Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - The king1

#1
Alleen nog kaarten voor vak 22 te krijgen _O_
#2
Wedstrijden / Re: Utrecht-cambuur
maart 16, 2014, 23:39:05
Citaat van: Scc01 op maart 15, 2014, 19:24:29
Ik zit die week toevallig in de kost in die omstreken en wil dus wel gaan. Heb alleen weinig zin om via Leeuwarden te gaan. Hoe doe jij dit hilversum?

Contact opnemen met Sarah
#3
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 07, 2014, 23:09:01
Ik kan me nog uit tegen De Graafschap herinneren (1980, nacompetitie), beide fanatieke groepen gingen naar de andere kant, en kwamen midden in de rust aan de achterkant van de hoofdtribune elkaar tegen. Iedereen stond daar te pissen, een beetje boos kijken naar elkaar, maar verder gebeurde er niets.
Hadden we toen niet die reclameborden in de fik
gestoken?
#4
En Nienhuis ook nog jarig vandaag.  :thumbsup
#5
Wedstrijden / Re: Beker Cambuur - Utrecht
november 12, 2013, 00:01:59
Citaat van: u komt van alle kanten op november 09, 2013, 18:28:09
Goedenavond Anti friezen

Onbegrijpelijk dat de knjb dit zomaar kan doen voetbal is voor de mensen en knjb denk dat het er alleen is voor eigen vermaak van die ingenomen maffiabazen.
Wij als utrecht supporters hebben ons voor genomen om massaal naar cambuur af te reizen met zowel bus als eigen vervoer.wij laten ons niet piepellen door die lamzakken uit zeist.
En als ludieke actie gaan wij de aankomende thuis wedstrijden geld inzamelen om dat vervolgens met de opening van sr te overhandigen bij het dramahuis.

Vriendellijke groet

Fcu on tour

Succes vanavond tegen die vreemde ooievaars

Van harte welkom al zou het alleen maar zijn om die Kroonworst de stuipen op het lijf te jagen. En mocht ik jullie treffen in ons mooie stadje gaan we gezellig een kroegje pakken. Er is geen ambtenaar die jullie kan stoppen.
#6
Overig Voetbal / Re: 1e divisie
november 11, 2013, 23:54:53
Bij Willem 2 en Sparta 8000 toeschouwers. Jong Ajax en Twente 300 en bij Jong PSV 60 dus snel oprotten met dat nepgedoe
#7
Overig Voetbal / Re: Eredivisie
september 22, 2013, 14:05:36
Citaat van: Destroyer op september 22, 2013, 10:45:25
Wat me weer op viel in de samenvattingen. De stilte in het ADO stadion. Leek wel een oefen partij  :O ook maar dik 8000 man op tribune. Zeer matig.
Viel mij bij meer wedstrijden op vooral de stilte. Zal wel het moderne voetbal zijn zoals de KNJB het wil.
#8
Wedstrijden / Re: Cambuur - Heracles 14 september
september 16, 2013, 18:03:14
Citaat van: DayDreamer op september 16, 2013, 09:30:42
Ook teams als Cambuur en Go Ahead zijn niks minder en dat moet iedereen zich nou eens goed beseffen. Kijk alleen al hoe vaak Cambuur de 0 houd! Die hebben echt een top verdediging voor eredivisie begrippen en waarschijnlijk kent niemand ze. Dat zegt al genoeg. Aan namen heb je helemaal niks.

Stond op het forum van Heracles geloof ik.
#9
Wedstrijden / Re: 29september: dkv - cambuur
september 06, 2013, 18:10:34
Citaat van: Ronnie tng op september 06, 2013, 11:18:22
Ik zie het zo  :zweep

Harde kern is in mijn ogen een vriendengroep die bij wedstrijden niet vies is van een confrontatie met een harde kern van een andere club. Dit zijn in mijn ogen ook hooligans, en zijn ook hondstrouw!

Dan heb je nog relschoppers, die willen graag harde kern zijn, vernielen meer, gooien vaker met stenen, maar vechten minder of niet.

Verder heb je fanatieke supporters, hondstrouw en geen kwaad in de zin.

Zo is het en niet anders. Enne ik ga heus wel naar dkv-Cambuur  :y
#10
Overig Voetbal / Re: beker voetbal
augustus 28, 2013, 22:24:37
24 September Harkema tegen NEC voor de liefhebbers altijd een leuke wedstrijd daarzo
#11
Overig Voetbal / Re: Eredivisie
augustus 18, 2013, 16:17:53
Citaat van: Yellow Army op augustus 18, 2013, 16:01:52
Boertjes met 1-3 achter

Edit: 2-3

2-4
#12
Overig Voetbal / Re: De ondergang van hoerenveen
augustus 18, 2013, 16:00:21
Wat hoor ik nou?????? :thumbsup
#13
Wedstrijden / Re: SCC - Groningen
augustus 13, 2013, 20:42:35
Bas Nijhuis :X
#14
Algemeen / Re: Culturele Hoofdstad en Cambuur?
augustus 13, 2013, 19:20:20
Citaat van: Nightmarelwd op augustus 11, 2013, 10:38:50
Men maakt zich nu belachelijk met CH 2018.

De gemeente vroeg ontwerpers en ontwikkelaars in het kader van 'Kloppend Hart' om ideeën om het gebruik van de binnenstad te versterken en de ruimtelijke kwaliteit te verbeteren. De resultaten waren eind 2012 in het Stadskantoor te zien. In april 2013 beoordeelden burgemeester en wethouders de inzendingen. Het is nu duidelijk welke plannen doorgaan.

Blokhuisplein
Het plan van landschapsarchitect Peter de Ruyter, in samenwerking met landschapsarchitect Martijn Al, is 1 van de projecten die uitgevoerd wordt. In het verleden is de Blokhuispoort door zijn functie als gevangenis altijd afgekeerd geweest van de stad. Nu de Blokhuispoort veranderd is in een bruisende creatieve plek, willen wij een goede functionele en ruimtelijke relatie met de binnenstad maken. Het wegdek wordt over een grote lengte groen geschilderd met een wit strepenpatroon. Het afwijkende wegdek zal snelheid remmend werken en de attentie van weggebruikers vergroten, waardoor het makkelijker wordt om over te steken.

Omleiding
Het gaat om tijdelijke herinrichting van het Blokhuisplein, vanaf de bocht richting Nieuwe Keizersgracht tot de brug over de Zuiderstadsgracht. Van vrijdag 9 augustus 18.00 uur t/m maandag 12 augustus 06.00 uur wordt op het Blokhuisplein deze nieuwe wegmarkering aangebracht. Het Blokhuisplein is in bovenstaande periode gestremd voor alle doorgaand verkeer.
Het verkeer tussen het Zuiderplein en de Oostersingel/Keizersgracht/Tweebaksmarkt wordt omgeleid via het Vliet, Archipelweg en de Willem Lodewijkstraat. De parkeergarage Zaailand is bereikbaar vanaf het Zuiderplein.

Lees ook nog landschapsarchitect? In het centrum van Leeuwarden :y
#15
Wedstrijden / Re: 09-08-2013: Roda JC - Cambuur
augustus 09, 2013, 20:14:57
Citaat van: Galdiano op augustus 09, 2013, 20:08:54
Heb eindelijk beeld! Thanks!

Schokt et beeld ook bij jou?

Oebele zit toch op de bank?