Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:51:44

Vorige topic - Volgende topic

CambuurPortaal

Citaat van: zeewolde op januari 11, 2016, 08:04:09
Dus van de laatste 2 competitie wedstrijden hebben we nu weer 3 geblesseerde basisspelers.....
het zit echt mee dit seizoen.

Wie zijn geblesseert?
CambuurPortaal
Opgericht 2016 voor alle nieuwtjes en weetjes!

el haj

Citaat van: CambuurPortaal op januari 11, 2016, 13:36:30
Wie zijn geblesseert?

Beter lezen Daantje; VD Laan, Dammers en Peersman. Praktisch de hele basis-verdediging dus.  :X

scc-aaron


El Ma-kri-niii

Citaat van: el haj op januari 11, 2016, 13:47:09
Beter lezen Daantje; VD Laan, Dammers en Peersman. Praktisch de hele basis-verdediging dus.  :X
Maar hopen dat ze terug komen, anders staat Heerings zaterdag nog in de basis ook. Gelukkig is het nog maar maandag.

Dokkumer

En anders gewoon met Hiariej, Lachman, Peersman, Vytas (vrnl) beginnen. Is op vd Laan na waarschijnlijk ook wel de beoogde basisdefensie lijkt me.

Peersman is zaterdag echt wel weer fit. Die staat zelfs met een gebroken been nog wel in het veld

CambuurPortaal

Citaat van: el haj op januari 11, 2016, 13:47:09
Beter lezen Daantje; VD Laan, Dammers en Peersman. Praktisch de hele basis-verdediging dus.  :X

Aii ik ruik een basisplaats voor Lachman en Hiariej
CambuurPortaal
Opgericht 2016 voor alle nieuwtjes en weetjes!

El Ma-kri-niii

Hiariej moet eerst maar eens definitief worden. Zou mooi zijn als dat vandaag al lukt, dan kan hij morgen twee keer meetrainen.

Utekleitrokken

Citaat van: dennisw8 op januari 10, 2016, 21:18:42
Bist Henk de Jong sien broer seker

En jij z'n flauwe buurmeisje?

ruubmac

Citaat van: Dokkumer op januari 11, 2016, 15:25:32
En anders gewoon met Hiariej, Lachman, Peersman, Vytas (vrnl) beginnen. Is op vd Laan na waarschijnlijk ook wel de beoogde basisdefensie lijkt me.

Peersman is zaterdag echt wel weer fit. Die staat zelfs met een gebroken been nog wel in het veld

Mits fit zou ik toch liever voor vd laan kiezen ipv Peersman, maar ik ben gelukkig geen trainer  ;)

Dokkumer

Citaat van: ruubmac op januari 11, 2016, 16:26:51
Mits fit zou ik toch liever voor vd laan kiezen ipv Peersman, maar ik ben gelukkig geen trainer  ;)
Dat zeg ik toch? Op vd Laan na de beoogde basisdefensie. En als je me een beetje volgt op het forum weet je hoe ik denk over Tinus als linksback ;)
Ik ga er vanuit dat hij niet speelt omdat hij aangaf toch behoorlijk last te hebben.

ace1974

gaat wel spelen denk ik   :y :y :y

morgen weer trainen !!!   :scc :scc

Jelke

Gaat onze henkie ook verlengen?

okkele

henkie.....jezus man.
alfonsje?
stanleytje?
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Dokkumer

Dweiltje
Jurrietje
Roytje
Dickie
Robje
Gertje
Hannie
Fritzie
Nielsje
Theootje
Robbie
Sandortje
Simontje
Theootje
Henkie
Nolletje
Attie
Leootje
Arietje
Pietje
Jantje


okkele

best dr maar vroeg bij niet?
denkst dr even om dat we hier niet naar die psv-periode gaan met vaantje,breukie en gijpie?

:koffie met een koekje.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.