Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:51:44

Vorige topic - Volgende topic

de Schoot

Nieuwe assistent kopen????
WIJ HEWWE GEEN GELD!!!

NRG

Citaat van: DayDreamer op november 10, 2015, 15:07:43
Zal wel veel meer aan de hand wezen, wat moet je nu met zo'n summier persbericht.

Als het puur alleen is omdat je er iemand met een andere kijk bij wil hebben vraag ik me af of je zo wel goed handelt. Je krijgt alleen maar wrijving zo binnen de TS.
Ik denk ook dat dit het begin van het einde is, kan me niet voorstellen dat Henk hier blij mee is, dat zijn 2 handen op 1 buik, dit gaat nog een naar staartje krijgen denk ik.


Wat je zelf zegt, summier persbericht. Lastig om conclusies te trekken. Misschien is alles in goed overleg gegaan met Sandor en Henk. Misschien ook niet..

DayDreamer

Sandor van der Heide non-actief gezet bij Cambuur: "Dit nieuws sloeg in als een bom. Dit had ik echt niet zien aankomen."

Sandor van der Heide: "Henk de Jong is ook absoluut niet blij met deze beslissing. Heb hem gezegd dat hij niet moet stoppen

En het was zo rustig rond onze club, buiten het sportieve om. ;(

moodygrunn

Citaat van: DayDreamer op november 10, 2015, 15:12:27
Sandor van der Heide non-actief gezet bij Cambuur: "Dit nieuws sloeg in als een bom. Dit had ik echt niet zien aankomen."

Sandor van der Heide: "Henk de Jong is ook absoluut niet blij met deze beslissing. Heb hem gezegd dat hij niet moet stoppen

En het was zo rustig rond onze club, buiten het sportieve om. ;(

Persbericht is wat anders blijkbaar als het citaat van V/d Heide (non-actief)

In Henk en Sandor we trust

NRG

Citaat van: DayDreamer op november 10, 2015, 15:12:27
Sandor van der Heide non-actief gezet bij Cambuur: "Dit nieuws sloeg in als een bom. Dit had ik echt niet zien aankomen."

Sandor van der Heide: "Henk de Jong is ook absoluut niet blij met deze beslissing. Heb hem gezegd dat hij niet moet stoppen

En het was zo rustig rond onze club, buiten het sportieve om. ;(


In dat geval denk ik einde Henk de Jong in de winterstop..
Als ie maar niet..

hobbes

Citaat van: DayDreamer op november 10, 2015, 15:07:43
Zal wel veel meer aan de hand wezen, wat moet je nu met zo'n summier persbericht.

Als het puur alleen is omdat je er iemand met een andere kijk bij wil hebben vraag ik me af of je zo wel goed handelt. Je krijgt alleen maar wrijving zo binnen de TS.
Ik denk ook dat dit het begin van het einde is, kan me niet voorstellen dat Henk hier blij mee is, dat zijn 2 handen op 1 buik, dit gaat nog een naar staartje krijgen denk ik.

Hangt er hoe het gegaan is. Wordt dit van boven opgelegd of is dit allemaal in overleg gegaan.

moodygrunn

Citaat van: NRG op november 10, 2015, 15:11:46

Wat je zelf zegt, summier persbericht. Lastig om conclusies te trekken. Misschien is alles in goed overleg gegaan met Sandor en Henk. Misschien ook niet..

Niet echt een fraaie zet. Als je al zo'n ingrijpende beslissing neemt om een clubicoon een andere (op het oog minder belangrijke) functie te zetten, mag je wel iets meer in zo'n persbericht vermelden. Anders zorgt het alleen nog maar voor meer vragen.

Wel een goede timing van het bestuur, om ongein niet naar buiten te brengen in de voorbereiding op een duel maar voor een interlandbreak.
In Henk en Sandor we trust

moodygrunn

Citaat van: hobbes op november 10, 2015, 15:16:23
Hangt er hoe het gegaan is. Wordt dit van boven opgelegd of is dit allemaal in overleg gegaan.

Van bovenaf opgelegd. Kan bijna niet anders. Anders was de verbazing bij Sandor er immers ook niet (zie citaat van Sander de Vries)
In Henk en Sandor we trust

okkele

bij de leeuwarder kutkrant zitten ze al met verharde piemeltjes te typen.
wat zal de kop worden?
"nu ook bestuurlijke chaos bij cambuur".
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

DayDreamer


denistel

2 trainers die precies het zelfde denken kan goed zijn maar kan ook verkeerd gaan.bijv tegen dkv
hoe kan het dat we daar zo dramatisch speelden en binnen de ts had niemand het aan zien komen.
dus daarom moet je juist iemand hebben die de zaken anders ziet en dat samen smeden.
niet twijfelend aan de kennis van sandor trouwens.

Bascambuur

Als De Jong en Vd Heide het er niet mee eens zijn is het een hele domme zet. Ik had het idee dat Vd Heide straks De Jong kon opvolgen als trainer, maar die kans is nu wel klein geworden.

DayDreamer

Citaat van: denistel op november 10, 2015, 15:21:34
2 trainers die precies het zelfde denken kan goed zijn maar kan ook verkeerd gaan.bijv tegen dkv
hoe kan het dat we daar zo dramatisch speelden en binnen de ts had niemand het aan zien komen.
dus daarom moet je juist iemand hebben die de zaken anders ziet en dat samen smeden.
niet twijfelend aan de kennis van sandor trouwens.

Ik snap wel dat ze wat willen forceren, ze denken immers hetzelfde. Ik vraag me alleen af wat voor consequenties dit heeft, niet alleen nu, maar ook voor de wat langere tijd.
Ze hebben het allebei niet zien aankomen. Je kan wel nagaan dat Henk de komende dagen behoorlijk gaat zitten piekeren, en gaat hij dan de handdoek niet gooien?. En wat gaat Sandor doen, misschien neemt hij dit bericht nu voor lief aan, maar wat als het allemaal wat gezakt is, zegt hij dan ook niet, zoek het lekker uit. En wat voor invloed heeft dit wel niet op eventuele contractverlenging Henk.

moodygrunn

Citaat van: Bascambuur op november 10, 2015, 15:26:58
Als De Jong en Vd Heide het er niet mee eens zijn is het een hele domme zet. Ik had het idee dat Vd Heide straks De Jong kon opvolgen als trainer, maar die kans is nu wel klein geworden.

In ieder geval onder dit bestuur
In Henk en Sandor we trust

Vlampiep

Als dit besluit zonder goed overleg met de betrokken partijen is genomen en deze zich hierin kunnen vinden, oké is mee te leven.
Als het bestuur de slechte resultaten wijt aan de incompetentie van de trainers, zal dit kunnen leiden tot de zelfde vrije val de NAC vorig jaar mee maakte.
Bestuurlijk gezien olie dom om onrust te creëren in deze fase waarin de club verkeert.
Dergelijke zaken doe je tijdens de winterstop waarin eventueel ook nieuwe spelers kunnen worden aangetrokken.
Maar sommige bestuurlijke ego's gaan verder dan het club belang en ik ben bang dat dit hier het geval zal zijn.
Hopelijk zit ik er volledig naast en hoop dat de rust niet is verstoord binnen het trainers gilde.