Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:51:44

Vorige topic - Volgende topic

oost

dus jij wil beweren dqt hemmen niet jacht etc?

En jij vind barto even goed of zelfs beter dan hemmen?

EdsjeSCC

Ik vind Barto in het druk zetten en meeverdedigen waardevoller dan Hemmen.

Voetballend vind ik ze beide matig. Zoals mijn nickname misschien al doet vermoeden zou ik Ogbeche in de spits opstellen

De Gast

Qua Ogbeche ben ik het helemaal met je eens.

Barto is waardevol op het moment dat hij een bal voor zn voeten krijgt op 3 meter van de goal of wanneer hij uit een corner de bal tegen de touwen jast.
Voetballend kan ie niet meekomen en loopt men altijd te zwemmen voorin want je kunt niks met hem. Hij kan geen bal vasthouden.. Je kunt hem niet op snelheid aanspelen.. hij heeft geen acties.. Niks van dat alles.

Kuzmanovic-Apeldoorn

#813
Henk heeft toch na de wedstrijd zijn fout toch toegegeven: hij had niet slijngard of vitas als linksbeners centraal moeten zetten, maar voetballend moeten inleveren. (Dijkstoel of mac-intosch) daar lag in mijn  ogen de echte zwakte.
Henk, held, bedankt

piene hassus

Su de trener ut strijdplan niet mette speulers deursproken hewwe? Miskien hewwe se toen hun bek wel houden en is de labbekakkerige houding daar an te wijten. Inne warmin up sag Henk ut al ankommen.

Grijskijkert

Citaat van: Marc S op september 28, 2014, 22:23:23
Hou op je, verdediging stond te schutteren heeft niets met hemmen of barto te maken.
En dat zeg je zonder de wedstrijd gezien te hebben?
IN HENK WE TRUST!!!

Marc S

Citaat van: grijskijker op september 29, 2014, 13:05:01
En dat zeg je zonder de wedstrijd gezien te hebben?

gebaseerd op wat ik van de wedstrijd gevolgt heb ja, dat Excelsior er met name de eerste helft er makelijk doorheen kwam.

Grijskijkert

Citaat van: Marc S op september 29, 2014, 13:08:22
gebaseerd op wat ik van de wedstrijd gevolgt heb ja, dat Excelsior er met name de eerste helft er makelijk doorheen kwam.
En dat ligt dan alleen aan de verdediging? Misschien de hele wedstrijd zien en dan oordelen(of mee lullen).
IN HENK WE TRUST!!!

legeips

Citaat van: EdsjeOgbeche op september 28, 2014, 23:29:21
Wat een gezeik hier meteen weer zeg, omdat we eens een mindere wedstrijd spelen. Dat gebeurt nog wel een paar keer dit seizoen hoor.. Ik vond de uitleg waarom ze voor Barto gekozen hebben prima en dat kan goed uitpakken of niet. Als ze zoals de eerste helft spelen hadden ze ook met Falcao in de spits niks laten zien. De keuze was om voorin meteen druk te zetten, maar dat ging vandaag eens niet zo goed omdat er te veel spelers stonden te slapen.

zaterdag in eigen huis weer vlammen en genieten

Ik snap het gezeik wel.. Ik ben me net als een hoop andere zeikerds kapot geschrokken van het vertoonde spel.. Ik miste zelfs inzet bij een flink aantal. Zelfs bij Barto, die normaal aan inzet niet verzaakt.. (Is trouwens ook zijn enige kracht op dit niveau)

De beelden van bakker en de ridder waren illustratief voor de modus waar heel Cambuur in zat..

Dit kan en mag niet meer.. We kunnen en zijn beter dan dat..

Cor

Maar dit overkomt toch iedere ploeg wel eens een paar wedstrijden? Snap de drukte niet zo

sunderland

Citaat van: Cor op september 29, 2014, 17:24:55
Maar dit overkomt toch iedere ploeg wel eens een paar wedstrijden? Snap de drukte niet zo
zeker .Beter nu dan straks :devil .

carlo de leeuw

Citaat van: grijskijker op september 29, 2014, 13:12:20
En dat ligt dan alleen aan de verdediging? Misschien de hele wedstrijd zien en dan oordelen(of mee lullen).

grootste probleem lag inderdaad achterin ja!

Grijskijkert

IN HENK WE TRUST!!!

Yellow Army

Citaat van: Cor op september 29, 2014, 17:24:55
Maar dit overkomt toch iedere ploeg wel eens een paar wedstrijden? Snap de drukte niet zo

Iedereen kan en mag een mindere dag hebben, maar het af laten weten op inzet is imo onacceptabel.
Area 58

Dokkumer

Citaat van: carlo de leeuw op september 29, 2014, 18:14:24
grootste probleem lag inderdaad achterin ja!
Grootste probleem lag in nagenoeg het hele team. Omdat wij in de eerste helft geen druk konden zetten, werd er veel druk op onze verdediging gelegd waardoor die uiteindelijk fouten gaat maken.