Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:51:44

Vorige topic - Volgende topic

poelie-lwd

Tis wachten tot er straten en baby's naar hem worden vernoemd...

Verhenkde Schrans...

Sidney Duncan... roepnaam Henk  :devil
Iedereen heeft recht op mijn mening.

albert54

Citaat van: speculeter op september 17, 2014, 11:17:50
Die visie is geweldig.
Maar niet alleen Henk.
Wat te denken van Sandor. ..Jan..Arne. ..Marcel...Gérard.
Er is nu een heel herkenbaar iets bij ons cluppie.
En daar zijn we heel trots op!

En natuurlijk de twaalfde man, beste van Nederland.

w:)

okkele

Citaat van: poelie-lwd op september 17, 2014, 11:26:41
Tis wachten tot er straten en baby's naar hem worden vernoemd...

Verhenkde Schrans...

Sidney Duncan... roepnaam Henk  :devil

nu een gemiste kans in dokkum,zonde.
henkie elharkati was toch geweldig geweest.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Dokkumer

Citaat van: okkele op september 18, 2014, 08:33:18
nu een gemiste kans in dokkum,zonde.
henkie elharkati was toch geweldig geweest.
:_schater

Mijn zoon is mede vernoemd naar vier belangrijke Cambuurmensen
Niels
Otto (Hoekstra)
Ard
Henk

Plus naar de snelste doelpuntenmaker ooit én naar een ex dkv-er :devil

Collingwood

Henk is zondagavond te gast bij Studio Voetbal!  :proost
Kalmte alleen kan u redden.

Marc S

Citaat van: Collingwood op september 20, 2014, 13:25:42
Henk is zondagavond te gast bij Studio Voetbal!  :proost

Dat word dus kijken, zal leuk worden mochten we de eerste plaats pakken morgen.

scclwd

Citaat van: Dokkumer op september 18, 2014, 10:11:35
:_schater

Mijn zoon is mede vernoemd naar vier belangrijke Cambuurmensen
Niels
Otto (Hoekstra)
Ard
Henk

Plus naar de snelste doelpuntenmaker ooit én naar een ex dkv-er :devil

Dit kan echt niet :devil

pvanbuijtene

Citaat van: Collingwood op september 20, 2014, 13:25:42
Henk is zondagavond te gast bij Studio Voetbal!  :proost
Niet meer... Pastoor komt.. Aldus h.albers.

Collingwood

Kalmte alleen kan u redden.

Marc S


Spine

Schreef het elders ook al. Randzaken zijn weer belangrijker dan het voetbal. Maar ja, Stewart zat gister bij VI en dan moet Sjek TV daar wat tegenover stellen. Stelletje randstaddebielen.  :R

sccweestwel

F*ck studio voetbal,  l0l

de Schoot

Jammer, Henkie is super reclame voor onze club en SV trekt met het wedstrijdprogramma van morgen vast veel kijkers, ondanks dat het een zaadprogramma is.
Hopelijk komt er eens een herkansing.

hobbes

Citaat van: de Schoot op september 20, 2014, 19:08:18
Jammer, Henkie is super reclame voor onze club en SV trekt met het wedstrijdprogramma van morgen vast veel kijkers, ondanks dat het een zaadprogramma is.
Hopelijk komt er eens een herkansing.

ik hoop van niet, als zij negatief nieuws belangrijker vinden dan een positief gesprek over voetbal dan zou ik als HdJ mooi bedanken voor de volgende keer. Hoop ook op de laagste kijkcijfers ooit,  lekker boycotten die handel  l0l

speculeter

Echt een kutprogramma