Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur - Top Oss vrijdag 14 februari 20:00

Gestart door Noordcambuur, februari 10, 2025, 22:01:32

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Citaat van: Trainert! op februari 14, 2025, 23:34:02
Wat een fucking schande. Totaal geen lijn, en na de 1-0 wederom mullem weer met een eigen goal. Wildebras die man!

Wij hebben maar een matig ploegje, geen strijd en passie, geen tactisch vermogen En de TS geen aanpassingen doen, om maar niet over die 2 assisten te praten!
tactisch vermogen is heel ver te zoeken in hele ts . Thuis is het heel erg matig. Hoevaak ?ns centraal duo in de eerste helft wel niet de lange bal speelde terwijl er zo veel ruimte was om te voetballen. Dat was duidelijk een opdracht?

sunderland

Citaat van: wiekie1969 op februari 14, 2025, 23:52:46
1 wedstrijd verloren na de winterstop. Laten we dat niet vergeten. Gewoon doorgaan. Jong Ajax next.
wat idder met dij gebeurd. Niks gezien of ziek .

sunderland

Hoor nu Henk zeggen, ? ik koop geen seizoenskaart voor het voetbal van Top Oss?
Ben wel klaar met dat praat.
Hest er zelf helemaal niks van maakt. Dat is de waarheid ipv steeds over de tegenstander te beginnen. Thuis is het voetbal waardeloos .

CambuurArnhem

Ik ben na anderhalf uur autorijden de ergste frustratie wel kwijt. Maar blijft zonde. Ik denk dat ik nog liever op 0-0 was ge?indigd. Want 1-0 voor in blessuretijd en dan zo een goal tegenkrijgen. Het is soms doffe ellende, dat supporter zijn..
Ik wind me niet zo snel meer op, maar die vieze tijdrekkers van Oss ?n die idiote scheids hebben me behoorlijk kwaad weten te krijgen vanavond. Daarom was die 1-0 zo lekker. Maar helaas, het deksel moest weer op de neus belanden. Gelukkig komt er weer een uitwedstrijd aan.

D.H.Skolten

Zolang de mentaliteit niet verandert bij Cambuur (en dat kan pas gebeuren als de bezem er door gaat bij ts) dan zal er niets veranderen. Ik zie het niet gebeuren omdat ze het ook wel goed vinden zo. Topsport mentaliteit is er al 3 jaar niet meer. Hoofd scouting wordt even aan Henk zijn zoon overgedragen , heeft hij ook even een baan, ongelooflijk, wat een amateuristisch gedoe. De supporters verdienen veel en veel meer.

Josli

Citaat van: sunderland op februari 14, 2025, 23:55:40
heel groot stuk helemaal eens maar om nu van Mullem als wel goed te noemen is natuurlijk ook niet zo. Die voorzet mag niet komen maar daar was van Mullem ook niet om rug dekking te geven wat had hij moeten doen!  En dan dom in eigen goal..

Vond hem hellemaal niet zo goed hoor. Maar het is een teamsport. Vind het jammer dat van Mullem dan de beslissende fout maakt. Want hij is een van de weinigen waar ik een bepaalde urgentie in bespeur. Gaat mij er ook meer om dat hij dan in eerste instantie de zwarte piet krijgt. Dat vind ik niet terecht, omdat vermeende sterkhouders ook totaal niet thuis geven in zo'n wedstrijd.

Het positieve is dat we blijkbaar met zn allen wel vinden dat er veel meer in zit. En dat is denk ik ook echt zo. Dat maakt het zo frustrerend...

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: CambuurArnhem op februari 15, 2025, 00:43:56
Ik ben na anderhalf uur autorijden de ergste frustratie wel kwijt. Maar blijft zonde. Ik denk dat ik nog liever op 0-0 was ge?indigd. Want 1-0 voor in blessuretijd en dan zo een goal tegenkrijgen. Het is soms doffe ellende, dat supporter zijn..
Ik wind me niet zo snel meer op, maar die vieze tijdrekkers van Oss ?n die idiote scheids hebben me behoorlijk kwaad weten te krijgen vanavond. Daarom was die 1-0 zo lekker. Maar helaas, het deksel moest weer op de neus belanden. Gelukkig komt er weer een uitwedstrijd aan.

Ik had die tijd ook wel nodig.  8)

Eigenlijk ook absurd, je krijgt 5 minuten blessuretijd omdat zij de hele wedstrijd doodmaken met tijdrekken en dan hebben zij er voordeel van. Je zou eigenlijk voor straf direct moeten affluiten.

En aan de andere kant, toen de blessuretijd inging lag er een speler op de grond, verder nog twee goals en ??n wissel en toch maar 1 minuut er bij.

Laten we het er maar op houden dat de leiding net zo slecht was als Cambuur
Henk, held, bedankt

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: CambuurArnhem op februari 15, 2025, 00:43:56
Beste stuk hier van de hele avond.....
Zelfde gevoel, zelfde tijd....
Auto rijden met een lekker muziekje, kachel lekker aan. Heerlijk.
Kom je thuis, Sonnema dr bij.
Stuk droge worst en dan nog een stuk.. espn samenvattingen loeren en dan op bed.
Al deze shit lezen, wat sommigen hier uitspuwen echt niet normaal .
Als het 1 0 was gebleven hossana, nu kut met een rietje.
Was ook zaadwedstrijd, maar zon bijzonder goed elftal is dit ook niet.
Dat moet allemaal nog komen in de volgende jaren.
Maar zeg mij nou es welke trainer het nu beter gaat doen.
Voetbal wereld is zo bekrompen, altijd weer een schuldige zoeken...

