Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:51:44

Vorige topic - Volgende topic

okkele

het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Len Cantello

Waardeloze verdedigende wissel, Henk! Zoiets doe je pas in de 91 minuut......
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Ronnie tng

Citaat van: Len Cantello op augustus 09, 2014, 22:14:59
Waardeloze verdedigende wissel, Henk! Zoiets doe je pas in de 91 minuut......

Verdomme ik heb me vervloekt, wat stom en niet des Henks!!!! We hadden ze volledig in de tang!

MartD

"SC Cambuur pakte in zes Eredivisieduels onder Henk de Jong vijf punten; de laatste zes wedstrijden met Dwight Lodeweges leverden twaalf punten op."

Marc S

Citaat van: MartD op augustus 16, 2014, 12:28:52
"SC Cambuur pakte in zes Eredivisieduels onder Henk de Jong vijf punten; de laatste zes wedstrijden met Dwight Lodeweges leverden twaalf punten op."

Gelukkig zijn:

Feyenoord-uit
Vitesse-thuis
Twente-thuis
Ado in vorm
Utrecht-uit
NEC

Ook zoveel makelijker dan:

AZ-thuis
Ajax-Uit
Groningen-uit
Roda-thuis
Pec-Thuis
RKC-thuis

:_schater

Cambuur Groningen

Citaat van: MartD op augustus 16, 2014, 12:28:52
"SC Cambuur pakte in zes Eredivisieduels onder Henk de Jong vijf punten; de laatste zes wedstrijden met Dwight Lodeweges leverden twaalf punten op."
ja? en? welk punt wil je maken?

DR888SCC

Ja inderdaad, waar gaat dit over???

Holwerd voor Cambuur

SC Cambuur Kampioen 2019-2021

MartD

Citaat van: DR888SCC op augustus 16, 2014, 13:16:04
Ja inderdaad, waar gaat dit over???
Nergens over. Loop gewoon wat te stoken. Je moet toch wat doen tegen de verveling totdat het 20:45 is   8P

Cambuur Groningen

Citaat van: MartD op augustus 16, 2014, 13:29:43
Nergens over. Loop gewoon wat te stoken. Je moet toch wat doen tegen de verveling totdat het 20:45 is   8P
Niet doen op wedstrijddag, ben ik veel te gauw opgefokt  :devil

Kuzmanovic-Apeldoorn

Ha Henkie heeft vorige week op zijn kloten gekregen van zijn kinderen omdat hij verdedigend wisselde, dus dat durfde hij vandaag niet meer  :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater
Henk, held, bedankt

legeips

Reactie Henk de Jong op NU.nl

Henk de Jong, de trainer van Cambuur, was blij met het punt dat zijn ploeg op de valreep wegsnoepte uit het Gelredome. "We begonnen erg goed,'' oordeelde de coach.

"Maar nadat we op voorsprong kwamen, zakten we vaak te ver terug. Vitesse was wel iets beter, maar je ziet dat je met passie en strijd een heleboel kan bereiken. Dat wordt in het voetbal vaak beloond. We zijn dolblij met dit resulaat.''

Henk, ik vind je een prima trainer, maar je samenvatting van de wedstrijd klopt van geen kant. Gelukkig drukte Vitesse niet door.. Alleen bijker verdiende een voldoende.. De rest speelde slordig, traag en inspiratie loos. Hoop vandaag op een incident, maar maak me zorgen over de aantal kansen die we creƫeren.

Maar we zien wat volgende week brengt.. Dit gestolen puntje nemen ze ons niet meer af.

PePe

Henk is een goede trainer, maar de wissel Skepers was verkeerd.

Galdiano

Citaat van: PePe op augustus 17, 2014, 00:55:45
Henk is een goede trainer, maar de wissel Skepers was verkeerd.

Wat moet je anders met de volgende namen op de bank:
Schepers
Schokker
Barto
Dijkstra
Perreira
Zeinstra.

De eerste elf zijn leuk, maar verder is het huilen met de pet op.
Hopen dat De Ridder, Narsingh en van der Streek fit blijven, maar er moet wat bij. meleg en Rusnak niet gezien, en middenveld verloor veel te veel.

Even financiele injectie met betrekking tot links buiten en een middenvelder en we zijn al een heel eind. Reijen was ook weer heel heel slecht.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets