Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

Sakas

Citaat van: Lore op augustus 14, 2015, 07:29:55
Wie? Is dat die speler die toen naar Utrecht is gegaan? Heb naar die transfer nooit meer wat van hem gehoord.
[/ quote]
:_schater :_schater
Laat sien ast foor Cambuur bist!

SCC

Was ook altijd gecharmeerd van Ozturk: sterk, lef, uitstraling...alles wat een CV nodig heeft. Maar als aanvoerder bij Hearts, zullen wij zijn salaris nooit kunnen overtreffen vrees ik.

PePe

Vandaag van 17:55 tot 19:15 op Fox Sport een documentaire over Marinus Dijkhuizen.

Timmie

Citaat van: PePe op augustus 20, 2015, 16:55:07
Vandaag van 17:55 tot 19:15 op Fox Sport een documentaire over Marinus Dijkhuizen.

Erg leuke doc moet ik zeggen. Interessant!
Zit daar wel op z'n plek denk iik

PePe

Wordt vandaag nog een keer herhaald.

fred

Vanavond afscheid van Etiënne Reijnen. Goede zaak, wat zal hij ons gaan missen  |:)

Timmie

Citaat van: fred op augustus 22, 2015, 15:31:18
Vanavond afscheid van Etiënne Reijnen. Goede zaak, wat zal hij ons gaan missen  |:)

Uuuh.. Wij hem!

HilversumOnTour

NEC huurt (!!!!!!!!!!!) Ritzmaier van PSV. Gemiste kans, had hem graag hier willen zien. Dacht dat hij alleen verkocht zou worden overigens

zeewolde


mindra

Willem 2 had intresse in reza.

Timmie


el haj

Verbazing bij El Makrini: ''Dat heb ik nergens anders meegemaakt''

Mohamed El Makrini heeft zijn eerste weken als speler van Odense BK achter de rug. De 28-jarige middenvelder, die afgelopen seizoen nog aanvoerder was van SC Cambuur, verbaast zich regelmatig in Denemarken. Zo legde hij onlangs dertien kilometer af in een competitiewedstrijd.

"Véél meer dan ik gemiddeld bij SC Cambuur haalde", vertelt El Makrini in Voetbal International. "Maar in Denemarken is het niet ongewoon. Hier gaat het voetbal op en neer, in een enorm hoog tempo en met veel fysieke duels.

El Makrini moet zich ook aanpassen qua houding. "Bij Odense hanteren ze de huisregels minder strikt dan in Nederland", meent hij. "Voor een thuiswedstrijd verzamelen we pas vijf kwartier voor de aftrap. In Nederland was dat al snel vier uur, opdat we op de club aten en onze rust zouden pakken. Verder was ik gewend dat de spelers stipt op tijd bij elkaar kwamen om gezamenlijk te lunchen. Nou, hier mag je na de training zelf bepalen wanneer je aanschuift."

De middenvelder kijkt ook op van het eten in Denemarken. "Na trainingen kun je gewoon een glas cola drinken en staat er af en toe een broodje shoarma op het menu. Dat heb ik nergens anders meegemaakt. Wat ik wel mis, is het typische Nederlandse eten: hagelslag, pindakaas en normaal brood. Hier zie je overal roggebrood; niet echt mijn ding", aldus El Makrini.

Bron: VI (via Cambuurfront)

PePe

Sander Fischer, het kan nog.

hobbes

Misschien heb ik het gemist, maar gaat Bizot nergens heen?

mugel

Niemand nog?

http://is.gd/OcxsGS

Hoeveel is een paar ton? Logisch en verstandig? Wat denken jullie?