Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

FC Emmen - SC Cambuur [04-04-2025 20:00]

Gestart door Galdiano, maart 14, 2025, 10:12:01

Vorige topic - Volgende topic

Destroyer

Citaat van: D.H.Skolten op april 04, 2025, 21:37:13
NAC heeft voor 22 miljoen aan spelers waarde op het veld staan. Dat is een heel ander verhaal dan Cambuur bij promotie.

Nu ja
** Poolwinner 18/19 - 21/22

R058

Citaat van: Cambuur Groningen op april 04, 2025, 21:36:01
Die luit mogen ook weer 390 overtredingen maken?
Gebeurt bijna elke week. Elke keer als Diemers of Pauwels wil opendraaien worden ze neergehaald. En bijna nooit geel

fred

Citaat van: Noordcambuur op april 04, 2025, 21:35:12
ADO niet spelen die zijn ook al bijna gepromoveerd met deze uitslagen.

Zul je net zien....
Verliezen maandag in de Galgenwaard.

Destroyer

9 doelpunten tegen in drie wedstrijden
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: D.H.Skolten op april 04, 2025, 21:37:13
NAC heeft voor 22 miljoen aan spelers waarde op het veld staan. Dat is een heel ander verhaal dan Cambuur bij promotie.

:_schater :_schater
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

fred


Arno A

Hoeveel punten hebben we nog nodig om de nacompetitie te halen? Vijf?

R058

Citaat van: D.H.Skolten op april 04, 2025, 21:37:13
NAC heeft voor 22 miljoen aan spelers waarde op het veld staan. Dat is een heel ander verhaal dan Cambuur bij promotie.
Spelers zijn automatisch meer waard als ze in de Eredivisie spelen. En een paar miljoen zijn huurspelers zoals Sauer (5 miljoen). Vergelijk dan de selectie van vorig  jaar van NAC met ons nu.

De Gast

Diemers heerlijk man. Prachtig cornertje weer. Echt een wapen.

mark1989

Als je zulke corners neemt zo laag bij de eerste paal hoeft Nieling ook niet mee te komen van achteruit. Kan ie net zo goed daar blijven staan.
Waardeloze corner

fred

2x weggetikt en gecounterd door die Hunnebedlikkers.
Dan verdien je ook geen promotie.


Glazen bol zegt nog steeds PO tegen Dordrecht en dan waterloo tegen Sparta.

D.H.Skolten

Citaat van: R058 op april 04, 2025, 21:42:23
Spelers zijn automatisch meer waard als ze in de Eredivisie spelen. En een paar miljoen zijn huurspelers zoals Sauer (5 miljoen). Vergelijk dan de selectie van vorig  jaar van NAC met ons nu.
Wij kunnen geen speler van 5 miljoen waarde huren.

kapseltje

Hopelijk weer genezen van Rolke en Ottensen.

Je weet bij 2-0 dat het wel heel moeilijk wordt, maar na de dubbele wissel kun je wel inpakken.

Trainert!


De Gast