Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:51:44

Vorige topic - Volgende topic

John Hiatt

En jij gelooft Sandor volledig? Natuurlijk zijn er wel gesprekken geweest, dat gebeurt overal. Sandor probeert er een draai aan te geven. Het is wel de bedoeling dat Cambuur volgend jaar ook nog in d eredivisie speelt. En met dit duo had ik daar een hard hoofd in.

Bascambuur

Citaat van: Collingwood op november 10, 2015, 15:49:35
Volgens mij is dit besluit gezamenlijk genomen met het volledige bestuur en raad van commissarissen. Dat er van tevoren totaal geen overleg is geweest met Henk en Sandor vind ik ook zeer vreemd.
Weet ik, maar ging mij om die quote van Vd Vegt. Daarnaast zit er in de rest van het bestuur geen voetbalkennis, dus die hoef je niet serieus te nemen op dat gebied.

Casuals-lwd

Citaat van: John Hiatt op november 10, 2015, 15:40:22
Gouden duo? Pardon? Hoeveel overwinningen de laatste tijd?
Je kiest de zondebok uit. Sandor en Henk geven elke dag 110% om het maximale uit deze spelers te halen. Kwalitatief en kwantitatief zijn we gewoon jupiler.

666

V/d Vegt maar op non actief... Dikke passant.  :R
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

scclwd

En Sandor heeft niet eens een waarschuwing of gesprek vantevoren gehad. ONGELOOFLIJK. Wij als supporters moeten in opstand komen!!!

SCC-J

Citaat van: Collingwood op november 10, 2015, 15:49:35
Volgens mij is dit besluit gezamenlijk genomen met het volledige bestuur en raad van commissarissen. Dat er van tevoren totaal geen overleg is geweest met Henk en Sandor vind ik ook zeer vreemd.

Wie in het bestuur en rvc hebben verstand van voetbal?

Cambuur LWD

Ik hoor een gerucht dat de woning van Henk de Jong te koop staat?!?
Gaat ie ervanuit dat hij toch weggaat?

Wie kan dit bevestigen of ontkrachten?

moodygrunn

Citaat van: scclwd op november 10, 2015, 15:54:10
En Sandor heeft niet eens een waarschuwing of gesprek vantevoren gehad. ONGELOOFLIJK. Wij als supporters moeten in opstand komen!!!

En wat had in zo'n gesprek gezegd moeten worden:
"Sandor, jij mag je niet meer met ..(zelf invullen)... bemoeien, dat laat je voortaan aan HdJ over"
In Henk en Sandor we trust

michello

Citaat van: scclwd op november 10, 2015, 15:54:10
En Sandor heeft niet eens een waarschuwing of gesprek vantevoren gehad. ONGELOOFLIJK. Wij als supporters moeten in opstand komen!!!

Ja daar zitten we ook niet op te wachten... Mooi de rust bewaren. 
Slot naar de eerste selectie en dan maar een nieuwe trainer bij de beloften.

Bascambuur

De Jong zit in ieder geval straks opgescheept met een assistent die hij niet wil.  :thumbsup

NRG

Citaat van: Casuals-lwd op november 10, 2015, 15:53:17
Je kiest de zondebok uit. Sandor en Henk geven elke dag 110% om het maximale uit deze spelers te halen. Kwalitatief en kwantitatief zijn we gewoon jupiler.


Dat ze elke dag 110% geven is ook wel het minste wat je van ze mag verwachten. Maar soms is dat niet genoeg.
We kennen allemaal de ins en outs niet goed genoeg om echt een oordeel te vormen.
Het enige wat ik hoop is dat dit goed uit pakt voor de club. Want daar gaat het uiteindelijk om..

John Hiatt

Citaat van: Casuals-lwd op november 10, 2015, 15:53:17
Je kiest de zondebok uit. Sandor en Henk geven elke dag 110% om het maximale uit deze spelers te halen. Kwalitatief en kwantitatief zijn we gewoon jupiler.

Kijk eens wat verder. Sinds de winterstop draait Cambuur niet. Ook vorig jaar met een kwalitatief betere selectie. Dit seizoen worden we ook niet verwend. Hoe vaak klagen we hier niet over rare wissels, vreemde opstellingen? Dan moet je als bestuur en directie toch de vraag stellen: werkt dit nog?

NRG

Citaat van: Bascambuur op november 10, 2015, 15:57:34
De Jong zit in ieder geval straks opgescheept met een assistent die hij niet wil.  :thumbsup

Dat is wel een heel voorbarige conclusie.

scclwd

Citaat van: John Hiatt op november 10, 2015, 15:50:20
En jij gelooft Sandor volledig? Natuurlijk zijn er wel gesprekken geweest, dat gebeurt overal. Sandor probeert er een draai aan te geven. Het is wel de bedoeling dat Cambuur volgend jaar ook nog in d eredivisie speelt. En met dit duo had ik daar een hard hoofd in.
En dit is de oplossing? Laat het bestuur oprotten. Die hebben die Vd Vegt aangenomen. Hoe dom kun je zijn. En dan een assistent slachtofferen? Ze durfden Henk zeker niet te ontslaan. Sinds Vd Belt weg is worden de domste beslissingen genomen.

Galdiano

Sandor moet het als een kans zien.
Sandor lijkt te veel op Henk in denkwijze. Als we achter komen weten ze niet wat ze moeten.

Arne is een denker en een veel betere analist. Perfecte aanvulling.
Sandor kan mooi leren als analist en als scout. Daarna gaat hij gewoon Henk opvolgen op termijn  ;)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets