Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

okkele

vonk en assistent ontslagen.

belachelijk.
:_spank
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Sonnema

SC Veendam heeft niet genoeg geld op gehaald om een faillissement af te wenden. Dat maakte de Groningse club zojuist bekend.

"De Langeleegte huilt", aldus een statement van Veendam. De Oost-Groningers deden er de afgelopen dagen alles aan om het vorige week uitgesproken faillissement ongedaan te maken, zo werd er een benefietconcert georganiseerd en waren er diverse tv-optredens. Het bracht niet voldoende geld in het laatje voor een succesvol beroep tegen het bankroet.

Het betekent dat Veendam uit de competitie genomen wordt en alle resultaten van de geel-zwarten worden geschrapt. Dat heeft grote invloed op de titelrace in de Jupiler League.

Nightmarelwd

Citaat van: okkele op april 02, 2013, 15:18:29
vonk en assistent ontslagen.

belachelijk.
:_spank

Zelfde reden ontslagen als Arts.
MI-Sider for Life

mario

Citeer
SC Veendam ‏@scveendam 16m
KOLONISTEN, MET TRANEN IN ONZE OGEN: HET IS NIET GELUKT. NA 59 JAAR GEEN BETAALD VOETBAL MEER IN VEENDAM. DE LANGELEEGTE HUILT!

Galdiano

Alle wedstrijden winnen en Volendam 1 wedstrijd verliezen en we zijn kampioen ;)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Nightmarelwd

Citaat van: Galdiano op april 02, 2013, 15:51:17
Alle wedstrijden winnen en Volendam 1 wedstrijd verliezen en we zijn kampioen ;)

5-04-2013   SC Cambuur   -   FC Oss      
08-04-2013   FC Dordrecht   -   SC Cambuur      
14-04-2013   De Graafschap   -   SC Cambuur      
22-04-2013   FC Emmen   -   SC Cambuur      
26-04-2013   SC Cambuur   -   FC Emmen      
03-05-2013   Excelsior   -   SC Cambuur

AZ scenario
MI-Sider for Life

Dokkumer

Citaat van: mario op april 02, 2013, 15:51:09
Citeer
SC Veendam ‏@scveendam 16m
KOLONISTEN, MET TRANEN IN ONZE OGEN: HET IS NIET GELUKT. NA 59 JAAR GEEN BETAALD VOETBAL MEER IN VEENDAM. DE LANGELEEGTE HUILT!
Eerlijk is eerlijk, voor ons is het gunstig, maar mijn voetbalhart weent lichtjes door het verdwijnen van een sympathieke club. Sterkte aan alle Veendamfans!

zeewolde

Citaat van: Nightmarelwd op april 02, 2013, 15:54:41
Citaat van: Galdiano op april 02, 2013, 15:51:17
Alle wedstrijden winnen en Volendam 1 wedstrijd verliezen en we zijn kampioen ;)

5-04-2013   SC Cambuur   -   FC Oss      
08-04-2013   FC Dordrecht   -   SC Cambuur      
14-04-2013   De Graafschap   -   SC Cambuur      
22-04-2013   FC Emmen   -   SC Cambuur      
26-04-2013   SC Cambuur   -   FC Emmen      
03-05-2013   Excelsior   -   SC Cambuur

AZ scenario

4 x uit
2 x thuis

Dat is op dit moment ons grootste nadeel.

gewoon een fan

Citaat van: Dokkumer op april 02, 2013, 16:03:25
Citaat van: mario op april 02, 2013, 15:51:09
Citeer
SC Veendam ‏@scveendam 16m
KOLONISTEN, MET TRANEN IN ONZE OGEN: HET IS NIET GELUKT. NA 59 JAAR GEEN BETAALD VOETBAL MEER IN VEENDAM. DE LANGELEEGTE HUILT!
Eerlijk is eerlijk, voor ons is het gunstig, maar mijn voetbalhart weent lichtjes door het verdwijnen van een sympathieke club. Sterkte aan alle Veendamfans!
Dat heb ik dus ook  ;(
Ik ga er namelijk toch niet vanuit dat Cambuur rechtstreeks kampioen wordt en dan vind ik het extra zonde dat deze mooie club verdwijnt  ;(
Van mij hadden ze gewoon mogen blijven bestaan.

mario

Citaat van: John Hiatt op april 02, 2013, 12:07:16
Je mag het misschien niet zeggen, maar voor Cambuur is het beter als Veendam failliet gaat!

Laat ik het zo zeggen: Wanneer ze in de toekomst toch failliet zouden gaan dan maar liever dit jaar!

Destroyer

Veendam nu definitief failliet. En zo maakt Cambuur ineens weer aanspraak op de titel. Gekke competitie.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Bernardo

Helmond nog thuis tegen Sparta en naar Oss en Volendam toe.
Volendam krijgt concurrenten Helmond en MVV nog thuis en moet nog naar Excelsior, Emmen en Go Ahead toe.
Sparta thuis tegen Excelsior en Fortuna en moet nog naar Dordrecht, Helmond en Telstar toe.
MVV thuis tegen Dordrecht en Fortuna. Uit tegen Den Bosch, Volendam en Go Ahead.
Cambuur thuis tegen Emmen en Oss. Uit nog naar De Graafschap, Excelsior, Dordrecht en Emmen.

Destroyer

Citaat van: Chipke op april 02, 2013, 11:44:42
Stand bij faillissement Veendam:

1. Helmond Sport   27       51pt
2. FC Volendam      25       48pt
3. Sparta               25        46pt
4. MVV Maastricht   25       45pt
5. Cambuur            24       43pt

Cambuur moet knallen
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Bernardo

Willen we meedoen, moeten we wel uitwedstrijden gaan winnen. Eigenlijk moeten gewoon alles winnen.

vialli

#314
Veendam toch failliet en dat is een verlies voor het betaalde voetbal.