Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:51:44

Vorige topic - Volgende topic

legeips

Citaat van: okkele op januari 17, 2016, 15:32:39
zijn aanvals-verleden natuurlijk.
maakt geen reet uit of je 0-1 of 0-2 verliest,je moet toch wat proberen.

Is oek su, maar de wissels binne vaak alles of niets. Er zit weinig idee achter.. Ongeacht de spelopvatting of de stand...
Krijg ook een beetje jeuk van Henkie zijn opmerking dat we het enkel met strijd moeten gaan doen. Strijd is altijd een must, maar een beetje een idee en tactiek is op dit niveau essentieel..

Volgende week Ado maar over de knie leggen... Want daarna mutte we naar angstgegner AZ..

Bankzitter

Dat is inderdaad best raar, ook commentaar rond de wedstrijd wordt altijd gezegd dat we een vechtploeg hebben.  Dan denk ik meer aan fysiek sterke voetballers en een gemeen tikkie hier en daar, maar zulke spelers halen we juist bijna niet. Natuurlijk moet er afgejaagd worden en geeft iedereen 100%, maar we hebben een ploeg die het toch vooral van combinatievoetbal moet hebben.

Vlampiep

Citaat van: legeips op januari 17, 2016, 15:40:55
Is oek su, maar de wissels binne vaak alles of niets. Er zit weinig idee achter.. Ongeacht de spelopvatting of de stand...
Krijg ook een beetje jeuk van Henkie zijn opmerking dat we het enkel met strijd moeten gaan doen. Strijd is altijd een must, maar een beetje een idee en tactiek is op dit niveau essentieel..

Volgende week Ado maar over de knie leggen... Want daarna mutte we naar angstgegner AZ..
Henk heeft gisteren voor de juiste tactiek gekozen en daardoor kwam Vitesse vak niet in hun spel.
Strijdlust is nodig om druk te zetten en bij het afjagen, wat goed aanwezig was op het middenveld.
Ook kan daarmee een gemis aan technische vaardigheid worden gecompenseerd.
Een dikke pluim dat Henk Dammers ook ingezet heeft als stormram,  want Dammers is van oorsprong spits.
Henk verdient een dikke pluim dat hij zijn mannen vaak het spel kon laten maken en dat tegen een ploeg waarvan meerdere spelers een marktwaarde vertegenwoordigen van 4 a 5 maal het gehele Cambuurteam.
Ik krijg jeuk van het eeuwige ongenuanceerde gezeur op Henk die als een van de beste trainer coaches van Nederland kan worden gekwalificeerd.
We zullen nog vaak aan hem terugdenken als hij zou gaan vertrekken aan het einde  van het seizoen.

Bill Shankly

Citaat van: Vlampiep op januari 17, 2016, 16:55:48
Henk heeft gisteren voor de juiste tactiek gekozen en daardoor kwam Vitesse vak niet in hun spel.
Strijdlust is nodig om druk te zetten en bij het afjagen, wat goed aanwezig was op het middenveld.
Ook kan daarmee een gemis aan technische vaardigheid worden gecompenseerd.
Een dikke pluim dat Henk Dammers ook ingezet heeft als stormram,  want Dammers is van oorsprong spits.
Henk verdient een dikke pluim dat hij zijn mannen vaak het spel kon laten maken en dat tegen een ploeg waarvan meerdere spelers een marktwaarde vertegenwoordigen van 4 a 5 maal het gehele Cambuurteam.







Nu verheerlijk je Henk imo wel teveel.
Ik vond de tactiek niet altijd juist.
Vd streek op de linksbuiten was niet juist.  Daardoor kwam er totaal geen dreiging van links.
En als hij er stond om diks op te vangen dan is dat ook (vooral tweede helft) redelijk mislukt
Die had 3 grote kansen tweede helft .
Dammers inbrengen vond ik ook goede zet alleen veel te laat.  Barto had ook eerder gemoeten om oorlog te maken.

Henk is prima vent en trainer voor ons maar soms wat onbegrijpelijk in de beslissingen



hobbes

Citaat van: legeips op januari 17, 2016, 15:40:55
Is oek su, maar de wissels binne vaak alles of niets. Er zit weinig idee achter.. Ongeacht de spelopvatting of de stand...
Krijg ook een beetje jeuk van Henkie zijn opmerking dat we het enkel met strijd moeten gaan doen. Strijd is altijd een must, maar een beetje een idee en tactiek is op dit niveau essentieel..

Volgende week Ado maar over de knie leggen... Want daarna mutte we naar angstgegner AZ..

AZ thuis hadden we moeten winnen als de goal van AZ afgekeurd was wegens hands

roepieh

Citaat van: Vlampiep op januari 17, 2016, 11:48:27
Beste vent, uit al jou gelul kan ik opmaken dat je of op een ander forum thuis hoort en alleen gestand van azijnzeiken hebt.
Monteiro is nu juist een van de spelers die op het middenveld snelheid brengt en een fantastische inzet en passes geeft.
Dit soort spelers zijn juist de krenten in de pap en moeten we koesteren.

