Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:51:44

Vorige topic - Volgende topic

legeips

Citaat van: wiekie1969 op januari 17, 2016, 04:48:33
Het is over en uit. Bedankt en tot ziens.

Maar goed, iedereen houdt zijn bek weer op dit hypocriete forum.

Om 4:48 doe ik dat in 9 van de 10 gevallen wel ja..

zeewolde

 :_schater
Citaat van: legeips op januari 17, 2016, 11:41:01
Om 4:48 doe ik dat in 9 van de 10 gevallen wel ja..
:_schater :_schater

speculeter

Hiariej maar mooi op de rechtsachter volgende week.
En met twee echte vleugels.
Dan pakken we 3 punten in Den Haag.

Vlampiep

Citaat van: roepieh op januari 17, 2016, 10:24:18
Wat je zegt, de ts durft geen echte keuzes te maken. Dat gerommel in de marge nu weer met peersman op rechts. Heb je hiarj toch voor gehaald? Maar nee dat is dan een week te vroeg want anders is de groep teveel verstoord.

We spelen eigenlijk nooit met de beste man op de juiste plek en dat ligt lang niet altijd aan de blessures... Ik heb t gevoel dat Henk teveel vriendjes wil zijn met alle spelers. Monteiro is een beetje de nieuwe barto. Die lijkt wel te moeten spelen ten koste van alles...
Beste vent, uit al jou gelul kan ik opmaken dat je of op een ander forum thuis hoort en alleen gestand van azijnzeiken hebt.
Monteiro is nu juist een van de spelers die op het middenveld snelheid brengt en een fantastische inzet en passes geeft.
Dit soort spelers zijn juist de krenten in de pap en moeten we koesteren.

legeips

#3349
Citaat van: Dokkumer op januari 17, 2016, 08:14:29
Vertel dan eens hoe het precies zit volgens jou, in plaats van hier wat losse kreten neer te klappen...
Man je doet het overkomen alsof we gisteren van de Graafschap verloren hebben

Hevve we oek, alleen niet gister...

Ik vond het weer een partij vreemde wissels gisteren.. speel nou gewoon met rosheuvel en narsingh zodat de opties voor dreiging groter wordt. Je ziet dat we weer ontzettend weinig creëren en dat zit hem met name in de manier van spelen. Ik vond de inzet gisteren prima, maar je maakt het de tegenstander met 2 echte aanvallers  te eenvoudig. Je zag heel af en toe met een opkomende Vytas dat het goed is om gevaar te stichten op beide kanten. Hier krijgt B ook meer ruimte dan gisteren het geval was.

Henkie moet ophouden met hocus pocus opstellingen... speel nou gewoon met echte snelle vleugelspelers of je moet 4-4-2 willen spelen op de counter, maar eigenlijk vind ik Cambuur momenteel erg zwak in de omschakeling bij bal bezit. Alles strand bij de 16.. Het duurt te lang, ballen worden niet altijd in de loop gegeven en dat geeft de tegenstander alle tijd om achterin te herpakken en ruimtes onmogelijk te maken.

Henkie mut aan de bak met de omschakeling in balbezit.. Stel de hoefdraad gewoon een x op.. We hebben 4 man die aanvallend op de flank kunnen spelen, zet een speler waar hij het beste tot zijn recht komt.

Wat Lachman betreft.. Prima aanwinst, moet even wennen maar daar staat iemand en kan volgens mij ook wel lekker opkomen, zoals Leeuwin dat ook deed bij eens.

Volgende week belangrijke pot... zeker na de resultaten van gisteren..

vialli

Su mutte us un keer van afstand knalle op die goal, su breie soms feuls te lang.

Shar

Citaat van: vialli op januari 17, 2016, 12:19:50
Su mutte us un keer van afstand knalle op die goal, su breie soms feuls te lang.
Het gekke is, als je de spelers hoort (in ieder geval Lachman en Van de Streek) dan vinden ze dat zelf ook. Zeker ook met zulke weersomstandigheden geven ze aan.  Ik vraag me dan af, waarom doen ze dat dan ook niet gewoon?

