Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nicolas Binder

Gestart door Tanjajeah, juni 02, 2025, 19:07:31

Vorige topic - Volgende topic

Bankzitter

Henk is altijd eindverantwoordelijk, voor de dingen die goed gingen en de dingen die fout waren.

Galdiano

Citaat van: Bankzitter op juni 08, 2025, 09:57:39

On topic, hopelijk is er met Binder gescout op een spits die aanvallend goed positie kiest en kan koppen.

Dan mag hij dus wel 5 meter voor de eerste paal gaan staan om de corners te verlengen.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

denistel

de voorzetten van de flanken mutte dan oek beter en vaker want dat hield
oek niet over afgelopen seizoen en we mutte een speler achter de spits
hebben gebeurde ook veel te weinig afgelopen seizoen.

Bankzitter

Als je Diemers en R?lke hebt, dan moet je toch trainen op een teruggetrokken bal rand 16?
Genoeg te verbeteren nog.

Johan-12

Citaat van: Galdiano op juni 08, 2025, 11:24:50
Dan mag hij dus wel 5 meter voor de eerste paal gaan staan om de corners te verlengen.
Eens! Hebben we afgelopen seizoen in de competitie een goals gemaakt uit een corner?

michello

Citaat van: Johan-12 op juni 08, 2025, 11:47:20
Eens! Hebben we afgelopen seizoen in de competitie een goals gemaakt uit een corner?

Sowieso ??n keer. Diemers rechtstreeks, ADO uit voor de beker.

Johan-12

Citaat van: michello op juni 08, 2025, 12:14:31
Sowieso ??n keer. Diemers rechtstreeks, ADO uit voor de beker.
Beker is geen competitie  ;)

Bankzitter

Eerste interview:

https://www.youtube.com/watch?v=5yeKKKyxka0

Fit, agressief  en type Harry Kane... nou, komt goed dan toch  :proost

Yellow Army

Citaat van: Johan-12 op juni 08, 2025, 11:47:20
Eens! Hebben we afgelopen seizoen in de competitie een goals gemaakt uit een corner?

Tegen ado uit? Corner van Fedde de Jong volgens mij
Area 58

YellowBlue

Zit een goede kop op, ben benieuwd

mark1989

Citaat van: Yellow Army op juni 08, 2025, 18:37:30
Tegen ado uit? Corner van Fedde de Jong volgens mij

Ik kan me 2 corners herinneren waaruit we direct gescoord hebben. 2x ADO inderdaad. Maar er zullen er vast nog wel een paar zijn.
Dit jaar (vanaf 1 januari) ongeveer 130 corners. Als je dan 2 x scoort lijkt me dat ongeveer de slechtste score van heel europa.
Als dit zo doorgezet wordt kan Cambuur zich aanmelden voor het Guinness boek of records.

Johan-12

Citaat van: mark1989 op juni 10, 2025, 09:27:51
Ik kan me 2 corners herinneren waaruit we direct gescoord hebben. 2x ADO inderdaad. Maar er zullen er vast nog wel een paar zijn.
Dit jaar (vanaf 1 januari) ongeveer 130 corners. Als je dan 2 x scoort lijkt me dat ongeveer de slechtste score van heel europa.
Als dit zo doorgezet wordt kan Cambuur zich aanmelden voor het Guinness boek of records.
Volgens mij waren die beide goals in de beker. Ik kan mij in de competitie niet 1 herinneren. Daar is veel winst te behalen.

D.H.Skolten

Citaat van: YellowBlue op juni 09, 2025, 22:44:07
Zit een goede kop op, ben benieuwd
WTF betekend dat nou weer? Bedoel je dat ie goed kan lullen? Ik heb liever een spits die kan scoren.

wiekie1969

Lees net een stuk in de lc over die praatjesmaker Lambooij. Dat is toch wel een luchtfietser int kwadraat hoor. Ze zoeken naar transfervrije spelers of spelers die gehuurd kunnen worden. Dan hewwe we dus weer zo'n beetje dezelfde selectie als afgelopen seizoen. Je komt dus weer niet een stap verder. Jammer, heel erg jammer. 

NRG

Citaat van: wiekie1969 op juni 14, 2025, 20:00:29
Lees net een stuk in de lc over die praatjesmaker Lambooij. Dat is toch wel een luchtfietser int kwadraat hoor. Ze zoeken naar transfervrije spelers of spelers die gehuurd kunnen worden. Dan hewwe we dus weer zo'n beetje dezelfde selectie als afgelopen seizoen. Je komt dus weer niet een stap verder. Jammer, heel erg jammer.


Volgens mij kan Lambooij daar niet heel veel aan doen. Als er geen geld is is er geen geld.
Maar dat snap je zelf denk ik ook wel.