Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

Collingwood

Hoort hier niet echt thuis, maar goed: Geert-Arend Roorda heeft een contract voor één seizoen getekend bij Dordrecht.
Kalmte alleen kan u redden.

speculeter

Alweer geblesseerd uitgevallen hoorde ik?

Galdiano

Citaat van: speculeter op juli 31, 2015, 21:06:54
Alweer geblesseerd uitgevallen hoorde ik?

Niet eens gestart aan de wedstrijd.  :zucht
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

speculeter

Dan moet er snel een buitenspeler bij!!

Collingwood

Deed uit voorzorg niet mee. Zat wel op de bank, dus een zware blessure zal het niet zijn. Ze zijn natuurlijk terecht heel voorzichtig met hem, dus hopelijk valt het mee en kan hij volgende week gewoon meedoen.
Kalmte alleen kan u redden.

SCC

Dat hij, in vorm en met ritme, van toegevoegde waarde is voor ons staat buiten kijf. Maar daar zit wel de bottleneck... Conditioneel en qua ritme komt hij nooit, met die constante blessures. Oom vind ik dat hij de laatste wedstrijden geen indruk meer maakte. Ook vraag ik me af wat het met spelers als Steblecki en vorig seizoen Scheepers, Meleg etc hun moraal doet als je altijd op vrijdag nog moet afwachten of je speelt of niet, afhankelijk van de fitheid op de speeldag van Narsingh. Je voelt je dan wel heel duidelijk een back up zonder het echte vertrouwen.
Moraal: rap een directe versterking op links en maar kijk ook naar rechts, laat Narsingh mits fit zich eerst op trainingen of bij JC maar bewijzen 90 minuten. Lijkt me voor de harmonie/ eensgezindheid binnen de selectie ook wel goed.

sunderland

Bist dou trainer van een 4 e klasser of zo. Narsingh eerst naar jc. Ja jong je laat  1 van je beste spelers gewoon thuis.

sunderland

Hij laat in 30 min meer zien dan een ander in 90 min

Josli

Hoe langer hij vorig jaar fit was, hoe slechter hij begon te spelen. Dus fuck wedstrijdritme...

SCC

#2364
Citaat van: sunderland op augustus 01, 2015, 19:57:23
Bist dou trainer van een 4 e klasser of zo. Narsingh eerst naar jc. Ja jong je laat  1 van je beste spelers gewoon thuis.
Lees het al: jij hebt 0 ervaring met leidinggeven (teamverband). Soms moet je in het teambelang kijken en naar het hele plaatje kijken ipv korte termijn denken.
Daarnaast: Je weet hopelijk zelf ook wel dat je bij een 2de klasser en alles daaronder al blij bent met 11 fitte spelers.
Nogmaals, mits fit is Narsingh natuurlijk D'Or categorie voor ons. Maar we moeten wel in perspectief blijven kijken en teambelang (geen te korte termijn) voorop stellen.

KristCambuur

Voor mij is het simpel: vrijwel één van je beste spelers laat je niet thuis, als hij fit is.
Cambuur till I die!

sccambuurlwdd

Citaat van: SCC op augustus 01, 2015, 21:17:03
Lees het al: jij hebt 0 ervaring met leidinggeven (teamverband). Soms moet je in het teambelang kijken en naar het hele plaatje kijken ipv korte termijn denken.
Daarnaast: Je weet hopelijk zelf ook wel dat je bij een 2de klasser en alles daaronder al blij bent met 11 fitte spelers.
Nogmaals, mits fit is Narsingh natuurlijk D'Or categorie voor ons. Maar we moeten wel in perspectief blijven kijken en teambelang (geen te korte termijn) voorop stellen.

Je vergeet hierbij dat Narsingh een speler is die vaak geblesseerd is, maar nooit hele zware blessures heeft. Vergelijk het met Robben, die mits fit ook altijd start bij Bayern. Een speler als Narsingh, die je maar voor een derde van de wedstrijden kan gebruiken, moet je niet elke keer fit laten worden bij Jong Cambuur. Dan kan je net zo goed zijn contract verscheuren, want dan speelt ie nog minder wedstrijden per seizoen.

Yellow Army

Misschien moet ie eens bij Robben informeren hoe die uiteindelijk wel fit is geworden. Misschien heeft ie er wat aan.
Area 58

666

Citaat van: Yellow Army op augustus 02, 2015, 18:22:25
Misschien moet ie eens bij Robben informeren hoe die uiteindelijk wel fit is geworden. Misschien heeft ie er wat aan.

http://www.healingfestival.nl/

Ik hoop dat hij een kaartje heeft gekocht, want het is uitverkocht.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

ruubmac

Citaat van: 666 op augustus 02, 2015, 18:48:37
http://www.healingfestival.nl/

Ik hoop dat hij een kaartje heeft gekocht, want het is uitverkocht.

Haha!! :_schater
Toch gaat deze speler weer belangrijk worden voor Cambuur komend seizoen!