Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:51:44

Vorige topic - Volgende topic

okkele

Citaat van: Galdiano op augustus 17, 2014, 01:14:45
Wat moet je anders met de volgende namen op de bank:
Schepers
Schokker
Barto
Dijkstra
Perreira
Zeinstra.


De Ridder, Narsingh en van der Streek

daar moet men ook wat geduld voor hebben al is dat in lwd iets unieks.
met een fitte narsingh en de ridder heb je zelfs al een luxe-probleem.
vd streek kan ook zomaar een basisspeler zijn.
onze ts heeft het dit jaar misschien nog wel beter gedaan dan vorig jaar en als wij net zoveel geduld hebben als de leiding dan komt alles vanzelf goed,ik ben nu al tevreden.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

PePe

#676
Die nieuwe bus, brengt het eerste eredivisie punt mee naar huis. Het hadden er drie kunnen zijn, als Braamhaar die onterechte penalty niet geeft.

Marc S

Citaat van: okkele op augustus 17, 2014, 01:32:29
daar moet men ook wat geduld voor hebben al is dat in lwd iets unieks.
met een fitte narsingh en de ridder heb je zelfs al een luxe-probleem.
vd streek kan ook zomaar een basisspeler zijn.
onze ts heeft het dit jaar misschien nog wel beter gedaan dan vorig jaar en als wij net zoveel geduld hebben als de leiding dan komt alles vanzelf goed,ik ben nu al tevreden.

En als er dan ook nog een middenvelder en linksvoor bij komt zitten we er helemaal goed bij.

Eewal

Citaat van: PePe op augustus 17, 2014, 09:40:41
Die nieuwe bus, brengt het eerste eredivisie punt mee naar huis. Het hadden er drie kunnen zijn, als Braamhaar die onterechte penalty niet geeft.

1 was toch echt max gister hoor..

Cor

Citaat van: Galdiano op augustus 17, 2014, 01:14:45
Wat moet je anders met de volgende namen op de bank:
Schepers
Schokker
Barto
Dijkstra
Perreira
Zeinstra.

De eerste elf zijn leuk, maar verder is het huilen met de pet op.
Hopen dat De Ridder, Narsingh en van der Streek fit blijven, maar er moet wat bij. meleg en Rusnak niet gezien, en middenveld verloor veel te veel.

Even financiele injectie met betrekking tot links buiten en een middenvelder en we zijn al een heel eind. Reijen was ook weer heel heel slecht.

Barto viel prima in, Bob is drama, je opmerking over Reijnen gaat nergens over. Misschien opbouwend en inschuivend nog niet helemaal zoals iedereen het wil zien, maar stond er gewoon wel goed.

poelie-lwd

Contouren worden zichtbaar van de beoogde speelwijze, resultaten mogen er zijn. Winnen van Heracles zou een vliegende start betekenen in een vooraf lastig programma. Beoogde basisklanten komen terug (de Ridder, Narsingh) voor meer diepgang en aanvoer van de flanken. spelers raken steeds meer op elkaar ingespeeld. Verdediging heeft een behoorlijke injectie gekregen met Vytautas en de beslissing om Bijker in het centrum te zetten kon wel eens een gouden greep zijn.

Rustig doorbouwen Henk en co, goed bezig!  _O_
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Lore

Citaat van: poelie-lwd op augustus 19, 2014, 08:00:41
Contouren worden zichtbaar van de beoogde speelwijze, resultaten mogen er zijn. Winnen van Heracles zou een vliegende start betekenen in een vooraf lastig programma. Beoogde basisklanten komen terug (de Ridder, Narsingh) voor meer diepgang en aanvoer van de flanken. spelers raken steeds meer op elkaar ingespeeld. Verdediging heeft een behoorlijke injectie gekregen met Vytautas en de beslissing om Bijker in het centrum te zetten kon wel eens een gouden greep zijn.

Rustig doorbouwen Henk en co, goed bezig!  _O_

Je hebt helemaal gelijk. Winnen tegen Heracles zou ongelofelijk zijn, maar met verlies is er ook nog niets aan de hand. En daar was ik voor het seizoen best een beetje bang voor. Twente, Vitesse 0 punten en dan vol onder druk naar Heracles.

Lekker doorgaan zo!

speculeter

Helemaal gelijk.
De druk ligt bij Heracles die hebben nog nul punten
en een doelpunt je gemaakt.Gewoon je eigen spel spelen
en een goed resultaat is goed mogelijk daar.

PePe

Elke punt behaald in een uit wedstrijd is WINST t.o.v vorige seizoen.

Dokkumer

Citaat van: PePe op augustus 19, 2014, 13:02:04
Elke punt behaald in een uit wedstrijd is WINST t.o.v vorige seizoen.
Buiten PSV, Ajax, Groningen, RKC, Eagles, NEC én Heracles. Waarbij je voor RKC en NEC een gepromoveerde club mag invullen ;)

scclwd

Leuke anekdote vandaag gehoord van Henk de Jong.
De Jong was gisteravond te gast op het voetbalgala. Hij voelt een tikje op zijn rug, draait zich om en kijkt recht in het gezicht van Van Gaal. 'Mijn complimenten voor het goede spel van  Cambuur', aldus Van Gaal.  |:)

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: scclwd op september 02, 2014, 19:27:22
Leuke anekdote vandaag gehoord van Henk de Jong.
De Jong was gisteravond te gast op het voetbalgala. Hij voelt een tikje op zijn rug, draait zich om en kijkt recht in het gezicht van Van Gaal. 'Mijn complimenten voor het goede spel van  Cambuur', aldus Van Gaal.  |:)

Gelukkig is die deadline voorbij. Je weet maar nooit wie hij anders had meegenomen naar ManUtd :proost
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Marc S

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op september 02, 2014, 21:34:01
Gelukkig is die deadline voorbij. Je weet maar nooit wie hij anders had meegenomen naar ManUtd :proost

Hij kon nog een goede verdediger gebruiken, maar daar was hij net wat te laat mee  :_schater

Wel mooi zo'n compliment van Louis van gaal.

Don

 :0= Henky in een Bentley
Stand Up For The Culture - http://www.cambuurculture.nl

de Schoot

"2 clubs uit het noorden in de top 4"  :_schater  :thumbsup  _O_