Moet goed komen zolang geen van ons een tattoo laat zetten van ?Cambuur promoveert 2025/2026?
Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!
Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.
Toon bijdragen MenuCitaat van: PePe op november 15, 2025, 22:14:57Ze zullen nog veel moeten knokken dit seizoen om te promoveren.maar we staan er gelukkig goed voor, ook als je volgende week verliest.
Vandaag was Cambuur de bovenliggende partij, volgende week zijn de rollen omgedraaid. Heb je toch iets om voor te knokken.
Citaat van: YellowBlue op juni 09, 2025, 22:44:07WTF betekend dat nou weer? Bedoel je dat ie goed kan lullen? Ik heb liever een spits die kan scoren.
Zit een goede kop op, ben benieuwd
Citaat van: vialli op mei 16, 2025, 22:53:56Dat is toch altijd zo.
AS UT MUT DAN BINNE WE D?R NIET![]()
Citaat van: R058 op april 04, 2025, 21:42:23Wij kunnen geen speler van 5 miljoen waarde huren.
Spelers zijn automatisch meer waard als ze in de Eredivisie spelen. En een paar miljoen zijn huurspelers zoals Sauer (5 miljoen). Vergelijk dan de selectie van vorig jaar van NAC met ons nu.
Citaat van: zeewolde op april 04, 2025, 21:26:24NAC heeft voor 22 miljoen aan spelers waarde op het veld staan. Dat is een heel ander verhaal dan Cambuur bij promotie.
net als NAC bedoel je?
Citaat van: Bernardo op april 04, 2025, 21:05:38Jammer, maar je zou als Cambuur zijnde dit jaar toch niet willen promoveren? Met dit spelers materiaal (in deze fase van ontwikkeling) en geen geld in de kas eindig je dan toch stijf onderaan en kun je over 2 jaar weer overnieuw beginnen. Lekker nog een jaar doorontwikkelen en kijken of je volgend jaar op een constructieve manier kan promoveren.
En klaar, alles op de PO
Citaat van: Bens op maart 15, 2025, 17:50:49Je moet er toch niet aan denken dat je als Cambuur zijnde dit jaar promoveert met dit spelers materiaal. We hebben geen scouting (dat heeft baantjes machine Cambuur maar even aan Henk zijn zoon over gelaten
Met dit elftal ga je het niet redden in de eredivisie. Nog naar een jaartje keukenkampioen divisie.
) en we hebben geen geld. Dan komen er weer oudere spelers die geen club wil hebben of spelers die half geblesseerd zijn en weken nodig hebben om te herstellen in de hoop dat ze daarna wat op hun oude niveau terugkomen. In de eerste divisie kunnen we tenminste langzaam wat opbouwen om ooit weer eens op een goede manier te kunnen promoveren. Ik heb het idee dat als je nu promoveert je jezelf weer 2 jaar terugzet in de ontwikkeling.