Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:51:44

Vorige topic - Volgende topic

wiekie1969

Citaat van: denistel op november 08, 2015, 11:56:51
niks deugd van de ts hoorst mij niet zeggen maar vorige week was toch wel een dieptepunt hoor

tegen die adders en dan zo voor de dag komen dat is onbegrijpelijk en de opstelling was daar
mede debet aan toch.

De wedstrijd tegen die stronthappers is de ommekeer geweest. Let maar op!!!!!

Stiens

Wijzigingen in technische staf SC Cambuur

SC Cambuur heeft besloten om per heden wijzigingen aan te brengen in de technische staf.
Sandor van der Heide zal niet langer deel uitmaken van de technische staf als assistent-trainer. Hij wordt per direct toegevoegd aan het analyse en scoutingsteam van SC Cambuur.

Voorzitter Ype Smid: "We hebben de lijn van de 1e seizoenshelft 2014/2015 helaas niet kunnen voortzetten en hebben tot op heden een jaargang met weinig overwinningen en een beperkt aantal punten. Wij vinden dat binnen de technische staf meer ruimte moet zijn voor andere competenties en hebben het besluit genomen om daar verandering in aan te brengen. We zullen de technische staf met Henk de Jong als hoofdtrainer, op een zo kort mogelijke termijn complementeren."

RVC en directie SC Cambuur

NRG

Citaat van: Stiens op november 10, 2015, 14:30:40
Wijzigingen in technische staf SC Cambuur

SC Cambuur heeft besloten om per heden wijzigingen aan te brengen in de technische staf.
Sandor van der Heide zal niet langer deel uitmaken van de technische staf als assistent-trainer. Hij wordt per direct toegevoegd aan het analyse en scoutingsteam van SC Cambuur.

Voorzitter Ype Smid: "We hebben de lijn van de 1e seizoenshelft 2014/2015 helaas niet kunnen voortzetten en hebben tot op heden een jaargang met weinig overwinningen en een beperkt aantal punten. Wij vinden dat binnen de technische staf meer ruimte moet zijn voor andere competenties en hebben het besluit genomen om daar verandering in aan te brengen. We zullen de technische staf met Henk de Jong als hoofdtrainer, op een zo kort mogelijke termijn complementeren."




RVC en directie SC Cambuur


verrassend..
Arne Slot terug bij de eerste selectie, of wordt er iemand van buiten af aangetrokken..

El Ma-kri-niii

Ik denk dat er iemand van buitenaf bij komt. Als Arne Slot bij de TS zou aansluiten, denk ik dat dat nu al wel bekend was gemaakt.

DayDreamer


DayDreamer

Citaat van: El Ma-kri-niii op november 10, 2015, 14:51:43
Ik denk dat er iemand van buitenaf bij komt. Als Arne Slot bij de TS zou aansluiten, denk ik dat dat nu al wel bekend was gemaakt.

Dat denk ik ook wel ja. Vind dit nogal drastisch, ook omdat er nog helemaal geen vervanger is.

NRG

Citaat van: El Ma-kri-niii op november 10, 2015, 14:51:43
Ik denk dat er iemand van buitenaf bij komt. Als Arne Slot bij de TS zou aansluiten, denk ik dat dat nu al wel bekend was gemaakt.


Een ervaren rot naast Henk de Jong?
Klinkt ook als een motie van wantrouwen.

DK

#2647
begin van het einde denk ik... ik dacht dat Henk en Sandor een eenheid waren.. :  http://www.lc.nl/sport/cambuurduo-twee-zielen-een-gedachte-18940783.html

oftewel, dan is Henk ook aan zijn laatste maanden bezig..

hobbes

Citaat van: DK op november 10, 2015, 14:57:14
begin van het einde denk ik... ik dacht dat Henk en Sandor een eenheid waren.. oftewel, dan is Henk ook aan zijn laatste maanden bezig..

Misschien juist omdat het zo'n eenheid is. Misschien komt er iemand die er wat anders tegen aankijkt en wat tegengas geeft.

moodygrunn

Citaat van: DK op november 10, 2015, 14:57:14
begin van het einde denk ik... ik dacht dat Henk en Sandor een eenheid waren.. oftewel, dan is Henk ook aan zijn laatste maanden bezig..

Ja dat is een kant van de medaille. De andere is dat er te weinig wrijving/frictie is. Iedereen is het constant met elkaar eens. Was Sandor de tacticus binnen de TS eigenlijk?
"zonder wrijving geen glans"

Ik geloof niet dat HdJ aan zn laatste maanden bezig is. Althans, niet vanwege deze reden.
In Henk en Sandor we trust

Casuals-lwd

Als er zelfs het gouden duo word geswitched dan zie ik het somber in.

moodygrunn

Citaat van: DayDreamer op november 10, 2015, 14:52:19
Dat denk ik ook wel ja. Vind dit nogal drastisch, ook omdat er nog helemaal geen vervanger is.

Wim Jonk?
In Henk en Sandor we trust

El Ma-kri-niii

Ik heb weleens gehoord: In een bestuur waar twee mensen het met elkaar eens zijn, is er één overbodig. Wellicht werkt dit net wel zo voor een technische staf. Een frisse wind hoeft helemaal niet verkeerd te zijn. Zou Sandor nu de video-analyse gaan doen waar Arne Slot vorig jaar zo succesvol mee was?

Vlampiep

Jammer, want Sandor en Henk is een combinatie die zich heeft bewezen en de slechte resultaten vinden hun oorzaak in andere factoren.
Vanuit het bestuur had en misschien wel wat meer financiële ruimte gegeven of gezocht mogen worden voor het aantrekken van een speler zoals Fischer.
Henk is een gevoelsmens en dit zou best voor hem een aanleiding kunnen zijn om zijn conclusies hieruit te trekken in het aangaan van een nieuwe verbintenis met de club.
Bestuurlijk gezien niet handig.

DayDreamer

Zal wel veel meer aan de hand wezen, wat moet je nu met zo'n summier persbericht.

Als het puur alleen is omdat je er iemand met een andere kijk bij wil hebben vraag ik me af of je zo wel goed handelt. Je krijgt alleen maar wrijving zo binnen de TS.
Ik denk ook dat dit het begin van het einde is, kan me niet voorstellen dat Henk hier blij mee is, dat zijn 2 handen op 1 buik, dit gaat nog een naar staartje krijgen denk ik.