Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart

Gestart door D-to-f, februari 21, 2025, 00:38:50

Vorige topic - Volgende topic

Leovardiascc

Van Mullem is gewoon langzamer dan Veerman...

Bens

Met dit elftal ga je het niet redden in de eredivisie. Nog naar een jaartje keukenkampioen divisie.

Vlampiep

Onze twee spitsen hebben wel een over??nkomst, van beide nog verrot weinig gezien. Als Hilterman ons zal moet3n redden, kunnen we wat mij betreft beter zonder spits spelen met een extra middenvelder die wel kan voetballen.

papier

Citaat van: okkele op maart 15, 2025, 17:49:57
Daar was de stemmingmakerij alweer.
V mullem doet amper wat en een speler niet in de weg lopen als verdediger is helemaal geen optie!
Dat deze knjb-homo gaat fluiten weet je al maar wat moet je dan.
Als mullem alle ruimte had gegeven had ie weer dit hele forum overstuur gehad.

Je kan je ook afvragen waar de linksback en linker centrale waren. Het ging om de rechtsbuiten van Volendam

De Gast

Zo zie je maar dat wanneer het even een klein niveautje hoger wordt alle tekortkomingen zichtbaar worden.

okkele

Citaat van: Bens op maart 15, 2025, 17:50:49
Met dit elftal ga je het niet redden in de eredivisie. Nog naar een jaartje keukenkampioen divisie.
Jij denkt daadwerkelijk dat bij een promotie deze zelfde selectie het veld in gaat?
Kunnen we ook wel bezuinigen op de scouting.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

wiekie1969

Mentaal ook volledig afgetroefd. Wijze les voor de heren vanmiddag.

Harry L.

Citaat van: Bens op maart 15, 2025, 17:50:49
Met dit elftal ga je het niet redden in de eredivisie. Nog naar een jaartje keukenkampioen divisie.

Wel eens, maar welke garantie hebben we dat het volgend jaar wel gaat lukken?
Dacht eerst ook zo, maar dit seizoen is/was wel de uitgelezen kans.

wiekie1969

Citaat van: De Gast op maart 15, 2025, 17:52:14
Zo zie je maar dat wanneer het even een klein niveautje hoger wordt alle tekortkomingen zichtbaar worden.

Precies.

Stiens

Citaat van: okkele op maart 15, 2025, 17:49:57
Daar was de stemmingmakerij alweer.
V mullem doet amper wat en een speler niet in de weg lopen als verdediger is helemaal geen optie!
Dat deze knjb-homo gaat fluiten weet je al maar wat moet je dan.
Als mullem alle ruimte had gegeven had ie weer dit hele forum overstuur gehad.

Niks geen stemmingmakerij, je ziet het aankomen en die speler van Volendam zag het ook aankomen en maakt er handig gebruik van.

De Gast

Citaat van: Vlampiep op maart 15, 2025, 17:51:19
Onze twee spitsen hebben wel een over??nkomst, van beide nog verrot weinig gezien. Als Hilterman ons zal moet3n redden, kunnen we wat mij betreft beter zonder spits spelen met een extra middenvelder die wel kan voetballen.

Wie je er ook neerzet er is niemand zo creatief om de spits te bereiken.

De Gast

Balkie  |:) |:) |:) |:) lekker man, was ook de bedoeling om die kaart te pakken zeker  :thumbsup

zeewolde

Citaat van: fred op maart 15, 2025, 17:49:56
Ik schaam mij dood voor de liedjes uit het uitvak.
Cokelied en de piemel van Abe waren erg, nu nog triester...
ik schaam me meer voor fans die hiet zo lopen af te geven

okkele

Citaat van: papier op maart 15, 2025, 17:51:50
Je kan je ook afvragen waar de linksback en linker centrale waren. Het ging om de rechtsbuiten van Volendam
Nee, daar ging het niet om.
Waar haal je dat uit dan.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

okkele

Citaat van: Stiens op maart 15, 2025, 17:53:36
Niks geen stemmingmakerij, je ziet het aankomen en die speler van Volendam zag het ook aankomen en maakt er handig gebruik van.
Precies!!
En dus mullem maar weer afkraken.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.