Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker Cambuur - Utrecht

Gestart door Jules058, oktober 31, 2013, 23:36:17

Vorige topic - Volgende topic

Lwdscc

Samenvatting nu op Veronica

Lore

Citaat van: Lwdscc op december 19, 2013, 23:11:40
Samenvatting nu op Veronica

Pffffff, blij dat ik dat gemist heb!  :_schater

Kuzmanovic-Apeldoorn

zo'n slechte wedstrijd, maar toch nog zo veel kansjes en twee maal op het houtwerk

Morgen drie punten |:)
Henk, held, bedankt

Lore

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 20, 2013, 14:01:15
zo'n slechte wedstrijd, maar toch nog zo veel kansjes en twee maal op het houtwerk

Morgen drie punten |:)

Ja echt bizar, dat als Cambuur gewoon de kansen afmaakt je zelfs deze wedstrijd nog een kans maakte. En dat tegen Utrecht!

Trouwens gelezen dat zij ook al zwaar in de financiƫle problemen zitten?

Kuzmanovic-Apeldoorn

Is er eigenlijk nog iets gebeurt met dat vuurwerk, waardoor er vlak voor tijd gestaakt werd, heb er niets meer over gehoord! Is wel vreemd lijkt me.
Henk, held, bedankt

Leovardiascc

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 26, 2014, 14:06:51
Is er eigenlijk nog iets gebeurt met dat vuurwerk, waardoor er vlak voor tijd gestaakt werd, heb er niets meer over gehoord! Is wel vreemd lijkt me.

is verder op internet ook niks te vinden over eventuele gevolgen.

RotterdamLeeuwarden

Dan is het blijkbaar met een sisser afgelopen.
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)