Ik ben Cambuur, rij me de pleuris aan kilometers. Ben een echte Henk de Jong man. En we gaan op zeker weer naar de ere divisie. Ons geluk komt wel, Cambuursupporter isnt easy.
Weltrusten.

Trainert!

Citaat van: sunderland op februari 15, 2025, 00:26:36
Hoor nu Henk zeggen, ? ik koop geen seizoenskaart voor het voetbal van Top Oss?
Ben wel klaar met dat praat.
Hest er zelf helemaal niks van maakt. Dat is de waarheid ipv steeds over de tegenstander te beginnen. Thuis is het voetbal waardeloos .

En ik koop geen seizoenkaart om mijn club zonder passie en lef te zien spelen voor de zoveelste keer. Dit moet heel snel anders, want dan gaan veel mensen zich beraden over verlenging seizoenkaart

Scc0511

Verschrikkelijk, niet om aan te gluren dit. Je moet zo'n slecht Oss gewoon 5-0 er af tikken. En Henk en staf, tja wat moeten we er van vinden...

AL

Elke keer hoop je op iets wat op voetbal lijkt.
Wederom een hele grote ergernis en na 15 minuten weet je dat het weer een marteling gaat worden.
In de hele wedsrijd 3 kansen gecre?erd. 1 mooie lopende aanval gezien (schot Souren).
Waarom Poll eruit en een rechtspoot op de linksback?
Waarom Pauwels zo ontzettend lang laten staan?
Waarom R?lke wisselen?
Ik snak echt naar een andere TS want dit slaapverwekkende voetbal is echt verschrikkelijk.

Eewal

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op februari 15, 2025, 02:33:04
Beste stuk hier van de hele avond.....
Zelfde gevoel, zelfde tijd....
Auto rijden met een lekker muziekje, kachel lekker aan. Heerlijk.
Kom je thuis, Sonnema dr bij.
Stuk droge worst en dan nog een stuk.. espn samenvattingen loeren en dan op bed.
Al deze shit lezen, wat sommigen hier uitspuwen echt niet normaal .
Als het 1 0 was gebleven hossana, nu kut met een rietje.
Was ook zaadwedstrijd, maar zon bijzonder goed elftal is dit ook niet.
Dat moet allemaal nog komen in de volgende jaren.
Maar zeg mij nou es welke trainer het nu beter gaat doen.
Voetbal wereld is zo bekrompen, altijd weer een schuldige zoeken...

Ik ben Cambuur, rij me de pleuris aan kilometers. Ben een echte Henk de Jong man. En we gaan op zeker weer naar de ere divisie. Ons geluk komt wel, Cambuursupporter isnt easy.
Weltrusten.
als het 1-0 was gebleven was er zeker geen hosanna geweest. De thuiswedstrijden bezoeken voelen regelmatig als het uitzitten van een taakstraf...

denistel

Citaat van: Eewal op februari 15, 2025, 08:15:39
als het 1-0 was gebleven was er zeker geen hosanna geweest. De thuiswedstrijden bezoeken voelen regelmatig als het uitzitten van een taakstraf...

zeg ik al tijden maar ja meesten kijken alleen naar winst en niet naar hoe
je speelt en zoals wij spelen krijg je elke keer weer een tik op de kaak.
kunnen wel zeuren over top oss maar je moet die lui gewoon met
een 4-0 de bus in sturen, maar dan moet je wel volle bak er op kletsen
en die lui niet de indruk geven dat er wat valt te halen maar wij spelen
zelfs in de 85e min nog 5 x van de ene centrale verdediger naar de andere.

Bankzitter

Bewust nog even gewacht om niet vanuit emotie te reageren.

Conclusie na deze wedstrijd: te weinig creativiteit, te weinig overtuiging en te weinig geluk om voor directe promotie te gaan.

Creativiteit vooral de vleugels:  nu Pauwels uit vorm is, blijft er niets over. En de rest schuift de bal naar Diemers, ook als ze zelf gewoon lekker moeten gaan voetballen.

Overtuiging: te weinig tempo, te weinig lef. Klap er gewoon op in de beginfase.

Geluk: om bij de eerste 2 te komen heb je ook wat mazzel nodig en het valt steeds verkeerd. Hangt wel weer samen met lef en overtuiging want sta je comfortabel 2-0 dan is een fout niet fataal.

Ik snap de frustratie over het spel maar maandag nog maar eens kijken hoe de ranglijst is... we gaan wel redelijk makkelijk de NC halen en hoog eindigen.

De Gast

Citaat van: Eewal op februari 15, 2025, 08:15:39

Dat is nog het ergste ja.. pure verveling. En dan zijn er ook nog mensen die losse (peperdure) kaartjes kopen.