Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:51:44

Vorige topic - Volgende topic

jeff

Citaat van: Dokkumer op januari 15, 2016, 20:18:33
Timmie klootzak, wanneer heb jij poelie's account gehackt?
Doe er wat aan Administrator  :zweep

Dokkumer

Citaat van: jeff op januari 15, 2016, 20:31:54
Doe er wat aan Administrator  :zweep
Ik Twatter wel even met de echte poelie, dan nemen we samen gepaste maatregelen.
Ik ban T. en hij liquideert hem :devil

wiekie1969

Het is over en uit. Bedankt en tot ziens.

Maar goed, iedereen houdt zijn bek weer op dit hypocriete forum.

Dokkumer

Vertel dan eens hoe het precies zit volgens jou, in plaats van hier wat losse kreten neer te klappen...
Man je doet het overkomen alsof we gisteren van de Graafschap verloren hebben

De Gast

Je ken volgende week niet zo starten Henkie, zoveel is wel duidelijk. Het was weer ouderwets brei voetbal.

Bill Shankly

We waren vleugellam.  Vooral links.   Henk had wel iets eerder mogen ingrijpen.

hobbes

Citaat van: wiekie1969 op januari 17, 2016, 04:48:33
Het is over en uit. Bedankt en tot ziens.

Maar goed, iedereen houdt zijn bek weer op dit hypocriete forum.

Tot ziens? Ga je ons eindelijk verlaten?

Bankzitter

Eerlijk gezegd kan ik de tactische vondsten ook niet altijd volgen, als je Peersman en vd Streek had omgedraaid was het ook niet eens veel slechter gegaan... . Ik krijg dan het idee dat er niet gekozen kon worden tussen Monteiro en vd Streek en dit er dan uitrolt. Dan toch liever Narsingh voorin (als Houtkoop en Hoefdraad niet fit zijn) of een handig spelertje als Masek.

roepieh

Wat je zegt, de ts durft geen echte keuzes te maken. Dat gerommel in de marge nu weer met peersman op rechts. Heb je hiarj toch voor gehaald? Maar nee dat is dan een week te vroeg want anders is de groep teveel verstoord.

We spelen eigenlijk nooit met de beste man op de juiste plek en dat ligt lang niet altijd aan de blessures... Ik heb t gevoel dat Henk teveel vriendjes wil zijn met alle spelers. Monteiro is een beetje de nieuwe barto. Die lijkt wel te moeten spelen ten koste van alles...

zeewolde

Hoop onzin. In het begin vond ik monteiro ook niks, maar was gisteren 1 van de beste op het veld, net als de laatste wedstrijden voor de winterstop.

En hoe goed is hiariej direct, is hij wedstrijdfit?

AL

Citaat van: roepieh op januari 17, 2016, 10:24:18
Wat je zegt, de ts durft geen echte keuzes te maken. Dat gerommel in de marge nu weer met peersman op rechts. Heb je hiarj toch voor gehaald? Maar nee dat is dan een week te vroeg want anders is de groep teveel verstoord.

We spelen eigenlijk nooit met de beste man op de juiste plek en dat ligt lang niet altijd aan de blessures... Ik heb t gevoel dat Henk teveel vriendjes wil zijn met alle spelers. Monteiro is een beetje de nieuwe barto. Die lijkt wel te moeten spelen ten koste van alles...

Monteiro behoort tot de beste 3 spelers.
Streek gewoon  bank. Eerst maar eens bal leren aannemen.

Bankzitter

#3341
Monteiro was wat ongelukkig soms, maar hij speelt nog maar net op dit niveau en dan zijn er soms wat inschattingsfouten tegen een sterk middenveld als Vitesse. Maar als hij net als Byrne nu gewend is aan het fysieke en snelheid van de eredivisie, kan het een prachtig spelertje voor ons zijn in de komende jaren.  Hij ziet het spel wel, heeft een prima techniek en veel inzet, dus alles wat nodig is om te slagen.

denistel

longen als 3 anderen die Monteiro is overal op het veld hoor mooi laten staan.

John Hiatt

Citaat van: zeewolde op januari 17, 2016, 10:26:47
Hoop onzin. In het begin vond ik monteiro ook niks, maar was gisteren 1 van de beste op het veld, net als de laatste wedstrijden voor de winterstop.

En hoe goed is hiariej direct, is hij wedstrijdfit?

Ja! Is fit en speelt volgende week!

zeewolde

Citaat van: John Hiatt op januari 17, 2016, 11:14:54
Ja! Is fit en speelt volgende week!
ik bedoel vooral dat de ts afweging gemaakt heeft, hoe fit hij was voor gisteren. En dat er ws vooral getraind was met peersman op rechtsback.