Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Blijft Reza scoren? Gaat Bob eindelijk doorbreken? Jast Ozan er weer eens een van dertig meter in? Hoe doen al onze oude helden het bij hun huidige club...

denistel

utreg gaat lekker dus bob in de basis kenne we wel vergeten denk ik.

reza ken mooi een half jaarke warm draaien bij luik

turk is volgens mij nog niet helemaal topfit.

beekmans het verloren met almere

bizot deed het behoorlijk maar wel 0-2 onder uit.

guyt had het lastig met willem 2 maar wel een punt.

punkman

Verhip, Bob het scoort voor Utrecht.
Eerste volgens mij toch ?

Dokkumer


Bascambuur

Stond gister nog een stuk in de lc over Schepers. Wel leuk dat ie nu zijn eerste goal maakt.

Destroyer

Verrek ja, schepers scoord. Minuut in het veld.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Ronnie tng

'Terugkerende Rutten wil Menzo naar tweede elftal terugzetten'
Dinsdag, 5 februari 2013 om 07:00
Vitesse eist van Fred Rutten dat hij zijn werk met het eerste elftal zo snel mogelijk op dezelfde wijze voortzet als voor zijn uitbarsting na afloop van het bekerduel met Ajax. De club uit Arnhem geeft de coach, die dinsdag terug wordt verwacht, niet de kans om met een gouden handdruk te vertrekken. Volgens De Telegraaf zal het mediacircus zich ook op assistent Stanley Menzo gaan richten.

Het dagblad claimt dat Menzo, die de afgelopen dagen de zieke Rutten als interim-trainer verving, door Rutten niet wordt gepruimd. De ex-coach van onder meer PSV en Schalke 04 heeft drie assistenten en dat is er een te veel. Daarom is de wens geuit om de voormalig doelman terug te zetten naar het tweede elftal. De leiding van de Gelderse club heeft daar tot op heden geen gehoor aan willen geven.
Volgens De Telegraaf heeft Menzo zich vanaf dag één positief opgesteld, ondanks het feit dat hij binnen de huidige technische staf van Vitesse slechts een fractie van zijn kwaliteiten als coach betaald voetbal mag tonen. De ex-coach van onder meer SC Cambuur wil meer, maar schikt zich geduldig in zijn rol.


richard

Citaat van: Ronnie tng op februari 05, 2013, 10:30:29
'Terugkerende Rutten wil Menzo naar tweede elftal terugzetten'
Dinsdag, 5 februari 2013 om 07:00
Vitesse eist van Fred Rutten dat hij zijn werk met het eerste elftal zo snel mogelijk op dezelfde wijze voortzet als voor zijn uitbarsting na afloop van het bekerduel met Ajax. De club uit Arnhem geeft de coach, die dinsdag terug wordt verwacht, niet de kans om met een gouden handdruk te vertrekken. Volgens De Telegraaf zal het mediacircus zich ook op assistent Stanley Menzo gaan richten.

Het dagblad claimt dat Menzo, die de afgelopen dagen de zieke Rutten als interim-trainer verving, door Rutten niet wordt gepruimd. De ex-coach van onder meer PSV en Schalke 04 heeft drie assistenten en dat is er een te veel. Daarom is de wens geuit om de voormalig doelman terug te zetten naar het tweede elftal. De leiding van de Gelderse club heeft daar tot op heden geen gehoor aan willen geven.
Volgens De Telegraaf heeft Menzo zich vanaf dag één positief opgesteld, ondanks het feit dat hij binnen de huidige technische staf van Vitesse slechts een fractie van zijn kwaliteiten als coach betaald voetbal mag tonen. De ex-coach van onder meer SC Cambuur wil meer, maar schikt zich geduldig in zijn rol.

Stanley Stanley Stanley toch........derde assistent en de zakken vol geld!!

Grijskijkert

Citaat van: richard op februari 05, 2013, 11:51:22
Citaat van: Ronnie tng op februari 05, 2013, 10:30:29
'Terugkerende Rutten wil Menzo naar tweede elftal terugzetten'
Dinsdag, 5 februari 2013 om 07:00
Vitesse eist van Fred Rutten dat hij zijn werk met het eerste elftal zo snel mogelijk op dezelfde wijze voortzet als voor zijn uitbarsting na afloop van het bekerduel met Ajax. De club uit Arnhem geeft de coach, die dinsdag terug wordt verwacht, niet de kans om met een gouden handdruk te vertrekken. Volgens De Telegraaf zal het mediacircus zich ook op assistent Stanley Menzo gaan richten.

Het dagblad claimt dat Menzo, die de afgelopen dagen de zieke Rutten als interim-trainer verving, door Rutten niet wordt gepruimd. De ex-coach van onder meer PSV en Schalke 04 heeft drie assistenten en dat is er een te veel. Daarom is de wens geuit om de voormalig doelman terug te zetten naar het tweede elftal. De leiding van de Gelderse club heeft daar tot op heden geen gehoor aan willen geven.
Volgens De Telegraaf heeft Menzo zich vanaf dag één positief opgesteld, ondanks het feit dat hij binnen de huidige technische staf van Vitesse slechts een fractie van zijn kwaliteiten als coach betaald voetbal mag tonen. De ex-coach van onder meer SC Cambuur wil meer, maar schikt zich geduldig in zijn rol.

Stanley Stanley Stanley toch........derde assistent en de zakken vol geld!!

