Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

Timmie

Citaat van: mugel op september 02, 2015, 19:21:40
Niemand nog?

http://is.gd/OcxsGS

Hoeveel is een paar ton? Logisch en verstandig? Wat denken jullie?

Logisch dat Cambuur hem liet blijven.
TS ziet hopelijk ook in dat het euvel niet achterin ligt, maar aanvallend..

Lore

Citaat van: mugel op september 02, 2015, 19:21:40
Niemand nog?

http://is.gd/OcxsGS

Hoeveel is een paar ton? Logisch en verstandig? Wat denken jullie?

Erg verstandig. Cambuur heeft elke speler dubbel en dwars nodig dit jaar!

V-man

Goeie beslissing Narsingh niet van de hand te doen. Kan mij herinneren dat vd Vegt aangaf "de Ridder wellicht in september weer te spreken". Zou mooi zijn "dit raspaardje"er ook weer bij te hebben. Kan mij moeilijk voorstellen dat er clubs zijn die ingaan op zijn, gelezen in de pers, exorbitante salariseisen (doe normaal juh).

Timmie

Citaat van: V-man op september 02, 2015, 22:33:41
Goeie beslissing Narsingh niet van de hand te doen. Kan mij herinneren dat vd Vegt aangaf "de Ridder wellicht in september weer te spreken". Zou mooi zijn "dit raspaardje"er ook weer bij te hebben. Kan mij moeilijk voorstellen dat er clubs zijn die ingaan op zijn, gelezen in de pers, exorbitante salariseisen (doe normaal juh).

Zou geweldig zijn, Daniel er weer bij! Beste speler die we vorig jaar hadden..
Volgens mij heeft hij nog veel contact met spelers van Cambuur!

sunderland

Citaat van: Timmie op september 03, 2015, 08:15:09
Zou geweldig zijn, Daniel er weer bij! Beste speler die we vorig jaar hadden..
Volgens mij heeft hij nog veel contact met spelers van Cambuur!
ja absoluut .2 goals en 2 assists geweldig .Vooral in uitwedstr hield hij zich uitstekend staande

Timmie

Citaat van: sunderland op september 03, 2015, 12:11:33
ja absoluut .2 goals en 2 assists geweldig .Vooral in uitwedstr hield hij zich uitstekend staande

Jij zag de kwaliteit niet van hem?

Wie was volgens jou de beste dan, vorig jaar?!..

AL

Citaat van: Timmie op september 03, 2015, 12:54:39
Jij zag de kwaliteit niet van hem?

Wie was volgens jou de beste dan, vorig jaar?!..

Reijnen! Dat was toch duidelijk?
Middenveld Mo en voorin vond ik Narsingh de beste.

Cor

Citaat van: Timmie op september 03, 2015, 12:54:39
Jij zag de kwaliteit niet van hem?

Wie was volgens jou de beste dan, vorig jaar?!..

Iedereen kent de kwaliteiten van de Ridder, het komt er echter maar zelden uit. Dat is wat Sunderland zegt. 2 goals en 2 assists, daar zou Scheepers op afgemaakt zijn

Timmie

Citaat van: Cor op september 03, 2015, 15:24:53
Iedereen kent de kwaliteiten van de Ridder, het komt er echter maar zelden uit. Dat is wat Sunderland zegt. 2 goals en 2 assists, daar zou Scheepers op afgemaakt zijn

Bij Bob zou ik op de banken staan mocht dst gebeuren..

mugel

Citaat van: V-man op september 02, 2015, 22:33:41
Goeie beslissing Narsingh niet van de hand te doen. Kan mij herinneren dat vd Vegt aangaf "de Ridder wellicht in september weer te spreken". Zou mooi zijn "dit raspaardje"er ook weer bij te hebben. Kan mij moeilijk voorstellen dat er clubs zijn die ingaan op zijn, gelezen in de pers, exorbitante salariseisen (doe normaal juh).

Alsjeblieft niet weer de Ridder. Ik snap snap niet dat er zoveel van hem gecharmeerd zijn. (voetballend bedoel ik)
Dan liever John Goossens. Die is ook nog transfervrij toch?

SCC

Veelzeggend: dit topic stond pas op pagina 3 en is ruim 4 maanden niet gebruikt.

Ik vind Barto geen spits nr1, maar wat moeten we blij zijn met zo'n selectiespeler. Dat interview op OA van gisteren....respect. Klasse instelling.
Bij Barto en Vytas heb ik beide zo'n gevoel. Eigenlijk net niet goed genoeg, maar een geweldige mentaliteit.

AL

Citaat van: SCC op september 12, 2015, 14:40:01
Veelzeggend: dit topic stond pas op pagina 3 en is ruim 4 maanden niet gebruikt.

Ik vind Barto geen spits nr1, maar wat moeten we blij zijn met zo'n selectiespeler. Dat interview op OA van gisteren....respect. Klasse instelling.
Bij Barto en Vytas heb ik beide zo'n gevoel. Eigenlijk net niet goed genoeg, maar een geweldige mentaliteit.

Juist door die geweldige mentaliteit vind ik zowel Vytas als Barto wel goed genoeg voor ons.
Barto zie ik overigens liever dan Ogbeche op dit moment.

De Gast

Barto verdiend zn kans inderdaad. Maar goed Henk houdt vertrouwen in Ogbeche, al heb ik geen idee waarop dat is gebaseerd.

SCC

Citaat van: AL op september 12, 2015, 15:22:11
Juist door die geweldige mentaliteit vind ik zowel Vytas als Barto wel goed genoeg voor ons.
Barto zie ik overigens liever dan Ogbeche op dit moment.
Ja, ik heb het onjuist verwoord. Normaliter vind ik ze geen basisspelers. Althans, voor het niveau welke we nastreven. Maar op dit moment, verdienen ze beide een basisplek.

Grijskijkert

Citaat van: SCC op september 12, 2015, 18:00:06
Ja, ik heb het onjuist verwoord. Normaliter vind ik ze geen basisspelers. Althans, voor het niveau welke we nastreven. Maar op dit moment, verdienen ze beide een basisplek.
En welk niveau streven we na? Directe handhaving heb ik begrepen,dus positie 15,dat niveau kunnen beide heren wel aan..
IN HENK WE TRUST!!!