Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - D.H.Skolten

#1
Wedstrijden / Re: Jong psv- Cambuur
januari 30, 2026, 23:14:14
Moet goed komen zolang geen van ons een tattoo laat zetten van ?Cambuur promoveert 2025/2026?
#2
Wedstrijden / Re: Jong psv- Cambuur
januari 30, 2026, 22:02:41
Kunnen we zeggen dat Cambuur na vanavond zonder gespeeld te hebben promotie practisch niet meer kan ontlopen? En dat we nu de meeste kans hebben op het kampioenschap?
#3
Wedstrijden / Re: Den Haag - Cambuur [16-1-26]
januari 16, 2026, 22:03:43
Lekker dit! Wat een belangrijke punten!
#4
Zo jammer dit. Maar ook belachelijk dat dit schijnbaar maar kan in het Cambuur stadion. Waar zijn de stewards, waar bleef de ME. Ik zag vanavond veel politie auto?s met zwaailichten door de stad rijden dus dit komt niet als verrassing. Ik hoop niet dat het straks rellen wordt buiten het stadion.
#5
Citaat van: PePe op november 15, 2025, 22:14:57
Vandaag was Cambuur de bovenliggende partij, volgende week zijn de rollen omgedraaid. Heb je toch iets om voor te knokken.
Ze zullen nog veel moeten knokken dit seizoen om te promoveren.maar we staan er gelukkig goed voor, ook als je volgende week verliest.
#6
Wel blij nog met een punt. Slechte wedstrijd van Jansen die ik normaal heel goed vind. En toch nog knap terug gekomen. Ik houd alleen mijn hart vast voor ADO volgende wedstrijd.
#7
Pfffff wat een spanning, niet goed voor je hart.
#8
Citaat van: YellowBlue op juni 09, 2025, 22:44:07
Zit een goede kop op, ben benieuwd
WTF betekend dat nou weer? Bedoel je dat ie goed kan lullen? Ik heb liever een spits die kan scoren.
#9
Citaat van: vialli op mei 16, 2025, 22:53:56
AS UT MUT DAN BINNE WE D?R NIET   :R
Dat is toch altijd zo.
#10
Je weet van tevoren al dat ze er uit vliegen. Altijd als ze er moeten staan laten ze het afweten. Henk zal wel weer met een smile voor de camera verschijnen en het signaal afgeven dat hij weer goede dingen heeft gezien en dat ze goed bezig zijn en dat het vanzelf wel een keer goed gaat vallen. Vreselijk slechte trainer, fijne man maar waar je niets mee bereikt.
#11
Citaat van: R058 op april 04, 2025, 21:42:23
Spelers zijn automatisch meer waard als ze in de Eredivisie spelen. En een paar miljoen zijn huurspelers zoals Sauer (5 miljoen). Vergelijk dan de selectie van vorig  jaar van NAC met ons nu.
Wij kunnen geen speler van 5 miljoen waarde huren.
#12
Citaat van: zeewolde op april 04, 2025, 21:26:24
net als NAC bedoel je?
NAC heeft voor 22 miljoen aan spelers waarde op het veld staan. Dat is een heel ander verhaal dan Cambuur bij promotie.
#13
Citaat van: Bernardo op april 04, 2025, 21:05:38
En klaar, alles op de PO
Jammer, maar je zou als Cambuur zijnde dit jaar toch niet willen promoveren? Met dit spelers materiaal (in deze fase van ontwikkeling) en geen geld in de kas eindig je dan toch stijf onderaan en kun je over 2 jaar weer overnieuw beginnen. Lekker nog een jaar doorontwikkelen en kijken of je volgend jaar op een constructieve manier kan promoveren.
#14
Citaat van: Bens op maart 15, 2025, 17:50:49
Met dit elftal ga je het niet redden in de eredivisie. Nog naar een jaartje keukenkampioen divisie.
Je moet er toch niet aan denken dat je als Cambuur zijnde dit jaar promoveert met dit spelers materiaal. We hebben geen scouting (dat heeft baantjes machine Cambuur maar even aan Henk zijn zoon over gelaten  8P) en we hebben geen geld. Dan komen er weer oudere spelers die geen club wil hebben of spelers die half geblesseerd zijn en weken nodig hebben om te herstellen in de hoop dat ze daarna wat op hun oude niveau terugkomen. In de eerste divisie kunnen we tenminste langzaam wat opbouwen om ooit weer eens op een goede manier te kunnen promoveren. Ik heb het idee dat als je nu promoveert je jezelf weer 2 jaar terugzet in de ontwikkeling.
#15
Zolang de mentaliteit niet verandert bij Cambuur (en dat kan pas gebeuren als de bezem er door gaat bij ts) dan zal er niets veranderen. Ik zie het niet gebeuren omdat ze het ook wel goed vinden zo. Topsport mentaliteit is er al 3 jaar niet meer. Hoofd scouting wordt even aan Henk zijn zoon overgedragen , heeft hij ook even een baan, ongelooflijk, wat een amateuristisch gedoe. De supporters verdienen veel en veel meer.