Wat doet Stanley fout , niks toch.. Zijn enige ambitie is geld verdienen en dat doet hij..
IN HENK WE TRUST!!!

richard

Citaat van: grijskijker op februari 05, 2013, 12:21:12
Citaat van: richard op februari 05, 2013, 11:51:22
Citaat van: Ronnie tng op februari 05, 2013, 10:30:29
'Terugkerende Rutten wil Menzo naar tweede elftal terugzetten'
Dinsdag, 5 februari 2013 om 07:00
Vitesse eist van Fred Rutten dat hij zijn werk met het eerste elftal zo snel mogelijk op dezelfde wijze voortzet als voor zijn uitbarsting na afloop van het bekerduel met Ajax. De club uit Arnhem geeft de coach, die dinsdag terug wordt verwacht, niet de kans om met een gouden handdruk te vertrekken. Volgens De Telegraaf zal het mediacircus zich ook op assistent Stanley Menzo gaan richten.

Het dagblad claimt dat Menzo, die de afgelopen dagen de zieke Rutten als interim-trainer verving, door Rutten niet wordt gepruimd. De ex-coach van onder meer PSV en Schalke 04 heeft drie assistenten en dat is er een te veel. Daarom is de wens geuit om de voormalig doelman terug te zetten naar het tweede elftal. De leiding van de Gelderse club heeft daar tot op heden geen gehoor aan willen geven.
Volgens De Telegraaf heeft Menzo zich vanaf dag één positief opgesteld, ondanks het feit dat hij binnen de huidige technische staf van Vitesse slechts een fractie van zijn kwaliteiten als coach betaald voetbal mag tonen. De ex-coach van onder meer SC Cambuur wil meer, maar schikt zich geduldig in zijn rol.

Stanley Stanley Stanley toch........derde assistent en de zakken vol geld!!

Wat doet Stanley fout , niks toch.. Zijn enige ambitie is geld verdienen en dat doet hij..


Vrolijke vriend ik zeg toch niet dat ie iets fout doet.......

Grijskijkert

Citaat van: richard op februari 05, 2013, 12:44:46
Citaat van: grijskijker op februari 05, 2013, 12:21:12
Citaat van: richard op februari 05, 2013, 11:51:22
Citaat van: Ronnie tng op februari 05, 2013, 10:30:29
'Terugkerende Rutten wil Menzo naar tweede elftal terugzetten'
Dinsdag, 5 februari 2013 om 07:00
Vitesse eist van Fred Rutten dat hij zijn werk met het eerste elftal zo snel mogelijk op dezelfde wijze voortzet als voor zijn uitbarsting na afloop van het bekerduel met Ajax. De club uit Arnhem geeft de coach, die dinsdag terug wordt verwacht, niet de kans om met een gouden handdruk te vertrekken. Volgens De Telegraaf zal het mediacircus zich ook op assistent Stanley Menzo gaan richten.

Het dagblad claimt dat Menzo, die de afgelopen dagen de zieke Rutten als interim-trainer verving, door Rutten niet wordt gepruimd. De ex-coach van onder meer PSV en Schalke 04 heeft drie assistenten en dat is er een te veel. Daarom is de wens geuit om de voormalig doelman terug te zetten naar het tweede elftal. De leiding van de Gelderse club heeft daar tot op heden geen gehoor aan willen geven.
Volgens De Telegraaf heeft Menzo zich vanaf dag één positief opgesteld, ondanks het feit dat hij binnen de huidige technische staf van Vitesse slechts een fractie van zijn kwaliteiten als coach betaald voetbal mag tonen. De ex-coach van onder meer SC Cambuur wil meer, maar schikt zich geduldig in zijn rol.

Stanley Stanley Stanley toch........derde assistent en de zakken vol geld!!

Wat doet Stanley fout , niks toch.. Zijn enige ambitie is geld verdienen en dat doet hij..


Vrolijke vriend ik zeg toch niet dat ie iets fout doet.......
Het was van mijn kant cynisch bedoeld.. Menzo is alleen maar uit op geld verdienen en heeft totaal geen ambitie..
IN HENK WE TRUST!!!

michello

Vond het ook een zeer opvallende keus dat hij als assistent naar Vitesse ging. Daaruit kun je alleen maar opmaken dat hij voor het geld van  :zweep  koos en (nog) niet voor het eigen trainerschap in de eredivisie wilde gaan. Kwam ons in ieder geval niet slecht uit, volgens mij heeft hier zelden een trainer zoveel verdiend als Menzo aan jaarsalaris. (of wel?)

piene hassus


denistel

die menzo is toch geen oud speler

Bernardo

Reza held in Teheran

Gepubliceerd op 07 februari 2013, 09:06
Laatst bijgewerkt op 07 februari 2013, 10:08

TEHERAN - Tienduizenden Iraanse voetbalfans (foto) gingen woensdagmiddag uit hun dak door Reza Ghoochannejhad, voormalig speler van onder meer Frisia, Cambuur en Heerenveen.

In zijn derde interland voor Iran scoorde de in Leeuwarden opgegroeide spits twee keer in het Asian-Cupduel tegen Libanon (5-0).

Het was ook om een andere reden een speciale middag voor Reza. Hij zag in Teheran zijn oud-trainer Peter Meindertsma uit Heerenveen terug. Meindertsma is in Libanon assistent-bondscoach.