Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:51:44

Vorige topic - Volgende topic

legeips

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op september 28, 2014, 20:48:42
Nee ik bedoel, dat ze heel even op hun mobiel zaten en dat dat moment precies gepakt werd. Waarom zaten ze niet op de bank trouwens?

Omdat er genoeg plaats in het stadion was... :_schater

sunderland

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op september 28, 2014, 20:49:48
Klopt, maar ze hebben geen moment als team druk gezet
nee klopt maar het begint wel bij hem he .Hij moet het voortouw nemen .

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: legeips op september 28, 2014, 20:51:03
Omdat er genoeg plaats in het stadion was... :_schater

Dan hadden ze beter naar het uitvak kunnen komen
Henk, held, bedankt

De Gast

Gewoon Hemmen opstellen.

Het is niet vaak zo maar Henk was vandaag de zwakste schakel  :zucht

Marc S

Citaat van: De Gast op september 28, 2014, 22:19:27
Gewoon Hemmen opstellen.

Het is niet vaak zo maar Henk was vandaag de zwakste schakel  :zucht

Hou op je, verdediging stond te schutteren heeft niets met hemmen of barto te maken.

Galdiano

Citaat van: Marc S op september 28, 2014, 22:23:23
Hou op je, verdediging stond te schutteren heeft niets met hemmen of barto te maken.

Tuurlijk wel! Als je naar voren gaat spelen en Hemmen houd de bal vast kan je aansluiten. Dan komt Excelsior er niet meer aan te pas. Alles waar Barto bij betrokken was, was balverlies.  ;(
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Lore

Citaat van: Galdiano op september 28, 2014, 22:31:06
Tuurlijk wel! Als je naar voren gaat spelen en Hemmen houd de bal vast kan je aansluiten. Dan komt Excelsior er niet meer aan te pas. Alles waar Barto bij betrokken was, was balverlies.  ;(

Helemaal mee eens!

speculeter

Henk zou een grote vent zijn als hij toegeeft dat hij ms toch met andere spelers was begonnen!

PePe

Citaat van: speculeter op september 28, 2014, 22:54:34
Henk zou een grote vent zijn als hij toegeeft dat hij ms toch met andere spelers was begonnen!
Je bedenkt een strijdplan, maar de wedstrijd kan heel anders gaan lopen. (achteraf praten heeft geen zin)

speculeter

Prima...achteraf zeggen dat je niet het goede plan had is toch geen probleem?

PePe

Citaat van: speculeter op september 28, 2014, 23:06:19
Prima...achteraf zeggen dat je niet het goede plan had is toch geen probleem?
Gaat Henk misschien ook wel doen. Maar ik vind het belangrijker dat ie hier van leert. Hij kon ook niet alles weten, dat Slijngard in het Centrum niet goed zou uitpakken, dit weet ie nu wel. Op basis van ervaring verder bouwen.

EdsjeSCC

Wat een gezeik hier meteen weer zeg, omdat we eens een mindere wedstrijd spelen. Dat gebeurt nog wel een paar keer dit seizoen hoor.. Ik vond de uitleg waarom ze voor Barto gekozen hebben prima en dat kan goed uitpakken of niet. Als ze zoals de eerste helft spelen hadden ze ook met Falcao in de spits niks laten zien. De keuze was om voorin meteen druk te zetten, maar dat ging vandaag eens niet zo goed omdat er te veel spelers stonden te slapen.

zaterdag in eigen huis weer vlammen en genieten

Bernardo

Waarom is het gezeik? Het zijn toch gewoon  de feiten,  dan mag je best kritiek  hebben als het niet goed uitpakt.

oost

Gaat hier puur om de keuzes van onze oefenmeester niet eens zozeer om het spel.
De keuzes hebben natuurlijk wel invloed op het spel  :|

EdsjeSCC

Henk was de zwakste schakel blabla. Als ze de keuze maken voor een spits die meer toevoegt aan het drukzetten en meeverdedigen dan is dat toch prima? Zoals ze de eerste helft speelden heeft niks met die keuze te maken. Dat vind ik zeiken