:_schater al mijn gelul, met nadruk op al? Ik heb voor t eerst sinds weken 2 Posts gedaan dus wie lult hier nou dom  :_spank

We hoeven t ook niet eens te zijn hè, ik vind Peersman op rechts een noodgreep, als je dan een nieuwe speler huurt maar door speelt met je noodgreep dan spelen d'r andere krachten dan gewoon simpel de juiste poppetjes op de juiste plek te zetten. Dat is is wat ik aangeef, niet meer niet minder...t is maar net wat je wilt lezen he....  :proost


Dokkumer

Ik meende echt dat het over wiekie ging... Of jij bent ook al aan het klonen ;)

De Gast

#3367
Citaat van: Vlampiep op januari 17, 2016, 16:55:48
Henk heeft gisteren voor de juiste tactiek gekozen en daardoor kwam Vitesse vak niet in hun spel.
Strijdlust is nodig om druk te zetten en bij het afjagen, wat goed aanwezig was op het middenveld.
Ook kan daarmee een gemis aan technische vaardigheid worden gecompenseerd.
Een dikke pluim dat Henk Dammers ook ingezet heeft als stormram,  want Dammers is van oorsprong spits.
Henk verdient een dikke pluim dat hij zijn mannen vaak het spel kon laten maken en dat tegen een ploeg waarvan meerdere spelers een marktwaarde vertegenwoordigen van 4 a 5 maal het gehele Cambuurteam.
Ik krijg jeuk van het eeuwige ongenuanceerde gezeur op Henk die als een van de beste trainer coaches van Nederland kan worden gekwalificeerd.
We zullen nog vaak aan hem terugdenken als hij zou gaan vertrekken aan het einde  van het seizoen.

Met vd Streek op links en Rosheuvel op rechts 4-3-3 spelend kies je duidelijk niet voor een goede tactiek. We waren vleugellam. Het is niet te hopen dat we zondag zo starten want het levert niks op. De spelers zijn te zwak voor die posities en Ogbeche staat zo op een eiland.

Het wordt tijd dat onze trainer het hele 4-3-3 de prullenbak in flikkert en het geld wat in matige buitenspelers wordt gestoken investeert in andere posities.

Bankzitter

Ik ben bang dat we altijd 4-3-3 blijven spelen. Het is wel jammer dat we geen 2e spelsysteem beheersen, dat maakt je minder voorspelbaar en flexibeler.

Ik hoop echt dat we vanaf volgende week elke week met dezelfde elf gaan starten. Als er eentje niet is dan gewoon een vaste logische vervanger op zijn eigen positie in de basis. Het lijkt me voor spelers ook veel fijner om duidelijkheid te hebben. Vooral voor de buitenspelers lijkt het me waardeloos als er een spits of middenvelder op jouw positie wordt opgesteld. We kunnen inmiddels ook bijna alle posities goed bezetten.

Nienhuis/Zienstra
Hiareej/Peersman/Anderson
Lachman/Dammers
vd Laan/ Lachman/Peersman
Vytas/Peersman/vd Laan

Bakker/Overgoor/Hiareej
Monteiro/ vd Streek/Bakker
Byrne/vd Streek / Masek

Narsingh/Rosheuvel/Hoefdraad
Ogbeche/Barto/Bersiha
Houtkoop/Hoefdraad/Narsingh/Ogbeche

De namen maken niet zoveel uit, zolang spelers maar weten op welke posities ze zich moeten richten en dan mogen ze het verder uitvechten voor hun plek.

Vlampiep

Citaat van: roepieh op januari 17, 2016, 21:12:55
:_schater al mijn gelul, met nadruk op al? Ik heb voor t eerst sinds weken 2 Posts gedaan dus wie lult hier nou dom  :_spank

We hoeven t ook niet eens te zijn hè, ik vind Peersman op rechts een noodgreep, als je dan een nieuwe speler huurt maar door speelt met je noodgreep dan spelen d'r andere krachten dan gewoon simpel de juiste poppetjes op de juiste plek te zetten. Dat is is wat ik aangeef, niet meer niet minder...t is maar net wat je wilt lezen he....  :proost
Proost vriend en hopelijk volgende week een partij waar wij beide lyrisch over kunnen zijn. :y

John Hiatt

Het lijkt erop dat Van der Looij bij Groningen gaat blijven.

zeewolde

Henk, 2 simpel trainbare dingen:

1. Bij corner tegenstander hou je 1, snelle speler voorin.
2. Minder gebrei rond de 16, sneller afspelen, sneller schieten.

mindra

Narsingh brengen als je 1-0 voorstaat en niet 2-1 achter. Je weet dat ado vol gas gaat geven na rust. Op de counter is narsingh gevaarlijk. Maar dat ziet onze ts niet.

DayDreamer

Wanneer kunnen wij eens een tactisch hoogstandje verwachten, die andere Henk had een meesterzet.

Destroyer

had in de 2e helft een 442 verwacht, helaas. Dicht gooien de bende!
** Poolwinner 18/19 - 21/22