Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur - Feyenoord 26oktober om 12:30

Gestart door pvanbuijtene, oktober 06, 2014, 09:33:07

Vorige topic - Volgende topic

Cambuur - Feyenoord Man of the Match

Leonard Nienhuis
2 (4.2%)
Vytautas Andriuskevicius
1 (2.1%)
Etiënne Reijnen
36 (75%)
Lucas Bijker
0 (0%)
Marlon Pereira
0 (0%)
Mohamed El Makrini
4 (8.3%)
Albert Rusnák
0 (0%)
Sander van de Streek
0 (0%)
Martijn Barto
1 (2.1%)
Bartholomew Ogbeche
1 (2.1%)
Furdjel Narsingh
0 (0%)
Bob Schepers
3 (6.3%)

Totaal aantal stemmen: 48

Stemmen gesloten: november 02, 2014, 20:49:02

pvanbuijtene

Kaartverkoop (online) vandaag begonnen... Benieuwd of het ook snel uitverkocht raakt..

Tevens ons eerst volgende thuiswedstrijd :)


BryanFerry0304

 Ik heb net een kaart besteld.....
Viel me op dat het aantal vakken nu al beperkt is....
In ieder geval minder keuze dan normaal...
We spreken hier dus ook over een echte KRAKER...

Casuals-lwd

Zeker niet kansloos, maar het blijft lastig Feyenoord thuis.

Ronnie tng


pvanbuijtene


Lwdscc

''Het gaat weer snel: voor de Noord-tribune is al geen kaart meer te krijgen!''

The king1

Alleen nog kaarten voor vak 22 te krijgen _O_

marrumer

niet te veel feyenoorders in de thuisvakken hoop ik, maar er zal wel weer een hele groep zijn..

drg

Ach tegen Groningen, ADO en Dordrecht zaten er ook supporters in het vak naast mij, bijna nooit gehoord en die van Groningen vertrokken al een kwartier voor tijd  :_schater dat mag best deze wedstrijd ook wel overkomen. Al heb ik me vorig seizoen wel kapotgeergerd aan een paar Rotterdammers die vorige keer vlak achter mij zaten de hele wedstrijd te discussiëren hoe Cambuur 'wel een geinig clubje' was. Die praatten voor de wedstrijd al alsof ze 5-0 voor stonden.  :R

Dokkumer


AL

Volgens mij uitverkocht!
Probeerde juist een kaartje te bestellen voor mijn vader, maar kon alleen vak P kiezen?????

Yellow Army

Citaat van: AL op oktober 12, 2014, 09:02:48
Volgens mij uitverkocht!
Probeerde juist een kaartje te bestellen voor mijn vader, maar kon alleen vak P kiezen?????

Vak p zit op de zuid tegenwoordig
Area 58

AL

Citaat van: Yellow Army op oktober 12, 2014, 09:17:11
Vak p zit op de zuid tegenwoordig

Thanx!
Net een kaartje besteld voor mijn vader.

Galdiano

When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

SCCBerlikum

Iemand nog kaartje voor noord teveel toevallig?