Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

Destroyer

In deze divisie is nog alles mogelijk. Denk dat het in de laatste twee rondes pas beslist wordt. Gewoon goed blijven ballen en alleen van wedstrijd naar wedstrijd leven. We zullen zien...
** Poolwinner 18/19 - 21/22

RotterdamLeeuwarden

Qua verliespunten staat Cambuur 2e.
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

Galdiano

Gewoon lekker ballen, en bij de eerste 5 eindigen. Als we al eerste worden is het mooi meegenomen!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Bernardo

Henk ten Cate nieuwe trainer Sparta

Chipke

Sparta maakt het seizoen af met Henk ten Cate

Grijskijkert

Kijk wat een speler van Veendam zegt... Niet normaal dat is 1 die hier die niet hoeft komen van mij..

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=185179
IN HENK WE TRUST!!!

gewoon een fan

Inderdaad een dergelijke speler hoeft wat mij betreft hier ook niet te spelen  :R

Nightmarelwd

De beslissing van Henk ten Cate om Sparta te helpen, is ingegeven door emotie. De coach wil zijn oude club van dienst zijn en hoopt op deze manier een laatste eer te bewijzen aan een overleden vriend. Dat zegt hij op de website van de club.

Voor Ten Cate voelt zijn entree bij Sparta als een terugkeer op het oude nest. "Bij Sparta Rotterdam is mijn trainerscarriere in een stroomvernelling gekomen. In het seizoen 1995-1996 mocht ik met Sparta in de Eredivisie uitkomen en haalden we de bekerfinale en een uitstekende (zesde, red.) eindklassering in de Eredivisie."

"Ik heb altijd hele warme banden onderhouden met mensen binnen de club, zowel met de personen binnen de organisatie als vanuit de businessclub", vervolgt Ten Cate, die nog een extra reden had om aan de slag te gaan in het Kasteel. "Mijn goede vriend Marius Groenewegen was een fanatiek Sparta-sponsor. Helaas is hij een aantal jaren geleden overleden en ik hoop hem hiermee een extra eer te bewijzen."

"Dat Sparta Rotterdam in staat is om Henk ten Cate te betrekken bij de club bewijst dat de club nog steeds een grote aantrekkingskracht heeft", zegt Wiljan Vloet, de directeur van de eerstedivisionist. "Dat Henk deze klus op pro-deo basis heeft aanvaard toont aan dat clubgevoel nog steeds aanwezig is in het betaald voetbal."

Ten Cate volgt de eerder deze week ontslagen Michel Vonk op als hoofdcoach.

MI-Sider for Life

Drumfather SCC

Al eerder gezegd maar;
WAT RESPECTLOOS 
Voor hem 1000 anderen! Hij maar weg, Veendam terug!
Succes met een club vinden...

gobo

Wat een rukker. Hoop dat zo'n pipo geen club meer krijgt.
As de slager spreekt, mut de wurst um stilhouwe....

RotterdamLeeuwarden

Die kan van mij de p*****s krijgen, wat een oetlul juh !!
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

marrumer

echt verschrikkelijk. ik kan me niet voorstellen dat hij echt een voetballer is als ik dat filmpje zie.... belachelijk die jonge

Dokkumer

Pure broodvoetballer, totaal geen binding met de club. Laat zo'n doelloze maar mooi kapot geschopt worden in de reserve 5e klasse C door een 130 kilo zware slager ofzo :devil

Destroyer

dikke zak stront juh
** Poolwinner 18/19 - 21/22