Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

Stiens

NEC toont belangstelling voor Ritzmaier
NEC biedt mogelijk een oplossing voor Marcel Ritzmaier. De Oostenrijkse middenvelder moet bij PSV rekening houden met een rol op het tweede plan.
De Nijmeegse club ziet in Ritzmaier een welkome versterking. De 22-jarige Oostenrijker, die in 2010 van Austria Kärnten naar PSV kwam, zou bij NEC de speeltijd kunnen krijgen die hem in Eindhoven niet gegeven zijn.

Mocht Ritzmaier daadwerkelijk vertrekken uit Eindhoven, dan hervat PSV de zoektocht naar een middenvelder aangezien trainer Phillip Cocu dan weer behoefte heeft aan versterking voor die linie.

ruubmac

Tsja, dit zou een goeie versterking zijn voor NEC.

PePe

Elvis Manu mag van Feyenoord uitzien naar een andere club. (hoeft niet op veel speeltijd te rekenen)

Dokkumer

Snap ik niet helemaal, heeft vooral in Europees verband toch belangrijke dingen gedaan. Ja ook veel kansen gemist, maar ook een paar heel belangrijke goals gemaakt!

En jammer maar helaas, wij hebben inmiddels Houtkoop ;)

zeewolde

Zal wel naar Stilem 2 gaan

Dokkumer

Citaat van: zeewolde op augustus 12, 2015, 15:18:57
Zal wel naar Stilem 2 gaan
Zijn daar al concrete aanwijzingen voor?

zeewolde

Citaat van: Dokkumer op augustus 12, 2015, 15:20:10
Zijn daar al concrete aanwijzingen voor?
Nee, maar zijn druk op zoek naar een linksbuiten. Lijkt me dat die wel snel zaken willen doen.

AL

Zou Manu hier heel graag zien.
Fysiek sterke speler met scorend vermogen.
Helaas zal er geen speler meer bijkomen voorin denk ik, al ben ik wel van mening dat het te dun is voorin op de vleugels.

zeewolde

Citaat van: AL op augustus 12, 2015, 15:42:52
Zou Manu hier heel graag zien.
Fysiek sterke speler met scorend vermogen.
Helaas zal er geen speler meer bijkomen voorin denk ik, al ben ik wel van mening dat het te dun is voorin op de vleugels.

Narsingh, Rosheuvel, Hoefdraad , Houtkoop en in geval van nood Masek of Ogbeche. Hoeveel vleugelspelers heb je nodig?

AL

#2379
Citaat van: zeewolde op augustus 12, 2015, 16:00:02
Narsingh, Rosheuvel, Hoefdraad , Houtkoop en in geval van nood Masek of Ogbeche. Hoeveel vleugelspelers heb je nodig?

Masek en Ogbeche zijn geen vleugelaanvallers.
Dan blijven er 4 over, waarvan Hoefdraad niet eerder dan na de winterstop minuten kan maken en maar de vraag is of hij het niveau dan aankan.

Tot de winterstop heb je dus 3 vleugels.
Van deze 3 zijn Narsingh en Houtkoop prima spelers, maar zal Narsingh de nodige wedstrijden missen vrees ik.
Rosheuvel valt mij behoorlijk tegen en moet veel rustiger worden (heeft totaal geen overzicht), ondanks dat hij wel dreigend is.

Op papier lijkt het dus vrij breed op de vleugels, maar ik denk dat we daar wel problemen kunnen verwachten.
Achterin is het natuurlijk nog kwetsbaarder.
Desondanks alle vertrouwen voor dit seizoen!!

speculeter

Manu kun je wel op de rechtsback kwijt.
Mooi mee op laten komen.

PePe

Manu huren, moet kunnen.

el haj

Sccleeuwarden had het in het selectie-topic over Oztürk als opvolger voor Reijnen. Aangezien die gast wel een bijzonder seizoen heeft meegemaakt vond ik het wel leuk om hier wat over 'm te melden. Een kleine bio:

Alim kwam uit de beloften van Cambuur/grunn (groningen-label). In z'n eerste jaar zat hij sporadisch bij de wedstrijdselectie, in de loop van 't seizoen vocht hij zich richting de bank en uiteindelijk zelfs een paar keer minuten makend. 't Tweede seizoen begon vergelijkbaar, dit keer was het echter al snel richting basis.
Aangezien Europese Turken bij Turkse BVO's bijzonder populair zijn (gebrekkige opleiding aldaar?) was er al snel belangstelling voor 'm.
Trabzonspor had geen moeite om de door ons vereiste bedrag te voldoen.
Oztürk is toen bij ons weggegaan voor 125.000 euro, een heel ander bedrag dan waar we nu onze centrale verdedigers voor kunnen verkopen!

Aldaar was 't allemaal kut met peren. In z'n eerste halfjaar zat hij maar één keer bij de wedstrijdselectie. Dat moest anders; hij werd bij de satellietclub gestald in de tweede laag van het Turkse voetbal en baalde van het onverzorgde voetbal. Ook daar was hij trouwens geen onbetwiste basisspeler. Gedesillusioneerd liet 'ie zijn contract ontbinden. Na een tijdje clubloos te zijn geweest ging 'ie aan de slag bij het Schotse Hearts of Midlothian, de club waar Mark de Vries die geweldige derby speelde. Voor degenen die het vergeten zijn, twee filmpjes. Ik embed degene met de beste kwaliteit maar éigenlijk moet je de link volgen naar Youtube; dat filmpje heeft echt legendarisch commentaar!  _O_

https://www.youtube.com/watch?v=BfJzBZjlz5A

Beter commentaar

Goed, verder over Oztürk. Bij Hearts speelde hij dus opnieuw in de twee competitie van een land. Hier was 'ie echter wel basisspeler, uitblinker zelfs.
De reden waarom ik MdV aanhaalde is de volgende; de eerste goal die Oztürk voor Hearts scoorde was namelijk ook in de derby met de Hibs -en niet zomaar één.

https://www.youtube.com/watch?v=e7uLMhMb_5w

Met nog drie goals en 36 optredens werd 'ie als speler van het jaar gekozen bij Hearts, ook scoorde hij de goal van het jaar (van de club). Nog indrukwekkender: hij zat ook in 't team van het jaar van de Championship. Na het kampioenschap is Öztürk verkozen tot aanvoerder. De man is inmiddels behoorlijk een held aan het worden, er is zelf een biertje naar hem vernoemd.

Met Öztürk als aanvoerder staat Hearts nu met negen uit drie bovenaan, twee punten los van Celtic. Een promovendus die verrast dus, net als wij. :)

Anyway, ik vind het altijd wel leuk om te zien hoe oud-spelers het doen, hoop dat anderen dat ook vinden anders heb ik dit voor niks zitten uittypen.  8P

Treb

Die Reijnen.. wat was dat een klasbak he.  8)

Lore

Citaat van: Treb op augustus 14, 2015, 02:54:37
Die Reijnen.. wat was dat een klasbak he.  8)

Wie? Is dat die speler die toen naar Utrecht is gegaan? Heb naar die transfer nooit meer wat van hem gehoord.