Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

SCC - Groningen

Gestart door drg, juli 28, 2013, 16:30:39

Vorige topic - Volgende topic

veroen

Mijn favoriete opstelling met deze selectie is toch wel
Nienhuis
Droste leeuwin vdlaan bijker
Moorsel Makrini ritzmaier
Lukoki Hemmen schokker

denistel

hoppatee ik ga er in mee,,,,,maar de hest de 11 vanmorgen zelf oek wel zien neem ik aan
barto hangend vanaf links zou best wel eens kunnen

Yellow Army

Citaat van: denistel op augustus 13, 2013, 17:26:22
hoppatee ik ga er in mee,,,,,maar de hest de 11 vanmorgen zelf oek wel zien neem ik aan
barto hangend vanaf links zou best wel eens kunnen

Ik denk inderdaad dat ze de tweede helft tegen Roda een vervolg willen geven vwb de opstelling.
Area 58

Sander Scc

Citaat van: veroen op augustus 13, 2013, 17:23:03
Mijn favoriete opstelling met deze selectie is toch wel

-                   Nienhuis

Droste - Leeuwin - vd Laan - Bijker

-                   Dijkstra                   

-       Makrini               Ritzmaier 

-    Schokker - Hemmen - Lukoki   

denistel

Dijkstra en makrini op het middenveld werkt niet he das wel bewezen dan hebben we geen diepgang
en staan de spitsen op een eiland.eigen spelen spelen weer we kampioenn me zijn geworden

Sander Scc

Citaat van: denistel op augustus 13, 2013, 18:19:20
Dijkstra en makrini op het middenveld werkt niet he das wel bewezen dan hebben we geen diepgang
en staan de spitsen op een eiland.eigen spelen spelen weer we kampioenn me zijn geworden

Ik geloof niet dat het nu ineens niet meer werkt. Bakker en Paco vind ik ook niet overtuigen dus ik zou het zo doen.. Driehoekjes voetbal.
Maar gelukkig hoef ik de opstelling niet te maken  :devil

Cambuur123

Sorry maar ik begrijp niet waarom iedereen (of bijna iedereen) zo gecharmeerd is van Paco? Bij Cambuur heb ik nog geen wedstrijd van hem gezien waarvan ik dacht : wow 100% basisspeler... Bakker daarentegen laat de afgelopen wedstrijden al zien dat hij beschikt over in ieder geval veel doorzettingsvermogen, goede eigenschap. Hierdoor zou ik eerder voor Balkertsje gaan dan voor Paco.

Cambuur123

Bakkertsje bedoelde ik natuurlijk  ;)

AL

Middenveld geen twijfel mogelijk: Makrini, Bakker en Ritzmaier!!
Achterin zal er denk ik ook niets veranderen, al mag Dijkstra wat mij betreft ook wel op de plek van de soms wat onrustige v/d Laan.
Voorin zou ik met Schokker, Hemmen en Lukoki beginnen, maar denk dat Barto ipv Schokker speelt.
Vraag me af of we dan niet beter 4-4-2 kunnen spelen met Hemmen en Barto in de spits. Lukoki en Ritzmaier hangend op de vleugels en Makrini (v) en Bakker (a) centraal.

Yellow Army

Citaat van: AL op augustus 13, 2013, 19:35:16
Middenveld geen twijfel mogelijk: Makrini, Bakker en Ritzmaier!!
Achterin zal er denk ik ook niets veranderen, al mag Dijkstra wat mij betreft ook wel op de plek van de soms wat onrustige v/d Laan.
Voorin zou ik met Schokker, Hemmen en Lukoki beginnen, maar denk dat Barto ipv Schokker speelt.
Vraag me af of we dan niet beter 4-4-2 kunnen spelen met Hemmen en Barto in de spits. Lukoki en Ritzmaier hangend op de vleugels en Makrini (v) en Bakker (a) centraal.

Het liefst zie ik ze gewoon 4-3-3 spelen. Heeft ons vorig jaar het kampioenschap opgeleverd en de spelers zijn er aan gewend. Dus waarom van systeem veranderen? Van eigen kracht uitgaan!
Area 58

AL

Citaat van: Yellow Army op augustus 13, 2013, 19:56:39
Het liefst zie ik ze gewoon 4-3-3 spelen. Heeft ons vorig jaar het kampioenschap opgeleverd en de spelers zijn er aan gewend. Dus waarom van systeem veranderen? Van eigen kracht uitgaan!

4-3-3 heeft zeker ook mijn voorkeur, maar in mijn ogen hebben wij op dit moment maar één echte vleugelspeler met Lukoki. Feldballe is er nog lang niet en zal niet spelen lijkt mij. Als je toch met Barto speelt, heb je meer aan hem in de spits naast Hemmen of er om heen dan op de vleugel is mijn mening.

The king1


666

Is het al uitverkocht..? Zo'n wedstrijd hoort nu toch al uitverkocht te zijn. Of hebben we nog last van de vakantieperiode.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

denistel

Citaat van: Cambuur123 op augustus 13, 2013, 19:21:41
Sorry maar ik begrijp niet waarom iedereen (of bijna iedereen) zo gecharmeerd is van Paco? Bij Cambuur heb ik nog geen wedstrijd van hem gezien waarvan ik dacht : wow 100% basisspeler... Bakker daarentegen laat de afgelopen wedstrijden al zien dat hij beschikt over in ieder geval veel doorzettingsvermogen, goede eigenschap. Hierdoor zou ik eerder voor Balkertsje gaan dan voor Paco.

omdat ie meer body heeft en mist er een sterke spits staat in mij ogen gevaarlijker is dan bakker..bakker vrijdag
2e helft 3 x gevaarlijk door maar toen heild het op.ook brands is denk ik beter op die positie ,,,veel meer fysiek
en een heerlijk schot maar das mij  mening

Yellow Army

Citaat van: denistel op augustus 13, 2013, 21:01:56
omdat ie meer body heeft en mist er een sterke spits staat in mij ogen gevaarlijker is dan bakker..bakker vrijdag
2e helft 3 x gevaarlijk door maar toen heild het op.ook brands is denk ik beter op die positie ,,,veel meer fysiek
en een heerlijk schot maar das mij  mening

Ik zou Brands wel eens een invalbeurtje gunnen. Fysiek sterk, technisch vaardig en heeft een grote drang naar voren. Maakt alleen regelmatig verkeerde keuzes door te weinig oog voor medespelers te hebben.

Vwb Paco, ik vind hem sinds de eerste wedstrijden van de voorbereiding steeds slechter voetballen. Anderzijds zie je bij vlagen dat hij wel degelijk veel kwaliteit in huis heeft, maar moet gewoon veel constanter worden. Paco in goede vorm imo absoluut beter dan Bakker.
Area 58