Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:51:44

Vorige topic - Volgende topic

moodygrunn

http://www.ad.nl/ad/nl/5610/Eredivisie/article/detail/4183148/2015/11/10/Van-der-Heide-direct-weg-als-assistent-van-SC-Cambuur.dhtml

Cambuur heeft per direct afscheid genomen van assistent-trainer Sandor van der Heide. Hij blijft wel betrokken bij de club. Van der Heide richt zich voor Cambuur nu op het maken van analyses en de scouting.

,,Er moet binnen de technische staf meer ruimte zijn voor andere competenties", zegt voorzitter Ype Smid in het persbericht, dat Cambuur dinsdagmiddag online zette.   De laatste weken klonken er geluiden dat de invloed van Van der Heide

bij de eerste selectie (te) groot zou zijn.
Het 37-jarige clubicoon spreekt dat fel tegen. ,,Henk de Jong en ik vullen elkaar juist altijd goed aan", zegt Van der Heide. ,,Hij is dan ook absoluut niet blij met de beslissing van de directie om mij aan de kant te zetten. Ik heb Henk gezegd dat hij niet moet stoppen als hoofdtrainer van Cambuur." 

,,Ik begrijp er niets van. Heb nooit een gesprek met de club gehad dat het niet goed ging," besluit Van der Heide. ,,Ik moest vanochtend opeens bij de directie op kantoor komen. Het nieuws dat zij vertelden sloeg in als een bom. Dit zag ik echt totaal niet aankomen."
In Henk en Sandor we trust

NRG

Ben benieuwd wie ze dan nu uit de hoge hoed toveren

scclwd

Kl**tzak Ype Smid. Wat een ongelooflijk domme zet. Sandor wordt geslachtofferd. En Henk is hier absoluut niet blij mee. Die blijft ook niet lang meer. Ontsla dan Vd Vegt door zijn aankoopbeleid. Nee, dit slaat werkelijk nergens op.

Collingwood

Nou, dit is inderdaad zeer onverwacht. Hopelijk pakt het goed uit, maar de voortekenen zijn niet goed (Sandor en Henk ontevreden). Benieuwd wie de nieuwe assistent-trainer wordt.
Kalmte alleen kan u redden.

John Hiatt

Citaat van: Casuals-lwd op november 10, 2015, 15:02:37
Als er zelfs het gouden duo word geswitched dan zie ik het somber in.

Gouden duo? Pardon? Hoeveel overwinningen de laatste tijd?

DayDreamer

VD Vegt: "Wij denken dat Henk de Jong meer in zijn kracht komt met deze beslissing" (1/2)

Jan Bruin blijft gewoon aan, maar Cambuur hoopt daarnaast nog 2! 'complementaire' assistenten te vinden.

moodygrunn

Wiebe de Vries ‏@wiebe_de_vries now44 seconds ago

Jan Bruin blijft gewoon aan, maar Cambuur hoopt daarnaast nog 2! 'complementaire' assistenten te vinden.
Wiebe de Vries ‏@wiebe_de_vries now23 seconds ago

VD Vegt: "Wij denken dat Henk de Jong meer in zijn kracht komt met deze beslissing" (1/2) #CAMBUUR
Wiebe de Vries ‏@wiebe_de_vries now1 minute ago

Henry vd Vegt over VD Heide: "We hebben gekeken naar processen en hoe staf werkzaam is. Sandor drukte zijn stempel." (1/2)
#cambuur
In Henk en Sandor we trust

MI 81-96

Het zal wel aan mij liggen maar sinds die vd Vegt hier zit hebben we geen wedstrijd meer gewonnen en zakken we zowel sportief als nu qua sfeer binnen de club de diepte in. Ben bang dat dit een averechts effect heeft.

MI 81-96

Citaat van: DayDreamer op november 10, 2015, 15:40:36
VD Vegt: "Wij denken dat Henk de Jong meer in zijn kracht komt met deze beslissing" (1/2)

Was misschien verstandig geweest om dit eerst even met Henk zelf te bespreken.

Jan Bruin blijft gewoon aan, maar Cambuur hoopt daarnaast nog 2! 'complementaire' assistenten te vinden.

Collingwood

Misschien iemand er bij die de verdediging wat beter neer kan zetten?
Kalmte alleen kan u redden.

Bascambuur

Citaat van: moodygrunn op november 10, 2015, 15:40:43
Wiebe de Vries ‏@wiebe_de_vries now44 seconds ago

Jan Bruin blijft gewoon aan, maar Cambuur hoopt daarnaast nog 2! 'complementaire' assistenten te vinden.
Wiebe de Vries ‏@wiebe_de_vries now23 seconds ago

VD Vegt: "Wij denken dat Henk de Jong meer in zijn kracht komt met deze beslissing" (1/2) #CAMBUUR
Wiebe de Vries ‏@wiebe_de_vries now1 minute ago

Henry vd Vegt over VD Heide: "We hebben gekeken naar processen en hoe staf werkzaam is. Sandor drukte zijn stempel." (1/2)
#cambuur
Dus een nobody als Vd Vegt die net een paar maanden bezig is gaat nu de TS uit elkaar halen, terwijl er nooit gesproken is over zaken die anders moeten? Wanbeleid.

Vlampiep

Ik begrijp nu dat dit besluit buiten Sandor en Henk is genomen.
Hiermee heeft dit bestuur zich volledig ongeloofwaardig gemaakt en de verantwoordelijken kunnen wat mij betreft direct hun functie neerleggen.
Onbetrouwbare ego's die een verdere samenwerking met onze trainers onmogelijk maken.
Door dit soort waardeloze bestuurlijke strapatsen, glijdt onze mooie club af naar de biercompetitie.
Om te beginnen Ype en Van der Vegt, bureau opruimen en opzouten en absoluut ver weg blijven van de club.

DayDreamer

Misschien / hopen dat het goed uitpakt, Henk weer leeg in de kop en punten pakken. Wel in een goede periode dit "nieuws". Eerst even geen wedstrijd nog.

Collingwood

Citaat van: Bascambuur op november 10, 2015, 15:47:15
Dus een nobody als Vd Vegt die net een paar maanden bezig is gaat nu de TS uit elkaar halen, terwijl er nooit gesproken is over zaken die anders moeten? Wanbeleid.

Volgens mij is dit besluit gezamenlijk genomen met het volledige bestuur en raad van commissarissen. Dat er van tevoren totaal geen overleg is geweest met Henk en Sandor vind ik ook zeer vreemd.
Kalmte alleen kan u redden.

DayDreamer

Citaat van: Vlampiep op november 10, 2015, 15:47:27
Ik begrijp nu dat dit besluit buiten Sandor en Henk is genomen.
Hiermee heeft dit bestuur zich volledig ongeloofwaardig gemaakt en de verantwoordelijken kunnen wat mij betreft direct hun functie neerleggen.
Onbetrouwbare ego's die een verdere samenwerking met onze trainers onmogelijk maken.
Door dit soort waardeloze bestuurlijke strapatsen, glijdt onze mooie club af naar de biercompetitie.
Om te beginnen Ype en Van der Vegt, bureau opruimen en opzouten en absoluut ver weg blijven van de club.

Is toch ook ergens logisch dat dit zonder hun besproken is, zo'n maatregel moet je wel abrupt nemen, met hun van gedachte wisselen heeft geen zin, want ze zullen het dan alleen maar voor elkaar opnemen. Als het echt zo is dat Sandor zijn stempel er behoorlijk op drukte kan je toch concluderen dat dat niet goed heeft uitgepakt.