Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:51:44

Vorige topic - Volgende topic

Collingwood

Nu al zin aan! Hopelijk wordt hij niet weer aan de kant geschoven voor Pastoor...
Kalmte alleen kan u redden.

sunderland

hoop dat ie niet de clown uit gaat hangen

Len Cantello

Citaat van: sunderland op september 27, 2014, 17:26:47
hoop dat ie niet de clown uit gaat hangen
Daar is tegenwoordig geen ruimte meer voor bij VI.... Die zitten strak onder de duim bij Fox. Vanwege de beelden.
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

PePe

Ik heb zo juist naar een interview op Fox Sport tussen Jan Joost en Henk gezien. Als Henk over het succes van hem en Cambuur praat dan wordt hij erg emotioneel. (wat een betrokkenheid, mooi man)

oost

Erg leuk die belevenis maar heb liever dan hij de sterkste 11 op stelt. :_spank

roepieh

Henk stel nou gewoon de beste 11 op ipv die nonsens met barto en druk zetten in uitwijdstrijden bullshit.

speculeter

Haha....wat krijgen we nou?
Kritiek op de jong??
Kunnen de witte zakdoekje al gepakt worden.

pvanbuijtene

Citaat van: speculeter op september 28, 2014, 14:56:25
Haha....wat krijgen we nou?
Kritiek op de jong??
Kunnen de witte zakdoekje al gepakt worden.

Mag dat niet?? Je mag toch kritiek hebben?

Delamere

Barto heeft er niks van gebakken vandaag dus zal Hemmen of Ogbeche volgende week wel centraal voorin staan neem ik aan.

speculeter

Citaat van: pvanbuijtene op september 28, 2014, 14:58:01
Mag dat niet?? Je mag toch kritiek hebben?
Was cynisch bedoeld natuurlijk.

Lore

Wat zou Barto van Henk weten waardoor hij altijd opgesteld wordt?

Grijskijkert

Citaat van: Lore op september 28, 2014, 15:10:04
Wat zou Barto van Henk weten waardoor hij altijd opgesteld wordt?
Henk had een goede verklaring voor het opstellen van Barto een hele logische eigenlijk.. Het heeft alleen niet uitgepakt zoals hij bedacht had.
IN HENK WE TRUST!!!

Lore

Citaat van: grijskijker op september 28, 2014, 15:11:55
Henk had een goede verklaring voor het opstellen van Barto een hele logische eigenlijk.. Het heeft alleen niet uitgepakt zoals hij bedacht had.

Dat van dat druk zetten? Druk krijg je ook door een bal vast te houden voorin, waardoor iedereen kan aansluiten en er op de helft van Excelsiot wordt gespeeld.

Iedereen ziet toch dat het niet werkt met Barto? ........ Blijkbaar niet, maar ik zie niet in waarom Henk Barto erin zet. Wat een verschil toen hemmen erin kwam

Grijskijkert

Citaat van: Lore op september 28, 2014, 15:16:55
Dat van dat druk zetten? Druk krijg je ook door een bal vast te houden voorin, waardoor iedereen kan aansluiten en er op de helft van Excelsiot wordt gespeeld.

Iedereen ziet toch dat het niet werkt met Barto? ........ Blijkbaar niet, maar ik zie niet in waarom Henk Barto erin zet. Wat een verschil toen hemmen erin kwam
Ik was net zo verbaast als jij wat betreft Barto/Hemmen en was ook blij dat Hemmen er in kwam(had wel een uurtje eerder gemogen)
Wat ook had gekund ,Ogbech in de spits en een echte vleugelspits er in(Schet,Meleg of Narsingh) dan kan je ook druk zetten en je hebt meer snelheid voorop.
IN HENK WE TRUST!!!

Delamere

Citaat van: Lore op september 28, 2014, 15:10:04
Wat zou Barto van Henk weten waardoor hij altijd opgesteld wordt?
;) Ik reken het goed!