Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:51:44

Vorige topic - Volgende topic

Lore

Citaat van: grijskijker op september 28, 2014, 19:26:16
Ik was net zo verbaast als jij wat betreft Barto/Hemmen en was ook blij dat Hemmen er in kwam(had wel een uurtje eerder gemogen)
Wat ook had gekund ,Ogbech in de spits en een echte vleugelspits er in(Schet,Meleg of Narsingh) dan kan je ook druk zetten en je hebt meer snelheid voorop.

Dat tweede had ik verwacht, maar dan had je Hemmen haast wel kunnen afschrijven. Tegen Dort geen rare fratsen, gewoon met hemmen voorin

Casuals-lwd

Grootste blunder is de opstelling waarmee ze begonnen daardoor is de wedstrijd uit handen gegeven  :|

sunderland

Citaat van: Casuals-lwd op september 28, 2014, 20:28:54
Grootste blunder is de opstelling waarmee ze begonnen daardoor is de wedstrijd uit handen gegeven  :|
Ik was ook verbaast .Was totaal geen aanspeelpnt voorin .

legeips

Citaat van: grijskijker op september 28, 2014, 15:11:55
Henk had een goede verklaring voor het opstellen van Barto een hele logische eigenlijk.. Het heeft alleen niet uitgepakt zoals hij bedacht had.

Wattan... Laat zijn vrouw het tussen de lakens afweten??? En trouwens hoe weest stou dat su zeker..

sunderland

Citaat van: legeips op september 28, 2014, 20:32:50
Wattan... Laat zijn vrouw het tussen de lakens afweten??? En trouwens hoe weest stou dat su zeker..
spiegel even opletten voortaan .Henk gaf uitleg voor de wedstr

sunderland

Misschien moeten de spelers voortaan hun telefoon in de bus laten liggen .

Bernardo

Citaat van: sunderland op september 28, 2014, 20:40:53
spiegel even opletten voortaan .Henk gaf uitleg voor de wedstr

Alleen sloeg de uitleg nergens op.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: sunderland op september 28, 2014, 20:42:16
Misschien moeten de spelers voortaan hun telefoon in de bus laten liggen .

Kan best dat de camera man daar een half uur op zit te wachten, maar genant is het wel
Henk, held, bedankt

legeips

#788
Maar nou even serieus...
Los van de complete off day..

Kap nou aub met ogbeche op de rechts buiten... Gewoon 2 vleugel aanvallers en 1 diepe spits.. Met schet, de ridder, meleg en narsingh hebben we genoeg smaken..

Ik ben op zich blij met het vooruit voetbal Henk, maar de tijd van ouwe jongens krentenbrood opstelling is voorbij. Je moet soms spelers passeren en de beste 11 staan. Dat gevoel kreeg ik vandaag niet echt.

Volgende week starten met

Nienhuis, Pereira, reijnen, bijker, slijngard, steblecki, Makrini, rusnak, de ridder, ogbeche, schet

Nienhuis krijgt nog voordeel van de twijfel en steblecki mag het eens proberen, maar van de streek mag ook. Narsingh in de 2e helft in brengen als schet te weinig gevaar brengt.

sunderland

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op september 28, 2014, 20:44:11
Kan best dat de camera man daar een half uur op zit te wachten, maar genant is het wel
nee was gewoon onder de wedst hoor .

YellowBlue

ik zou Van de Streek in de basis zetten! En Barto; is onze 3e spits!

sunderland

Citaat van: Bernardo op september 28, 2014, 20:43:58
Alleen sloeg de uitleg nergens op.
Het vreemde was dat Barto niet 1x de tegenstander heeft afgejaagd en zeker niet de keeper .Hemmen is helemaal fit en jaagd wel door dit seiz .

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: sunderland op september 28, 2014, 20:45:43
nee was gewoon onder de wedst hoor .

Nee ik bedoel, dat ze heel even op hun mobiel zaten en dat dat moment precies gepakt werd. Waarom zaten ze niet op de bank trouwens?
Henk, held, bedankt

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: sunderland op september 28, 2014, 20:47:36
Het vreemde was dat Barto niet 1x de tegenstander heeft afgejaagd en zeker niet de keeper

Klopt, maar ze hebben geen moment als team druk gezet
Henk, held, bedankt

Lore

Citaat van: sunderland op september 28, 2014, 20:42:16
Misschien moeten de spelers voortaan hun telefoon in de bus laten liggen .

Eens! Wat een trieste vertoning was dat!