PePe

Ik vond het gisteren een beste pot, alleen in en rond de 16 werd er te weinig gecreëerd.
Veel inzet, en een hele goede Monteiro. (ga zo door)

Vedetski

Citaat van: PePe op januari 17, 2016, 12:39:07
Ik vond het gisteren een beste pot, alleen in en rond de 16 werd er te weinig gecreëerd.
Veel inzet, en een hele goede Monteiro. (ga zo door)

Ik had Van der Streek in deze pot, achteraf gezien, wel graag op nummer 10 zien spelen. Monteiro of Byrne kwamen (afwisselend) als nummer 10 vaak op de zestien meter en speelden de bal dan weer naar de zijkant, in plaats van gewoon op goal te schieten. Van der Streek is zo'n speler die dan wel durft uit te halen of een een-twee opzet met Ogbeche.
:koffie

Bankzitter

Vitesse speelde wel met 2 sterke  controleurs (Yeini / Nakamba), centraal duo sterk in de duels en 2 prima backs. Daar is niet makkelijk doorheen te komen, zeker als je een vleugel niet gebruikt.

sunderland

Die linksback word sowieso dik miljonair. Wat een goede die Japanner

Tanjajeah

Citaat van: legeips op januari 17, 2016, 11:52:55
Hevve we oek, alleen niet gister...

Ik vond het weer een partij vreemde wissels gisteren.. speel nou gewoon met rosheuvel en narsingh zodat de opties voor dreiging groter wordt. Je ziet dat we weer ontzettend weinig creëren en dat zit hem met name in de manier van spelen. Ik vond de inzet gisteren prima, maar je maakt het de tegenstander met 2 echte aanvallers  te eenvoudig. Je zag heel af en toe met een opkomende Vytas dat het goed is om gevaar te stichten op beide kanten. Hier krijgt B ook meer ruimte dan gisteren het geval was.

Henkie moet ophouden met hocus pocus opstellingen... speel nou gewoon met echte snelle vleugelspelers of je moet 4-4-2 willen spelen op de counter, maar eigenlijk vind ik Cambuur momenteel erg zwak in de omschakeling bij bal bezit. Alles strand bij de 16.. Het duurt te lang, ballen worden niet altijd in de loop gegeven en dat geeft de tegenstander alle tijd om achterin te herpakken en ruimtes onmogelijk te maken.

Henkie mut aan de bak met de omschakeling in balbezit.. Stel de hoefdraad gewoon een x op.. We hebben 4 man die aanvallend op de flank kunnen spelen, zet een speler waar hij het beste tot zijn recht komt.

Wat Lachman betreft.. Prima aanwinst, moet even wennen maar daar staat iemand en kan volgens mij ook wel lekker opkomen, zoals Leeuwin dat ook deed bij eens.

Volgende week belangrijke pot... zeker na de resultaten van gisteren..

Volgens mij heb je eea gemist deze week. Narsingh speelde niet, omdat hij 'disiplinair' geschorst was. Had te weinig inzet getoond op de trainingen. Dat is toch een meer dan plausibele reden om hem niet op te stellen?

Hoefdraad komt terug van een zeer zware blessure en zal om die reden tot eind januari eerst ritme opdoen in het beloftenteam.
Klinkt ook zeer logisch.

Kritiek is prima, maar wees dan wel op de hoogte van de feiten.

denistel

Citaat van: Vedetski op januari 17, 2016, 12:46:34
Ik had Van der Streek in deze pot, achteraf gezien, wel graag op nummer 10 zien spelen. Monteiro of Byrne kwamen (afwisselend) als nummer 10 vaak op de zestien meter en speelden de bal dan weer naar de zijkant, in plaats van gewoon op goal te schieten. Van der Streek is zo'n speler die dan wel durft uit te halen of een een-twee opzet met Ogbeche.

al1 vd streek komt techniek en snelheid te kort om daar te komen.byrne is toch een hele andere nummer 10 dan vd streek.

legeips

Citaat van: Tanjajeah op januari 17, 2016, 13:46:47
Volgens mij heb je eea gemist deze week. Narsingh speelde niet, omdat hij 'disiplinair' geschorst was. Had te weinig inzet getoond op de trainingen. Dat is toch een meer dan plausibele reden om hem niet op te stellen?

Hoefdraad komt terug van een zeer zware blessure en zal om die reden tot eind januari eerst ritme opdoen in het beloftenteam.
Klinkt ook zeer logisch.

Kritiek is prima, maar wees dan wel op de hoogte van de feiten.

Hoefdraad kan inmiddels gewoon een helft spelen!
En dat gelul  over weinig inzet tonen is een keuze van Henkie, maar ik doelde meer op het feit dat je zelfs met het inbrengen van Narsingh niet met 2 buitenspelers gaat spelen.\

En dan daarna nog Dammers inbrengen :?


okkele

zijn aanvals-verleden natuurlijk.
maakt geen reet uit of je 0-1 of 0-2 verliest,je moet toch wat proberen.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.