Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:51:44

Vorige topic - Volgende topic

speculeter

Lul joh die Riemer. ...ik zie Henk de Jong nog wel
trainer worden van Heerenveen.  :_schater

sunderland

Citaat van: speculeter op september 13, 2014, 13:44:00
Lul joh die Riemer. ...ik zie Henk de Jong nog wel
trainer worden van Heerenveen.  :_schater
vieze vuile stumper in dat stukje in lc

speculeter

Opruien heet dat.
En dat kunnen ze heel goed in dat boerengat :R :R

Dokkumer

Citaat van: sunderland op september 13, 2014, 14:55:39
vieze vuile stumper in dat stukje in lc
Wie? Die van der Galiën? :devil

John Hiatt


sunderland

Wat je zei over Henk dacht ik ook wel in het begin .Nadat ik de eerste keer een half uur stond te lullen op het cambuurplein wist ik dat hij wel echt was

wiekie1969

Citaat van: speculeter op september 13, 2014, 13:44:00
Lul joh die Riemer. ...ik zie Henk de Jong nog wel
trainer worden van Heerenveen.  :_schater

Die vent mutte ze in een container gooien en boven zee neer laten donderen.

Marc S

tja ze hebben gezien dat dat werkt he, met Dwight...

Cor

Riemer en Foppe zijn twee fossielen die op een heerlijke manier bezig zijn om dkv eigenhandig de nek om te draaien. Paniek regeert daar

piene hassus

Maar disse lui binne in staat, fooral R, om de Jong 3x ut salaris te bieden dan wat ie nou het. Dan kan de Jong niet blieve. Dan flikke R en F ut weer.

PePe

Citaat van: piene hassus op september 14, 2014, 17:32:25
Maar disse lui binne in staat, fooral R, om de Jong 3x ut salaris te bieden dan wat ie nou het. Dan kan de Jong niet blieve. Dan flikke R en F ut weer.
Laat ze GJvB maar weer aannemen.

ejvdkam

We weten allemaal hoe belangrijk Henk is voor het huidige succes, hij is de juiste man voor onze club. Wat een held! Ik zou zeggen Cambuur verdubbel zijn salaris want die man verdiend dat en we moeten de concurrentie te snel af zijn.

Lore

Citaat van: ejvdkam op september 15, 2014, 07:05:31
We weten allemaal hoe belangrijk Henk is voor het huidige succes, hij is de juiste man voor onze club. Wat een held! Ik zou zeggen Cambuur verdubbel zijn salaris want die man verdiend dat en we moeten de concurrentie te snel af zijn.

Zullen wij dan hetzelfde doen met het salaris van Bijker, Makrini, Rusnak, Ogebche, Reijnen en Droste? Kunnen wij ons volgend seizoen weer melden bij de middenstip!

dit is mien club

Als Henk verstandig is gaat hij hier nog lang zitten (soort rol als foppe in die tijd)
In die 11 jaar werd dkv sterker en sterker. Waarom? Omdat de visie het zelfde bleef en hij de tijd kreeg om de selectie helemaal naar zijn wensen in te vullen.

Als Henk zo lang de tijd krijgt en dit weet te perfectioneren dan gaan we hier hele leuke dingen mee maken. _O_
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it