Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:51:44

Vorige topic - Volgende topic

denistel

denk zelf al tijden dat henk de jong na dit seizoen weg gaat. als ie ons ook dit 3e jaar in de ere div houdt

dan is dat gewoon super ik zou niet weten welke uitdaging hij hier dan nog heeft.mede wetende
dat je financieel altijd moet passen en meten en afwachten of de je de beoogde spelers kan halen.

voor mij hoeft hij absoluut niet weg hoor.maar weer eens een nieuw gezicht voor de groep
kan ook positief werken. uiteraard wel een trainer die ook aantrekkelijk voetbal wil laten zien.

SCCdrachten

Ben het met je eens Otto... Heb lang gedacht dat Henk zou weggaan maar krijg het gevoel dat er nog een jaartje aanvast word geplakt.. En dat heeft niks te maken met degraderen of handhaving maar met interesse van andere clubs

sccambuurlwdd

Als Henk volgend jaar ergens een financiële klapper kan maken, dan is hem dat van harte gegund. Hoop alleen niet dat hij naar een van de twee andere noordelijke clubs vertrekt  :zweep

poelie-lwd

Joehoe! Hij gaat naar Groningen!! Hoe vaak moet ik dat nu nog zeggen!  :_schater
Iedereen heeft recht op mijn mening.

gewoon een fan

Citaat van: poelie-lwd op januari 15, 2016, 08:22:02
Joehoe! Hij gaat naar Groningen!! Hoe vaak moet ik dat nu nog zeggen!  :_schater

Poelie, één Groningen orakel is hier wel genoeg hoor  :insane

vialli

Ze houden die vd Looi niet voor niets aan het lijntje.

DayDreamer

Citaat van: vialli op januari 15, 2016, 08:29:19
Ze houden die vd Looi niet voor niets aan het lijntje.

Dat dacht ik ook toen ik het las.

John Hiatt

Of samen met Verbeek naar Twente.

hobbes

Twente? Dan ben je wel erg op zoek naar een uitdaging.

vialli

Citaat van: hobbes op januari 15, 2016, 09:10:30
Twente? Dan ben je wel erg op zoek naar een uitdaging.

Ja, en dan net als van den Belt gelijk de ziektewet in.

poelie-lwd

Citaat van: John Hiatt op januari 15, 2016, 08:50:43
Of samen met Verbeek naar Twente.

Is ook niet onmogelijk maar vooralsnog hou ik het bij FCG.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Tanjajeah

Cambuur verlengt het contract met Henk de Jong vooralsnog niet.
FC Groningen verlengt het contract van vd Looi vooralsnog niet.
Het is dus heel goed denkbaar dat Henk bij Groningen zit volgend seizoen. Volgens mij is Nijland wel aardig gecharmeerd ook, van de Jong. Zou wel geweldig balen zijn als het gebeurt!

sunderland

Ik denk dat ook Groningen even afwacht hoe zij gaan starten. Als dat goed is blijft vd looi daar. Hij heeft heel veel crediet op gebouwd met die beker

sunderland

Maar waarom al die speculaties terwijl henk aangeeft dat het eigenlijk rond is maar dat er nog even een slag om de arm word gehouden

Dokkumer

Citaat van: poelie-lwd op januari 15, 2016, 08:22:02
Joehoe! Hij gaat naar Groningen!! Hoe vaak moet ik dat nu nog zeggen!  :_schater
Timmie klootzak, wanneer heb jij poelie's account gehackt?