Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker Cambuur - Utrecht

Gestart door Jules058, oktober 31, 2013, 23:36:17

Vorige topic - Volgende topic

666

16:45 of 20:00 uur.. maakt geen verschil.
Als je verlenging en penaltys hebt wordt het alsnog laat.
Een week eerder was in mijn optiek beter geweest.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Destroyer

** Poolwinner 18/19 - 21/22

sunderland

Citaat van: Destroyer op november 09, 2013, 08:13:05
Anti voetbal  :R
wat te denken van alle mensen die MOETEN werken.Dit is een hele drukke week voor de meeste bedrijven

weestwel

Citaat van: Official-Sphere op november 08, 2013, 23:26:07
dat worden slechts 500 supporters meer  :zucht

Ik denk eerder dat die 500 nu voor de tv kruipen.

drg

Nou, dan kan ik in ieder geval (hoop ik) de tweede helft nog thuis zien...

Len Cantello

10 pagina's gehuil over een bekerpot van medio december terwijl vanavond een '6 punten' duel op het program staat.... Vanavond 3 punten!
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

drg

Citaat van: Len Cantello op november 09, 2013, 13:16:07
10 pagina's gehuil over een bekerpot van medio december terwijl vanavond een '6 punten' duel op het program staat.... Vanavond 3 punten!

Dat maakt die wedstrijden er niet minder belangrijk om, misschien dat jij alle vrijheid van de wereld heb om op een woensdagmiddag naar het stadion te komen maar het merendeel kan dit niet en mensen die werken zijn helemaal niet geneigd om hier een (halve) dag vrij voor te vragen omdat Cambuur moet wijken voor een fucking inzameling waar we inmiddels al natuurlijk niet genoeg van hebben in Nederland.

Laat de supporters op een menselijk tijdstip naar de wedstrijd gaan en die andere lui naar hun eigen evenement, of verwachten ze zodanig stormende collectehooligans dat ze daar de ME voor in moeten zetten?

Len Cantello

Ben het wel met je eens. Alleen vind ik het opvallend dat meer aandacht is voor de bekerwedstrijd ipv voor het duel van vanavond.
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

SCCornjum

Citaat van: Len Cantello op november 09, 2013, 13:28:48
Ben het wel met je eens. Alleen vind ik het opvallend dat meer aandacht is voor de bekerwedstrijd ipv voor het duel van vanavond.

Dat zeg ik de beleving onder supporters is er totaal niet bij de wedstrijd van vanavond.
Watching Football Is Not A Crime

Len Cantello

Citaat van: SCCornjum op november 09, 2013, 13:38:39
Dat zeg ik de beleving onder supporters is er totaal niet bij de wedstrijd van vanavond.
Mwa. Totaal niet, is onzin. Er gaan nog wel een aantal die kant op hoor....
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

pvanbuijtene

Citaat van: SCCornjum op november 09, 2013, 13:38:39
Dat zeg ik de beleving onder supporters is er totaal niet bij de wedstrijd van vanavond.

Thuus voor de buis... en zeeer nerveus  :proost

u komt van alle kanten

Goedenavond Anti friezen

Onbegrijpelijk dat de knjb dit zomaar kan doen voetbal is voor de mensen en knjb denk dat het er alleen is voor eigen vermaak van die ingenomen maffiabazen.
Wij als utrecht supporters hebben ons voor genomen om massaal naar cambuur af te reizen met zowel bus als eigen vervoer.wij laten ons niet piepellen door die lamzakken uit zeist.
En als ludieke actie gaan wij de aankomende thuis wedstrijden geld inzamelen om dat vervolgens met de opening van sr te overhandigen bij het dramahuis.

Vriendellijke groet

Fcu on tour

Succes vanavond tegen die vreemde ooievaars

Lore

Citaat van: u komt van alle kanten op november 09, 2013, 18:28:09
Goedenavond Anti friezen

Onbegrijpelijk dat de knjb dit zomaar kan doen voetbal is voor de mensen en knjb denk dat het er alleen is voor eigen vermaak van die ingenomen maffiabazen.
Wij als utrecht supporters hebben ons voor genomen om massaal naar cambuur af te reizen met zowel bus als eigen vervoer.wij laten ons niet piepellen door die lamzakken uit zeist.
En als ludieke actie gaan wij de aankomende thuis wedstrijden geld inzamelen om dat vervolgens met de opening van sr te overhandigen bij het dramahuis.

Vriendellijke groet

Fcu on tour

Succes vanavond tegen die vreemde ooievaars

Leuke actie! Het is inderdaad belachelijk dat er niet om de klanten wordt gedacht. In welke andere bedrijfstak zie je dat nou!

Len Cantello

Citaat van: u komt van alle kanten op november 09, 2013, 18:28:09
Goedenavond Anti friezen

Onbegrijpelijk dat de knjb dit zomaar kan doen voetbal is voor de mensen en knjb denk dat het er alleen is voor eigen vermaak van die ingenomen maffiabazen.
Wij als utrecht supporters hebben ons voor genomen om massaal naar cambuur af te reizen met zowel bus als eigen vervoer.wij laten ons niet piepellen door die lamzakken uit zeist.
En als ludieke actie gaan wij de aankomende thuis wedstrijden geld inzamelen om dat vervolgens met de opening van sr te overhandigen bij het dramahuis.

Vriendellijke groet

Fcu on tour

Succes vanavond tegen die vreemde ooievaars
Wie gaan dat doen? Die stoere mannetjes die het hek over de oosttribune op wilden?
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

u komt van alle kanten

@len

Nee dat waren jongeren en schrijf dit hier niet om rotzooi te trappen geef alleen aan dat wij wel iets tegen de knjb gaan doen zouden jullie ook moeten doen het zij apart het zij gezamellijk want het moge duidellijk zijn dat de knjb ons supporters keihard aan het naaien

Vriendellijke groet

Fcu on tour

Against modern football