Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

denistel

als Hemmen meer als een echte prof had geleefd was ie nu nog steeds onze 1e spits is mijn mening.

Gasgeve

Niet zeiken, hij moet blij zijn dat hij hier uberhaupt nog mee mag trainen. Cambuur heeft geen enkele verplichting tegenover hem en bij het eerste lopen al 3 spitsen, dus loopt hij alleen maar in de weg en het groepsproces te verpesten.

mescc

Citaat van: Gasgeve op juli 08, 2015, 10:06:44
Niet zeiken, hij moet blij zijn dat hij hier uberhaupt nog mee mag trainen. Cambuur heeft geen enkele verplichting tegenover hem en bij het eerste lopen al 3 spitsen, dus loopt hij alleen maar in de weg en het groepsproces te verpesten.

Idd! Niet lopen zeiken achteraf.

Cambuur had Hemmen in theorie een nieuwe aanbieding kunnen doen, maar dat gaat niet gebeuren. ,,Ik vertrek na dit seizoen. De club was het daar wel mee eens", aldus de aanvaller, die een tegenvallend seizoen kent. Hij kampte met veel blessureleed en is ook op dit moment door rugproblemen niet inzetbaar.


moodygrunn

Citaat van: de Schoot op juli 08, 2015, 04:28:57
Komt van waardeloze site  :O

vi.nl is niet meer wat het geweest is idd :)
In Henk en Sandor we trust

Delamere

Het houdt niet op, niet vanzelf.
Nu schijnen ze bij DKV weer een oogje op Ritzmaier te hebben. Ze willen kennelijk per se iemand met een Cambuurverleden.
Who's next? Marcel Keizer, Marinus Dijkhuizen?

zeewolde

Citaat van: Delamere op juli 08, 2015, 21:12:59
Het houdt niet op, niet vanzelf.
Nu schijnen ze bij DKV weer een oogje op Ritzmaier te hebben. Ze willen kennelijk per se iemand met een Cambuurverleden.
Who's next? Marcel Keizer, Marinus Dijkhuizen?
maak je toch niet zo druk om die lui. 2 x per seizoen is meer dan genoeg.
de roon weg, nordtfeld weg, uth weg en alleen vervangers uit de jupiler of die dat nivo nog niet ontgroeid zijn 8)

el haj

Serhat Koç heeft getekend bij de Belgische derdeklasser Royal Cappellen. :X

justremco

Telgenkamp voor 2 jaar naar Emmen

Collingwood

De Ridder in de belangstelling van Excelsior en een Japanse club.
Kalmte alleen kan u redden.

Gasgeve

Hemmen in ieder geval niet naar NAC of een andere Jupiler League ploeg.

En ja, wachten is niet ideaal. Maar soms moet je wel eens geduld hebben om de juiste persoon te vinden", weet Maaskant, die waarschijnlijk niet hoeft te wachten op Michiel Hemmen; die is na drie jaar bij SC Cambuur toe aan een buitenlandse uitdaging. Krijgt hij die kans niet, dan wil de spits in ieder geval in de Eredivisie voetballen.

Scc01

Hemmen in de Eredivisie... Hij kan het altijd proberen natuurlijk. Maar om zo goed is hij ook weer niet.
Verder zag ik dat de Ridder ook vond dat hij erg goed was, op zich een beste speler maar ook iets teveel zelfvertrouwen wat mij betreft.

Voorstopper

Citaat van: Scc01 op juli 15, 2015, 14:40:01
Hemmen in de Eredivisie... Hij kan het altijd proberen natuurlijk. Maar om zo goed is hij ook weer niet.
Verder zag ik dat de Ridder ook vond dat hij erg goed was, op zich een beste speler maar ook iets teveel zelfvertrouwen wat mij betreft.

Hemmen kan natuurlijk altijd bij ons blijven met een amateurcontract  :y In de eerste wedstrijden van vorig seizoen scoorde hij toch wel. Daarna geblesseerd geraakt.

Collingwood

Als Hemmen fit is, is hij een prima spits voor clubs in het rechterrijtje. Maar dat is meteen het probleem, denk dat veel clubs het risico niet aandurven.
Kalmte alleen kan u redden.

zeewolde

Citaat van: Voorstopper op juli 15, 2015, 14:42:59
Hemmen kan natuurlijk altijd bij ons blijven met een amateurcontract  :y In de eerste wedstrijden van vorig seizoen scoorde hij toch wel. Daarna geblesseerd geraakt.
groot gelijk, een 4e spits altijd handig.

Delamere

El Makrini staat met Odense BK bovenaan in de Deense competitie. Oké, na 1 wedstrijd, maar toch.