druk op onze verdediging gelegd waardoor die uiteindelijk fouten gaat maken.
En zo ist...
IN HENK WE TRUST!!!

janou

Citaat van: Dokkumer op september 29, 2014, 18:43:47
Grootste probleem lag in nagenoeg het hele team. Omdat wij in de eerste helft geen druk konden zetten, werd er veel druk op onze verdediging gelegd waardoor die uiteindelijk fouten gaat maken.
is ook wel voor groot deel waar!
maar als je zag hoeveel slechte passes vytas heeft gegeven werd je ook helemaal gek,
tuurlijk komt het ook wel door de druk maar vytas legde echt elke bal die ie naar middenveld wou spelen in de voeten van een excelsior spelen. als je in opbouw al zoveel fouten maakt is het logisch dat je zo onder druk komt te staan.

wiekie1969

Citaat van: piene hassus op september 29, 2014, 10:01:51
Su de trener ut strijdplan niet mette speulers deursproken hewwe? Miskien hewwe se toen hun bek wel houden en is de labbekakkerige houding daar an te wijten. Inne warmin up sag Henk ut al ankommen.


Als Henkie dat zag aankommen dan had ie dus voor de wedstrijd al in mutte grijpen of niet??????

wiekie1969

Citaat van: sunderland op september 28, 2014, 20:42:16
Misschien moeten de spelers voortaan hun telefoon in de bus laten liggen .


skandalige vertoning, op de tribune zaterdag die 2 zakkenvullers :( :( :( :( :(

carlo de leeuw

Citaat van: grijskijker op september 29, 2014, 18:19:07
Leg uit..
achterin proberen 2 onzekere verdedigers op te bouwen wat dus niet lukte en daardoor(geen vertrouwen)bleven ze ook teveel hangen.Reijnen en de rest van de ploeg raakten het toen ook kwijt, waardoor het compacte spel van Cambuur de mist in ging en dan kom je inderdaad in de problemen.De Jong heeft Vitas/slijngaard nog omgedraaid en nog 2 wissels toegepast, waardoor het wel wat beter werd.
Cambuur is eigenlijk niet meer in de wedstrijd gekomen.
Bijker blijkt veel belangrijker te zijn dan ik had verwacht.

PePe

Er is frustratie omdat dit een wedstrijd was, waar je op 3 punten gerekend had. Tegen PSV reken je niet echt op 3 punten, dit is het verschil.

carlo de leeuw

Citaat van: PePe op september 29, 2014, 19:43:59
Er is frustratie omdat dit een wedstrijd was, waar je op 3 punten gerekend had. Tegen PSV reken je niet echt op 3 punten, dit is het verschil.
Gisteren zwaar balen, maar na een nachtje slapen toch wel tevreden.
Een degradatie kandidaat word daar kansloos weggespeeld als het niet loopt, maar Cambuur pakt dan dus een punt.
Je kon ook, ondanks een slechte dag, duidelijk zien dat Cambuur meer kwaliteit heeft dan Ekskelsior.

Eewal

Citaat van: carlo de leeuw op september 29, 2014, 19:57:10
Gisteren zwaar balen, maar na een nachtje slapen toch wel tevreden.
Een degradatie kandidaat word daar kansloos weggespeeld als het niet loopt, maar Cambuur pakt dan dus een punt.
Je kon ook, ondanks een slechte dag, duidelijk zien dat Cambuur meer kwaliteit heeft dan Ekskelsior.

nou aan de hand van de wedstrijd van gister is dat echt niet te zien... was echt verschrikkelijk.. flashbacks naar den haag uit vorig jaar.. na die wedstrijd echt overwogen geen uitwedstrijden van cambuur meer te willen zien.. maar ach, dat gevoel is na paar dagen ook wel weer weg ;)

Marc S

Citaat van: Eewal op september 29, 2014, 20:00:47
nou aan de hand van de wedstrijd van gister is dat echt niet te zien... was echt verschrikkelijk.. flashbacks naar den haag uit vorig jaar.. na die wedstrijd echt overwogen geen uitwedstrijden van cambuur meer te willen zien.. maar ach, dat gevoel is na paar dagen ook wel weer weg ;)

Je hebt er gewoon altijd een paar van dat soort wedstrijden tussenzitten, er moet wel wat te zeiken overblijven he ;)

Tukker

#834
Citaat van: De Gast op september 28, 2014, 22:19:27
Gewoon Hemmen opstellen.

Het is niet vaak zo maar Henk was vandaag de zwakste schakel  :zucht
Iemand die het uitvak zo begroet als Henk dat deed kan imo niet de zwakste schakel zijn. Er is meer in het voetbal dan 11 spelers neerzetten en Henk voelt dat haarfijn aan. Hij weet waarom het uitvak zo leeg is en heeft ook respect voor de fans die er wel waren.

Daarnaast moet hij 11 spelers kiezen op basis van kwaliteit, motivatie, vorm, tegenstander, pijntjes, ervaring e.d.

Nienhuis, Reijnen, Vytas, Perreira, Makrini, Rusnak, Bakker, Ogbeche, De ridder zijn toch logische keuzes. Noodgedwongen Slijngard er in en Barto als spits. Tuurlijk hebben anderen een andere voorkeur (ik zie zelf liever ook Streek voor Bakker en Hemmen ipv Barto op dit moment) maar zoveel wijkt dit team toch niet af van het team dat het tot nu toe zo geweldig doet?

We hebben nu een prachtselectie met bijv. Narsingh, Steblecki, Schet, Zeinstra, Meleg nog op de bank. Wat een verschil met een jaar geleden.

Om Henk deze 1-1 aan te rekenen (hoeveel punten pakten we vorig seizoen uit?) gaat me wat te ver.
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Unknown

#835
Vrijdag te gast aan tafel bij vi.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Tukker op september 29, 2014, 21:32:50
(hoeveel punten pakten we vorig seizoen uit?)

7 uit 17, nu al 5 uit 3 (exclusief de drie punten in de beker)  _O_ _O_
Henk, held, bedankt

jeff

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op september 29, 2014, 22:18:40
7 uit 17, nu al 5 uit 3 (exclusief de drie punten in de beker)  _O_ _O_
Moet toch 5 uit 4 zijn. Vitesse, heracles, PSV en excelsior uit?

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: jeff op september 29, 2014, 22:22:20
Moet toch 5 uit 4 zijn. Vitesse, heracles, PSV en excelsior uit?

Shit, helemaal vergeten, gaat snel he  8P
Henk, held, bedankt

Clint

Citaat van: wiekie1969 op september 29, 2014, 19:29:25

skandalige vertoning, op de tribune zaterdag die 2 zakkenvullers :( :( :( :( :(

Inderdaad. Als kleine meiskes met hun telefoontjes.